G: Kenen palstalaisen kanssa harrastaisit umpimähkään seksiä, jos olisi pakko joku valita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kylhän tota Pölyesterii tulis porattuu oikeen kunnolla ykköseen ja kakkoseen. Eniten nauttisin siitä just siks, että tietäisin että se olis inhoovinaan sitä mutta salaa nauttis.

[QUOTE="vieras";24184269]Majuri,kun se on niin kamalan yrmeä,pääsis siltäkin paineet.[/QUOTE]

Majurin minäkin valitseisin, mutta sitten olisin varmaankin puuma. Armeijassa työssä olleena arvosta heitä, hyvä ja käytöksinenkin:)ryhti ja

dechs miehistä :D Naisista... Plääh, mä oon tavannu jo suurimman osan niistä, ketä tekisi mieli sänkyyn :P PölyEsteri ulkonäkönsä puolesta olis aika jees, mutta kukas se olikaan joka harrasti tankotanssia? Lode? Tankotanssijan kroppa on mun mieleeni, lihaksikas mutta sulavaliikkeinen ja siro :) Tiirukin olis kiva :D

Päättömän, kun se on ystävällinen ja korrekti. Palstan mutt miehet ei oikein sytytä. Ihme mies on jäänyt vielä tutustumatta, niin en uskalla sanoa mitään hänestä.

[QUOTE="vieras";24184269]Majuri,kun se on niin kamalan yrmeä,pääsis siltäkin paineet.[/QUOTE]
Samoin.Vois kaivaa ne patruunat sen perseestä niin tulis säyseämpi mies.

Jaaha,vaikea päätös.Naiset ei kiinosta,joten pitäisi miehistä valita.
pakko valita joko Data tai Päätön. :D muut miehet on plääh, ärsyttäviä.

Yhteistyössä