Miten laittaisit nojatuolit 2 kpl olohuoneeseen kts. kuvat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kikatus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kikatus

Aktiivinen jäsen
22.04.2011
3 057
0
36
Muuta sisustustani ei tarvii arvostella kiitos vain jo valmiiksi (vaikka sanottavaahan siitä varmasti olisi :D) ..

Muutettiin siis tänään (joten antakaa anteeksi mm autiot seinät ;)). Olohuonetta oon sompaillu ja sompaillut.
Miten laittasitte noi nojatuolit? Onko ne hölmösti nyt tossa ns keskellä lattiaa vai siirtäisittekö kiinni tonne seinään jossa nyt matala pöytä (tarkotus laittaa siihen jotain kukkia vielä kun keksin mitä haluan JOS pöytä jää tohon) ja pöytä keskelle lattiaa niinku olkkarin pöydät kai yleensä on?
Katso molemmat kuvat, ja sano mielipiteesi jos jaksat. toiv osasin ottaa kuvia joista saa tolkkua. Hankala kännykällä sompailla..

Niinjoo ja toi lattiallal tököttävä lasikaappi on menossa vitriiniin kiinni het ku löydän kuusiokulma-avaimen, se ei oo sisustuselementti tossa kohdin :S ikkunan edustan haluan pitää noin eli siihen en siirrä sohvaa enkä nojatuoleja :)

Ja kuvat:

Kiitos paljon :)

Itse laittaisin nuo kyllä ns. kiertämään pöytää eli en noin suoraan riviin kuin nyt ovat. Toinen siis vähän vinoon. Pöytähän tuohon tulee keskelle, eikös vaan?

Nuo tuolit vaativat aaikan paljon tilaa ympärilleen ja kivemmat ne ovat tuossa keskemmällä. Meillä baden-badenit vaeltavat ympäri parveketta ja aina niiden selkänoja tai jalkaosa on kiinni jossakin. Yksi lamppukin on rikottu kun tuolit olivat liian lähellä sitä.

siirtäisin sohvan vastakkaiselle puolelle ja kaikki kaapit nyt sohvan paikalle. Nojatuoli ikkunan eteen liki sohvaa ja sitä vastapäätä toinen nojatuoli ja keskelle sohvapöytä. silloin kaikki istujat yleetyis pöydälle kurottelemaan ja partsille mennessä ei tarvii väistää sohvaa.

no en tiedä tuleeko tohon pöytää, koska sit menis entistä ahtaammaksi kulku parvekkeelle :P
jotain pientä vois tosiaan katsella, tai senkkiä.

ooo, muuten ajattelin itsekin kaappeja eri puolelle mutta antennipistoke tolla seinällä ja en haluaisi sitä näkymään minnekään.
Ja ikkunan edusta olis kiva olla vapaa nojatuoleista, ettei tulis niin äkkiä pieniä sormenjälkiä ;)

Aaaa, ehkä huomenna pyörittelen noita vielä eestaas.

Pitempi antennin johto ja listaa pitkin toiselle seinälle. Ja ei tarvii keskelle ikkunaa laittaa sitä tuolia, vaan lähelle sohvaa ja nurkkaa. Ja kyl noi naaperoiset ylettää ja kerkee sormenjälkensä länttään joka paikkaan :-)
Ite oon pyöritellyt kans kalusteita samanmoisessa olkkarissa "muutamat vuodet."

Itse laittaisin ainakin toisen ikkunan eteen ja sohvan vastakkaiselle puolelle. En tykkää kun huoneeseen tullessa tulee ensimmäisenä ihmisten/tuolien selät vastaan, en pidä sitä kutsuvana.

Mutta, se on vain minun mielipide.

Viimeksi muokattu:
Kiitos mielipiteistä, kokeilen saisko noi vitriinit ja hyllyt vaihdettua kunhan saisin lihaksikkaampia kavereita kylään :)
Ja antennijohtoon joku jatkopätkä ostaa.

Mulla ei koskaan ole ollut näin pientä olkkaria, tuntuu kovin muhkeilta nää sohva+nojatuolit, vaikka muutama kk sitten ne väenvängällä piti saada.

Yhteistyössä