Ärsyttääkö muita sanonta että sitten tärppää kun ei koko ajan mieti vauva-asioita tai lopettaa yrittämisen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "aloittaja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"aloittaja"

Vieras
Miten ihmeessä sen asian miettimisen muka tosta vaan voi kytkeä pois, kyllä se on ihan koko ajan mielessä. Ihan hirveä vauvakuume ja toisen lapsen yritystä takana jo yli vuosi...

Itsekin pitempään yrittäneenä vastaan...miks niiden täytyy hokea tuota, sillä ei se kyllä tärppiin oikeasti vaikuta, miettiikö asiaa vai ei... Nyt kakkonen rv 28 ; tsemppiä ap:lle

Silloin kun yritettiin ni joo kyllä revin otsasuonia tuon lauseen kanssa. Vieläkään en ole keksinyt miten vauvakuumeisena ei muka miettis raskautumista. "koita olla miettimättä"........ No tosin lopulta raskauduin kun löin hanskat tiskiin,totesin et minen sit vaan saa lapsia ja vedin perseet. Seuraavana päivänä sai alulle mein poika :)

[QUOTE="joo";24184440] No tosin lopulta raskauduin kun löin hanskat tiskiin,totesin et minen sit vaan saa lapsia ja vedin perseet. Seuraavana päivänä sai alulle mein poika :)[/QUOTE]

No tuon olen jo tehnyt monta kuukautta sitten eikä silti ole tärpännyt :(

mua nyt ärsyttää melkein mikä tahansa... mut lähes kymmenen vuoden aikana, mitä meni tuon pojun alulle saattamiseen/maailmaan saapumiseen, ehti monikin kommentti erityisesti ärsyttää, kuten utelut ja mielipiteet iästä, että eikös nyt olisi NIIN hyvä aika jo lapsille... aaaargh!!

[QUOTE="aloittaja";24184465]No tuon olen jo tehnyt monta kuukautta sitten eikä silti ole tärpännyt :([/QUOTE]

Joo en tarkoittanu että sillee sitä raskaaksi tullaan,vaan tosiaan luovutin. totetin et ihan sama minen jaksa ja mun pää ei kestä. Se oli aivan kauheeta aikaa kun menkat alko ja taas piti oottaa seuraavaa kiertoa... huh... Toivon kovasti et teil tärppäis :) saat paljon tsemppiä :)

Meillä oli yritetty lähes vuosi, oltiin sovittu, että mennään hoitoihin, mikäli vuosi tulee täyteen. Siinä sitten oli tavallaan toivo jo heitetty kaivoon, kun vuosi yrittämistä oli niin lähellä. Asia unohtui hetkeksi ja kappas, oltiin raskaana.

Minä kans satuin tulemaan raskaaksi just silloin kun päätin että keskitytään sit johkin muuhun ja siinä olikin sitten asuntokaupat ja muuta. Silloin oli tuulimunan jälkeen yritystä 8kk, ei siis kauaa mutta kuumeilevalle ikuisuus!
Kakkonen saikin sitten ilman yritystä alkunsa.

Se väkisin yrittäminen saa aikaan stressin ja stressaantunut elimistö ei raskaudu niin helposti...

No en mä yrittämisen alussa mitään stressannu, ekat kuukaudet oli vähän tulee-jos-on-tullakseen-periaattella. Eikä me mitenkään väkisin yritetä, vaan seksiä harrastetaan muulloinkin kun kierron keskivaiheille, ei pelkästään vauvantekomielessä.

Yhteistyössä