Kuka odottaa perjantaita ja saavansa Rammsteinin konserttiin liput?

Khimaira
Alkuperäinen kirjoittaja pypylleröinen;24163252:
Joo, sen mäki jostain luin, että ruokailu on sillon 16.30? Vai koska oli... Jaa no, jää siinä kyllä aikaa, jos se noin aikasin on, lämppäri alottaa varmaan 20 tai 21 aikaan (koska se muuten selviää, mikä bändi on?) ni siinä on kaks-kolme tuntia aikaa. Pitääks Jone meille sit sen aikaa seuraa? :D
Jonehan se varmaan pitää meille seuraa kun klubi- isäntänä :D

Me mietittiin miehen kans et vietetään hauska ilta, nautitaan kunnon ruuasta ja kunnon musasta :p Kun aika harvakseltaan minnekään päästään, niin olkoon se sitten kunnolla.

• Tykkää
Reactions: TrueBlood
Khimaira
Alkuperäinen kirjoittaja pypylleröinen;24163149:
KErroppa sitten ihmeessä mullekin, mun mielestä toi lista sisällöstä oli tosi surkea. Mikä hemmetin nimetty pöytä ravintolassa? Siis koska? Sen ruokailun aikana, vai muullon? Ja tosiaan, missä ollaan keikan aikana. Ja mikä hiton dj ja ohjelmaa, siis missä välissä??
Elikkä joo, se vippitapahtuma ruokailuineen, Jonen isännöimänä sekä dj:n säestyksellä on ennen konserttia, alkaa klo: 17.30. Baarissa on A- oikeuksin varustettu rafla, jossa saa nautiskella juomia ennen konserttia. Konsertin ajan ja jälkeen rafla on kiinni, mutta keikan ajaksi saa jättää kamansa raflan narikkaan.

Liput ovat sinne lavan vastakkaiseen päätyalakatsomoon- ihan sen ravintolan lähellä olevaan lohkoon.

Mikään kovin ihmeellinen tuo vippipaketti ei ole, plussana tietty se ettei tarttee jonotella missään vaiheessa juomia, narikkaa tai sisään/ ulospääsyä. Jos olisi ollut mahkuja saada normilippu olisin sen ottanut, mutta kun ei, niin sitten otan tuon.
Ja hei, PÄÄSEE KATSOMAAN RAMMSTEINIA, SE ON TÄRKEINTÄ!!! :p:p

Elikkä joo, se vippitapahtuma ruokailuineen, Jonen isännöimänä sekä dj:n säestyksellä on ennen konserttia, alkaa klo: 17.30. Baarissa on A- oikeuksin varustettu rafla, jossa saa nautiskella juomia ennen konserttia. Konsertin ajan ja jälkeen rafla on kiinni, mutta keikan ajaksi saa jättää kamansa raflan narikkaan.

Liput ovat sinne lavan vastakkaiseen päätyalakatsomoon- ihan sen ravintolan lähellä olevaan lohkoon.

Mikään kovin ihmeellinen tuo vippipaketti ei ole, plussana tietty se ettei tarttee jonotella missään vaiheessa juomia, narikkaa tai sisään/ ulospääsyä. Jos olisi ollut mahkuja saada normilippu olisin sen ottanut, mutta kun ei, niin sitten otan tuon.
Ja hei, PÄÄSEE KATSOMAAN RAMMSTEINIA, SE ON TÄRKEINTÄ!!! :p:p
Ok, eli melko paskat paikat : / Mut joo, päästään keikalle, se on pääasia! :)

Ja kiitos infosta! :flower:

Khimaira
Alkuperäinen kirjoittaja pypylleröinen;24170019:
Ok, eli melko paskat paikat : / Mut joo, päästään keikalle, se on pääasia! :)

Ja kiitos infosta! :flower:
No joo, sitä minäkin vähän ihmettelin et miten tuohon hintaan noin huonot paikat..MUtta toisaalta, jos vaihtoehto on jäädä kokonaan ilman, niin....
Tuskin mä muutenkaan olisin päässyt Lindemannin hikiroiskeiden kantamaan, joten ihan tyytyväinen olen et pääsen edes.

No joo, sitä minäkin vähän ihmettelin et miten tuohon hintaan noin huonot paikat..MUtta toisaalta, jos vaihtoehto on jäädä kokonaan ilman, niin....
Tuskin mä muutenkaan olisin päässyt Lindemannin hikiroiskeiden kantamaan, joten ihan tyytyväinen olen et pääsen edes.
totta... Enkä mä ois kyllä ees halunnut sinne kentälle ainakaan. Edessä katsomossa taas ois ollut ihan jees, ja sitä vähän noilta lipuilta toivoinki. Tosin, sieltä ei taitas kuitenkaan nähdä niin hyvin, ku joutuis sivusta kattomaan? Vaiks nää paikat onki vähän kaukana, ni ompa ainakin suoraan katottavissa... :)

No emmä siitäkään tiedä- mua ei laskenut edes jonoon kuin pari kertaa ja sitten potkaisi pellolle. En mä käsitä mikä on sellainen jono josta lennetään välillä pois :O
Puoli tuntia mä päivystin koneella ja puhelimessa ja kaikki oli ihan tukossa. Tuuripeliä.
Millaisille paikoille sun liput ovat?
Noin mullaki meni. 3 kertaa pääsin valitteen jo lippujakin, ja sit se taas heitti mut jonoon :headwall:

Mulla tosiaan yks kaveri on ärräkauppiaana, ens kerralla käännyn sen puoleen näissä jutuissa... :saint: Oisin vaan tajunnut ajoissa... :kieh:

