Kuvia palstalaisista!

Status
Viestiketju on suljettu.
röppö
kun kyse ei ole siitä että näyttäisit liian laihalta. hoikka olet, mutta näytät kuihtuneelta. monelle muulle tuo paino vois sopia ja he näyttäsivät normaalipainoisilta.
mielestäni näytät kuitenkin riutuneelta normaalipainoiseksi, voisit parillakin kilolla lihotessasi näyttää jo hehkeemmältä. ei tässä kukaan ole tarkoittanut että pitäs lihota 10kg näyttääkseen terveeltä.
tottahan se on että paremmin sitä jaksaa kun ylim. kilot on poissa.

saatan tietää mistä puhun, kun mun paino on ollu 46kg, 55kg ja 60kg painoissa ja olen siis 179cm pitkä. ja nykyään siis 63kg, toi 55kg ei sopinu mulle ollenkaan vaikka olinkin mielestäni ihan normaalipainonen ja jaksoin hyvin jne. En vaan enää jaksanu kun oli niin olematon pylly ja naama meni niin kapeeks. ja tarviiko edes sanoa sopiko 46kg 179cm pitkälle?
Kaikki ei vaan jaksa askarrella painonsa kanssa niin paljoo vaan sen takia että saattais näyttää hieman paremmalta jos olis kolme kiloo enemmän tai vähemmän, jos kuitenkin ollaan normaaleissa mitoissa ja olo on hyvä.

"Vieras"
Sanon nyt sitten ihan rehellisesti, että minustakin Röppö näytti jo anorektisen laihalta, jos tuo kuva vastaa yhtään todellisuutta. Ei sitä pidä kuitenkaan kuunnella muiden mielipiteitä, kun tämähän on vaan katsojan silmissä. Jos itsellä on hyvä olla, niin se on tärkeintä! :) Itsekin tykkäisin olla varmaan muiden silmissä jo liian laiha, mutta sellaisessa tapauksessa on sitten jo veto pois. En jaksaisi sellaista.

..-..
Kaikki ei vaan jaksa askarrella painonsa kanssa niin paljoo vaan sen takia että saattais näyttää hieman paremmalta jos olis kolme kiloo enemmän tai vähemmän, jos kuitenkin ollaan normaaleissa mitoissa ja olo on hyvä.
no aivan ei ehkä normaalipainoisen joo. mutta mielestäni hyvä vinkki liian laihoille tai lihaville, että yrittäisivät edes jaksaa "askarrella"
mut ymmärrän et tällä palstalla on vaikee puhua painosta kun vastaus on aina "kunhan on itse onnellinen"
olkaa te onnellisia läskienne kera tai luidenne, ei tosiaan kuulu mulle. mut tulipahan sanottua. olikin jo aavistus et kuuroille korville puhun, kun kaikki on nimimerkittömältä niin suurta virhettä kommentoida yhtään mitään

"Vieras"
no aivan ei ehkä normaalipainoisen joo. mutta mielestäni hyvä vinkki liian laihoille tai lihaville, että yrittäisivät edes jaksaa "askarrella"
mut ymmärrän et tällä palstalla on vaikee puhua painosta kun vastaus on aina "kunhan on itse onnellinen"
olkaa te onnellisia läskienne kera tai luidenne, ei tosiaan kuulu mulle. mut tulipahan sanottua. olikin jo aavistus et kuuroille korville puhun, kun kaikki on nimimerkittömältä niin suurta virhettä kommentoida yhtään mitään
Okei... Mä kyllä ymmärrän sun kantasi. Laiha on eriasia kuin kuihtunut. Tiedän monta tosi laihaa, jotka ei näytä kuihtuneilta. Heistä näkee, että heidän vaan kuuluu olla laihoja. Painosta riippumatta tosiaan ihmisistä voi olla mahdollista nähdä, että onko kyseessä kyseiselle ihmiselle sopiva paino. Osa näyttää kuihtuneemmilta, vaikka painoa ei olisikaan yhtä vähän, kuin jollain toisella, joka näyttää terveeltä. Sitä ei aina edes itse huomaa, jos olisikin sairastunut syömishäiriöön. Tarkoitus ei ole sanoa, että joku tässä ketjussa olisi syömishäiriöinen, sillä tiedän ihan omasta ja tuttujen kokemuksesta, kuinka ärsyttävää on, kun joku kommentoi painoa, oli kyseessä yli- tai alipaino. Mä kyllä silti toivon, että jokainen tässä ketjussa kantaa ylpeästi ne kilonsa, ja on niin varma itsestään, ettei muiden kommentit satuta. Minä en voisi laittaa kuvaani tänne, kun en kestäisi arvostelua. Rohkeita olette! :)

