H
"Helmi"
Vieras
Ja puhuu paljon "ihanista ystävistään", joiden lapset sitä tätä hänen lapset sitä tätä ja kaikki on täydellistä eikä mitään murheita. Sitten se kirjoittaa ilmeisesti jotain etelä-suomen murretta joka on ihan pöhköä ja muutenkin niin ärsyttävä. Ja joka keskusteluun "kohta sitten toinenkin" ja jeejee elämä on ihanaa. Jeesustelua, sanon minä!
Ärsyttääkö teitä tuo tyyppi?
Minusta ihan kamala jänkkääjä ja tekopyhäkin.
Ärsyttääkö teitä tuo tyyppi?
Minusta ihan kamala jänkkääjä ja tekopyhäkin.