Voih naita elaman suuria pettymyksia..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gloria Mundi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Niitähän on joka vuosi idolssit täynnä, lapsia joiden vanhemmat eivät ole kehdanneet sanoa kullannupulleen, ettei se osaa laulaa. Ja sitten nolaavat itsensä koko kansan edessä.

Likka pyrki show tanssin SM-joukkueeseen. Ei ehkä sama, mutta kuitenkin. Ikää 8v. Ei päässyt, mutta sai erikseen sähköpostin, että oli todella ollut hilkulla. Likka jatkaa tanssitunteja, yrittää uudestaan ensi keväänä. Ei ollut juuri moksiskaan.

• Tykkää
Reactions: Gloria Mundi
Alkuperäinen kirjoittaja pakko kysyä;24176191:
että minkä alan konsultti, mitä selvittelyjä tms teet jota sitten oikeudessa esitellään? :)

Tata on vaikea selvittaa suomenkielella mutta koitetaan: teen konsulttihommia oikeushallinnolle - eli en esittele mitaan selvittelyja oikeudessa - olen oikeudessa lasna oikeuslaitoksen puolesta. Keskityn 'Juvenile Court' johon sisaltyy 'juvenile delinquents' ja huostaan otetut lapset. Pyrimme parantamaan oikeuslaitoksen kasittelya naiden tapauksien kohdalla - kommunikointia eri instanssien valilla - kalenteria eli asian edistymisnopeutta seka 'scheduling' - asian eteenpain viemista muitten vaylien kautta samanaikaisesti kun juttu etenee oikeudessa, 'alternative sentencing', etc.

Toivottavasti tasta saa jotain selkoa :)

Tata on vaikea selvittaa suomenkielella mutta koitetaan: teen konsulttihommia oikeushallinnolle - eli en esittele mitaan selvittelyja oikeudessa - olen oikeudessa lasna oikeuslaitoksen puolesta. Keskityn 'Juvenile Court' johon sisaltyy 'juvenile delinquents' ja huostaan otetut lapset. Pyrimme parantamaan oikeuslaitoksen kasittelya naiden tapauksien kohdalla - kommunikointia eri instanssien valilla - kalenteria eli asian edistymisnopeutta seka 'scheduling' - asian eteenpain viemista muitten vaylien kautta samanaikaisesti kun juttu etenee oikeudessa, 'alternative sentencing', etc.

Toivottavasti tasta saa jotain selkoa :)

okei, kiitoksia, kuullostaa ihan mielenkiintoiselta hommalta :)

No siis mun sisko, mä oon aina sille tolkuttanut että täytyy tehdä sitä mitä haluaa. Se sitten osallistui sellaseen suureen laulukilpailuun vaikka ei tosiaan osaa pätkääkään laulaa :D Mä olin vähän ensin että "mitä?" mutta hemmetin ylpeä siitä että tyttö tekee sitä mitä itse haluaa (ja siis tietää itsekin ettei osaa laulaa, siitä huolimatta lähti mukaan kun mahdollisuus oli).

Niin se tekee kaikessa muussakin, ja mun sydän pakahtuu ylpeydestä..

• Tykkää
Reactions: Gloria Mundi

Yhteistyössä