Miksi tuo Jennan unelma jänkkää koko ajan samasta asiasta?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Helmi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"Helmi"

Vieras
Ja puhuu paljon "ihanista ystävistään", joiden lapset sitä tätä hänen lapset sitä tätä ja kaikki on täydellistä eikä mitään murheita. Sitten se kirjoittaa ilmeisesti jotain etelä-suomen murretta joka on ihan pöhköä ja muutenkin niin ärsyttävä. Ja joka keskusteluun "kohta sitten toinenkin" ja jeejee elämä on ihanaa. Jeesustelua, sanon minä!
Ärsyttääkö teitä tuo tyyppi?
Minusta ihan kamala jänkkääjä ja tekopyhäkin.
 
Ei mua ainakaan mikään ärsytä. Tiesitkös, ap, että yleensä pikkuasiatkin ärsyttää jos ihmisellä on jotain isompia ongelmia? Eli sun vamaan kannattais tetapiassa purkaa sisintäsi, niin löytyisi se patoutuma mikä sulla jossain syvällä on. Pitemmän päälle saatat ärsyyntyä aina vaan pienemmistä asioista jos et hae apua ongelmaasi. Tsemppiä! Kyllä se elämä vielä sullekin hymyilee! :)
 
Joo olis paljon kivempaa kun Jennan unelma haukkuisi kokoajan kavereitaan, valittaisi ukostaan ja olis muutenkin mahdollisimman naama nutturalla. :confused: Joo, olen huomannut ko. henkilön, mutta hän ei mielestäni ole mitenkään ärsyttävä. Jos ihmisellä ei ole murheita, niin eihän siinä ole mitään pahaa. :) Jos taas on, niin siinäkään ei ole mitään pahaa, että niistä ei jankkaa täällä.
 
Joo olis paljon kivempaa kun Jennan unelma haukkuisi kokoajan kavereitaan, valittaisi ukostaan ja olis muutenkin mahdollisimman naama nutturalla. :confused: Joo, olen huomannut ko. henkilön, mutta hän ei mielestäni ole mitenkään ärsyttävä. Jos ihmisellä ei ole murheita, niin eihän siinä ole mitään pahaa. :) Jos taas on, niin siinäkään ei ole mitään pahaa, että niistä ei jankkaa täällä.

Juurikin näin.
 
Ehkä kaikki ei halua tulla nettiin puhuu vain negatiivisia asioita.
En ymmärrä sellaisia, jotka odottaa, että kaikkien pitäisi tulla tänne vaan haukkuu miehensä ja elämänsä.

Jos minua tympii miehessäni joku, yleensä sitten sanon sen hänelle suoraan, enkä tule tänne mammojen kesken siitä valittaa - joka ei hyödytä mitään.
 
Ehkä kaikki ei halua tulla nettiin puhuu vain negatiivisia asioita.
En ymmärrä sellaisia, jotka odottaa, että kaikkien pitäisi tulla tänne vaan haukkuu miehensä ja elämänsä.

Jos minua tympii miehessäni joku, yleensä sitten sanon sen hänelle suoraan, enkä tule tänne mammojen kesken siitä valittaa - joka ei hyödytä mitään.

Kyllä se hyödyttää. :rolleyes: tää on kaikkein paras paikka vahvistaa omaa marttyyrimaista asennettaan ja lietsoa vihaa ja tyytymättömyyttä omaa kumppaniaan kohtaan. :D
 
Ehkä kaikki ei halua tulla nettiin puhuu vain negatiivisia asioita.
En ymmärrä sellaisia, jotka odottaa, että kaikkien pitäisi tulla tänne vaan haukkuu miehensä ja elämänsä.

Jos minua tympii miehessäni joku, yleensä sitten sanon sen hänelle suoraan, enkä tule tänne mammojen kesken siitä valittaa - joka ei hyödytä mitään.

Niin, ei varmasti kenenkään elämä ole kuin ruusuilla tanssimista, tai voi ollakin, ruusuissahan on piikit.
 

Yhteistyössä