Haukkukaa minut. :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mamma"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="mamma";24168299]Olen viihteellä ja puolivuotias poikani on yön yli hoidossa mummulassa. Moraalipamput: Onko tämä paha paha juttu?[/QUOTE]

HAU HAU! :) "On tosi iso homma että saat omaa aikaa".

[QUOTE="aapee";24168326]Aika huono.... Vähän nyt jotain kunnollisia solvauksia kehiin..[/QUOTE]

Olin ihan tosissani. Luin justiinsa uutisen, että maailmalla leviää joku tippuriversiokin, johon ei meinaa tropit tehota. Että sellasta vaan, bilettäkää vaan.

[QUOTE="vieras";24168337]Juoppo![/QUOTE]

Todellakin. Pahinta laatua. Miettikääpäs: jo kolmas kerta kun lapsi on yön yli pois kotoa. Nyt kai pitää jo jonkuntehdä se lastensuojeluilmoitus. Vapaaehtoisia?

Sun olis pitäny tehdä alotus tyyliin "Olisko paha jos lähtisin viihteelle ja veisin puolivuotiaan hoitoon?" tai "Naapuri vei vauvan hoitoon ja lähti juomaan", ni ois kiviä lennelly... ;)

Suoraan sanottuna olen vähän pettynyt palstalaisiin. Normaalisti täällä on kamala määrä moralisoijia haukkumassa joka asiasta ja nyt ei ketään kiinnosta vaikka minulla on pieni vauva ja se on hoidossa jossain muualla kuin kotona. En saanut edes nauraa... Pettymys. Ei yhtään kunnon mollaajaa, täydellistä äitiä joka on ekan kerran vienyt lapsen hoitoon kun tämä on ollut 34-vuotias. Olen todella pettynyt teihin.

[QUOTE="vieras";24168448]Sun olis pitäny tehdä alotus tyyliin "Olisko paha jos lähtisin viihteelle ja veisin puolivuotiaan hoitoon?" tai "Naapuri vei vauvan hoitoon ja lähti juomaan", ni ois kiviä lennelly... ;)[/QUOTE]

Totta. Aloitin nyt ihan väärin. Ei yhtään kivittäjää... :(

Yhteistyössä