Tänään kaupassa nähtyä...

• Viestiketjun aloittaja göö
  • Ensimmäinen viesti
göö
:D

Joo, pitää laittaa aloitus. Omasta mielestä ihan aiheesta, sillä kaupassa näkyi joku about 2 vuotias poikalapsi siellä kärreissä. Siis siellä ruokien kanssa samassa osassa matkusti.

Joku kiukutti, mikä ei nyt sinällään oo ihmetyksen aihe, vaan se että se oli pelkässä vaipassa ja paidassa.

Eikö lasta voi sen vertaa kunnioittaa että laittaa julkisille paikoille housut jalkaan?
Eikö kanssaihmisiä ja niitä jotka sitä kärriä käyttää myöhemmin voi sen vertaa kunnioittaa että sitä likavarvasta ja vaippapyllyä EI PIDETÄ siellä kärreissä?!

"piina"
Nykyään on kielletty kärryissä oleminen, mutta en tiedä onko se loppupelissä erityisen vaarallista. Ennemmin varmasti ne pöpöt tarttuvat kärryn työntöaisasta...

Mitä taas tulee pienen lapsen vaatetukseen, niin tuon ikäiset likaavat itseään vielä helposti ja meillä ainakin on saattanut lapsi olla vaippasiltaan, jos on kurannut shortsinsa/mekkonsa.

Whaaat
Kuule, se on pienin lika mikä niissä itse tuotteissa on. Entä se mies joka just kaivoi nenää ja hiplaa kymmentä tomaattia tai kahta maitopurkkia jotka juuri sinä ostat. Aivan.

• Tykkää
Reactions: Pinki
ellas
en mäkään kyllä huolissani siitä kärryjen likaantumisesta ole, mut eikö kaupassa nyt aika hemmetin kylmäkin ole pelkällä vaipalla? :/ Eniten mua silti ällöttää ne kaljamahaiset hikiset mieshenkilöt ilman paitaa elintarvikkeita hiplaamassa :( Yööööks.

??
[QUOTE="juu";24169601]mä oon samaa mieltä! oikeesti, edes jotkut shortsit jalkaan jookos...ei voi olla niin vaikeaa.[/QUOTE]

laiskat äidit. Tommosia ne on. Pellossa kasvaneita

Mitäs jos nämä olikin tulossa pitkältä automatkalta, pysähtyi kotimatkalla kaupassa kun muisti että jääkaapissa onkin vain valo. Ja ne shortsitkin on nyt jossain siellä perimmäisessä kassissa...
Meillä ainakin kun tunteja autossa matkustettiin, oli lapset pelkkä t-paita päällä autossa.

"fuu"
Mitäs jos nämä olikin tulossa pitkältä automatkalta, pysähtyi kotimatkalla kaupassa kun muisti että jääkaapissa onkin vain valo. Ja ne shortsitkin on nyt jossain siellä perimmäisessä kassissa...
Meillä ainakin kun tunteja autossa matkustettiin, oli lapset pelkkä t-paita päällä autossa.
Niin no, mä nyt en tuota ymmärrä. Meillä ollaan ilman housuja vain kotona. Ei autossa. En minäkään ilman shortseja ole, miksi opettaisin sen lapsille että asia on ookoo?

[QUOTE="fuu";24169727]Niin no, mä nyt en tuota ymmärrä. Meillä ollaan ilman housuja vain kotona. Ei autossa. En minäkään ilman shortseja ole, miksi opettaisin sen lapsille että asia on ookoo?[/QUOTE]

Aijaa, ei mullakaan kyllä shortseja ollut ajaessa :)
On se huomattavasti mukavempaa matkustaa vähän rennommissa vaatteissa.
Älä sinä ole sitten ilman housuja, mutta anna muiden olla ;)

"fuu"
Aijaa, ei mullakaan kyllä shortseja ollut ajaessa :)
On se huomattavasti mukavempaa matkustaa vähän rennommissa vaatteissa.
Älä sinä ole sitten ilman housuja, mutta anna muiden olla ;)
Kyllä mulla on ihan tarpeeksi rentoa ilmastoidussa autossa maximekossa, niinkuin lapsillakin. :D Ei tarvii vaatteita riisua.

Ja annan sun olla just niinkuin haluat, mutta ihmettelen silti. Entä jos sun autos hajoaa vilkkaasti liikennöidyn tien varteen, siinä oot sitten pikkarit kaikkien nähtävillä?

[QUOTE="fuu";24169820]
Ja annan sun olla just niinkuin haluat, mutta ihmettelen silti. Entä jos sun autos hajoaa vilkkaasti liikennöidyn tien varteen, siinä oot sitten pikkarit kaikkien nähtävillä?[/QUOTE]

Varmaan sitten niin =)

"realisti"
Osittain aiheellinen aloitus; lapset eivät kuulu kärryn sisälle, vaan siihen istumiseen tarkoitetulle paikalle kärryssä.
Vaipallinen vauva sinänsä ei ole iso ongelma; ehkei kuitenkaan ollut normaalitilanne vaan esim justiinsa pitkän automatkan välietappi tms.

voi ällö
Kyllä sitä pukeudutaan pitkällä automatkallakin. Kuka nyt pikkareissa, vaipoissa. Voi opettaa oikeaa pukeutumista, vaikka kotona alsti viilettäisivät Tapauskohtainen pukeutuminen on asiaa, tilanteen mukaan.

On meidänkin muksu ollut kerran vaipassa ja teepparissa ostoskeskuksessa. Oli pakko puistoilun jälkeen käydä hoitamassa yks pikainen roinanvaihtotapaaminen ja neiti oli kastellut housunsa puiston uma-altaalla (eikä vaihtohousuja mukana). Otin sitten mieluummin ipanan mukaan kun jätin yksin autoon huutamaan. Siinä oon kyllä samaa mieltä että siellä ostoskärryissä ei tartte istuttaa.

Yhteistyössä