Khimaira
Alkuperäinen kirjoittaja pypylleröinen;24170155:
Noin mullaki meni. 3 kertaa pääsin valitteen jo lippujakin, ja sit se taas heitti mut jonoon :headwall:

Mulla tosiaan yks kaveri on ärräkauppiaana, ens kerralla käännyn sen puoleen näissä jutuissa... :saint: Oisin vaan tajunnut ajoissa... :kieh:
Mun mieski sanoi et hän muuten olis saanu yhden kaverin kautta liput :O Ens kerralla sit :vampire:

Täs ny, yksi mun lempparibiisi- keikkaa odotellessa :D

YouTube - ‪Rammstein - Ich Will‬‏

Khimaira
[QUOTE="rtee";24170432]Khimaira, mitä tykkäsit Maidenista? :)[/QUOTE]

Tykkäsin :)
Tosin ne vanhemmat biisit olivat isompi nautinto kuin tuon uuden levyn biisit, joita en ole kamalasti kuunnellut. Hyvin jaksoi jorata, samoin Cooper :D
Me oltiin muutama Cooperin eka biisi jäähallin kulmilla kallioilla ja sit muutama vika kuunneltiin katsomossa, et ihan alkua en nähnyt.

"rtee"
Tykkäsin :)
Tosin ne vanhemmat biisit olivat isompi nautinto kuin tuon uuden levyn biisit, joita en ole kamalasti kuunnellut. Hyvin jaksoi jorata, samoin Cooper :D
Me oltiin muutama Cooperin eka biisi jäähallin kulmilla kallioilla ja sit muutama vika kuunneltiin katsomossa, et ihan alkua en nähnyt.
Kiva kuulla, että tykkäsit :) Minuunkaan ei uudemmat biisit oikein kolahtanut, ei oo kolahtanut levylläkään, mutta muuten kyllä tykkäsin, niinku aina. Mä olin ihan yllättyny siitä kuinka hyvä Cooperkin oli. Ja olin siellä ihan eturivin tuntumassa, ihmetellen täällä luen kun kukaan teistä ei halua kentälle Rammsteinin konserttiin :D

Khimaira
[QUOTE="rtee";24170456]Kiva kuulla, että tykkäsit :) Minuunkaan ei uudemmat biisit oikein kolahtanut, ei oo kolahtanut levylläkään, mutta muuten kyllä tykkäsin, niinku aina. Mä olin ihan yllättyny siitä kuinka hyvä Cooperkin oli. Ja olin siellä ihan eturivin tuntumassa, ihmetellen täällä luen kun kukaan teistä ei halua kentälle Rammsteinin konserttiin :D[/QUOTE]

Mä haluaisin kentälle, mutta ihan eteen lavan tuntumaan. Kuten tuossa sanoinkin etten pääsisi Lindemannin hikikantamaan kuitenkaan :'(
Kun mä menen tällaisena tappina kentälle, niin en näe mitään, edes sitä screeniä ellen ole siinä lähellä.

"rtee"
Mä haluaisin kentälle, mutta ihan eteen lavan tuntumaan. Kuten tuossa sanoinkin etten pääsisi Lindemannin hikikantamaan kuitenkaan :'(
Kun mä menen tällaisena tappina kentälle, niin en näe mitään, edes sitä screeniä ellen ole siinä lähellä.
Mun kokemuksen mukaan sinne lavaan eteen on loppujen lopuksi paljon helpompi päästä kun mitä ihmiset yleensä ajattelee. Ei ole todellakaan tarvetta millekään kolmen yön jonotukselle niin kuin esim. nyt jotkut Maiden-fanit jonotti. Mutta sekin kyllä riippuu bändistä kuinka helposti sinne eteen pääsee ja mun kokemuksen mukaan, sitä hankalampi sinne on päästä mitä enemmän bändillä on teinityttöfaneja, joiden mielestä bändin jäsenet on vaan niin älysöpöjä, että niitä on pakko päästää tuijottamaan metrin päästä.

Mutta onhan istumapaikoissa omat hyvät puolensa. Kyllä sitä itsekin kaipaa istumapaikkaa, joka ikinen kerta siinä vaiheessa kun jonottaa ja jalkoihin sattuu ja selkään sattuu ja on aina joko jano tai pissahätä :D Mutta sen kyllä unohtaa heti kun bändi tulee lavalle.

Khimaira
[QUOTE="rtee";24170609]Mun kokemuksen mukaan sinne lavaan eteen on loppujen lopuksi paljon helpompi päästä kun mitä ihmiset yleensä ajattelee. Ei ole todellakaan tarvetta millekään kolmen yön jonotukselle niin kuin esim. nyt jotkut Maiden-fanit jonotti. Mutta sekin kyllä riippuu bändistä kuinka helposti sinne eteen pääsee ja mun kokemuksen mukaan, sitä hankalampi sinne on päästä mitä enemmän bändillä on teinityttöfaneja, joiden mielestä bändin jäsenet on vaan niin älysöpöjä, että niitä on pakko päästää tuijottamaan metrin päästä.

Mutta onhan istumapaikoissa omat hyvät puolensa. Kyllä sitä itsekin kaipaa istumapaikkaa, joka ikinen kerta siinä vaiheessa kun jonottaa ja jalkoihin sattuu ja selkään sattuu ja on aina joko jano tai pissahätä :D Mutta sen kyllä unohtaa heti kun bändi tulee lavalle.[/QUOTE]

Kyl mä luulen et sinne Lindemannin ja Kruspen + kumppaneiden kenkärajaan on tunkua ihan kiitettävästi :saint: En tiiä sit miten oli viime vuonna.

Yhteistyössä