Juu tuo askarteleminen on ihan hyvä vinkki liian laihoille tai lihaville joihin henkilö jolle vinkin osoitit ei kuulu. Mun mielestä on vaan jotenkin hullunkurista että suunnilleen kaikkien pitäis tehdä painolleen jotain ja nimenomaan ulkonäöllisistä syistä ja "normaalin" määritelmä on aina vaan kapeampi.

"vieras"
Ja taas mennään!

Eikö sun mielestä ole eri asia sanoa vaikka että "mun mielestä sulle sopisi paremmin tummemmat hiukset" tms. kuin että "oot vitun ruma lehmä"?

Palstalla tuntuu olevan vain joko kehuvaihde tai sitten tuo vitun lehmä -vaihde. Mä ainakaan en ole koskaan olettanut olevani kaunis, mutta tästäkin huolimatta "ansaitsisin" saada sen negatiivisen palautteen rakentavaan sävyyn ilmaistuna. Ihan niin kuin kaikki muutkin.
Sinä tuon lainasit jostain "vitun ruma lehmä". Et ainakaan minun kommentistani, mutta ehkä näät sen peilistäsi.

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;24194912:
No en mä haluisikaan painaa 45 kiloa kuten silloin,kun ekaa aloin odottamaan :D
Ja mun mielestä painon hallinta näin parin lapsen jälkeen,normi arkea eläessa on paljon helpompaa,kuin silloin kun tuli elettyä huoletonta elämää.. :)
Olet eilen kuolleen näköinen. Kuulut siis hautausmaalle.

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24195520:
Anteeks nyt vaan, mutta olen monestikin laittanut kuvia, joissa hymyilen tai nauran. Silloin oletkin aina niin kovin hiljaa. Etkä sä ole mua nähnyt. Ja jos olet, haluat vaan, että kaikki ajattelis, että olisin muka jotenkin ratkaisevasti rumempi, kuin kuvissa. Onneton olet.
Sinä kun olet viehättynyt katselemaan kuvaasi ruudulta, niin laitapa oikeasti luonnollinen, naurava, käsittelemätön kuva itsestäsi. Siis semmoinen hammastahnahymy. :D

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;24195662:
Tänne kannattaa kuviaan laittaa vain niiden,jotka voivat itsensä kanssa hyvin..Eivätkä ota turhan vakavasti muiden arvosteluja.

Joku on toisen mielestä liian lihava,toinen liian laiha,jollain on ruma nenä,yksi ei osaa pukeutua,joku näyttää iki teiniltä ,kun taas yksi näyttää ikäistään kymmenen vuotta vanhemmalta...
Jos jokainen palstalainen toisten mielipiteiden mukaan alkaisi muuttua saisi sitä jatkaa koko loppu elämänsä,koska mikään ei ole koskaan kaikille hyvä :D
Parempi,kun itse tulee itsensä kanssa toimeen ja on sinut itsensä kanssa :)
Miksi laittaa kuviaan nettiin yleensäkään? Nehän pysyvät siellä maailman tappiin.

"Piparnakkeli"
Oliko tämä alkujaan arvosteluketju? Tarkoituksena taisi olla vaan kerätä kuvia keitäs täällä palstailee, eikä suinkaan sättiä "sulla on ruma tukka, laihduta, hanki uudet rillit, kamala haahka.."

Ja vieras tai vieraat voivat laittaa itestänsä kuvaa esille, miltä ihmisten pitäisi näyttää :)

• Tykkää
Reactions: idunnor
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä