Kamalan näköistä kun mammat imettää julkisella paikalla

• Viestiketjun aloittaja yöks
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
no mä oon kyllä kans samaa mieltä että julkisella paikalla haluan ielummin käyttää pulloa. Helpompaa ja tosissaan en tykkää olla tissit paljaana missään Jumbon kauppakeskuksessa...

miksi tarvii katsella?eikai se äiti kuitenkaan sun nenän eteen tullut imettään että katso nyt,mä imetän?? helpompaa se imettäminen on kun ei tarvii pulloja ja korvikkeita raahailla ympäri kyliä ;)

Öööö... en oo esim. yllä mainitussa. Jumbossa nähnyt ainuttakaan paljasta tissiä vaikka oon useammankin imettävän äidin kyllä nähnyt. Nykyään kun on varsin erinomaisia imetyspaitoja, -shaaleja ym. En mä itsekään tissit paljaana lastani missään imettänyt.

• Tykkää
Reactions: sunniee
tuouy
Buhahahaaa, ihan sunkaltaisten vuoksi uhallani imetän ihan missä haluan :D Ei vaan oikeesti, ei kiinnosta mitä joku urpo ajattelee siitä missä vauvani ruokin. Mahdatko olla epäonnistunut imetyksessä vai muuten vaan kateellinen? Tai sitten ihan puhdas provo. Ärsyttää että lankesin vastaamaan :whistle:

[QUOTE="vieras";24166366]no ei niissä nyt niin hirvee raahaaminen ole ;) minä ainakin koen sata kertaa helpommaksi pulloruokkinnan kuin imettämisen...[/QUOTE]
no kukin tavallaan,mun mielestä on helppo kun ruoka kulkee mukana tisseissä kokoajan.

möö
yleensä äidit ajattelee eka lastaan eikä sua. Jos näet tissin sekunnin tai kahden ajan niin mene terapiaan jos et pääse näystä eroon. Mihin maailma on menossa jos et voi luonnollisesti ruokkia lastasi edes julkisella paikalla. Lapset lastenkotiin ja ulos kun ovat täysi-ikäisiä..? Eivät liiku laumassa perheensä kanssa. hyi olkoon!

Ksantippa S.
[QUOTE="tröt";24166370]just, kuka imettää tissit paljaana. Sen minä todellakin haluaisin nähdä.[/QUOTE]

Kyllä se fakta on, että imettäminen ei ihan täysin paidan läpi onnistu, ja aina siinä pikkuisen nänniä vilahtaa.

Toinen kysymys on tietysti se, kumpi paljastaa näillä keleillä enemmän, bikiniyläosassa kadulla liikkuva tyttö vai imetystopissa imettävä äiti.

[QUOTE="vieras";24166366]no ei niissä nyt niin hirvee raahaaminen ole ;) minä ainakin koen sata kertaa helpommaksi pulloruokkinnan kuin imettämisen...[/QUOTE]

mitäs sit kun vauva ei suostu pulloruokintaan ;) ?täällä yks esimerkkitapaus..ei kelvannut tuttipullosta muu kuin vesi ja riisivelli,joten imetin kyllä ihan siellä,missä nälkä iski..isommissa kauppakeskuksissa on onneks hoitohuoneet,missä imettää ettei ohi kulkevat uteliaat kyttää,niin kuin ei ois ikinä vauvan imetystä nähneetkään :D lentokoneessakin imetin ihan vieraan miehen istuessa viereisellä penkillä ja Amsterdamissa metrossa..näköesteeksi voi laittaa vaikka hupparin tai ihan mitä vaan..

"plop"
Kyllä se fakta on, että imettäminen ei ihan täysin paidan läpi onnistu, ja aina siinä pikkuisen nänniä vilahtaa.

Toinen kysymys on tietysti se, kumpi paljastaa näillä keleillä enemmän, bikiniyläosassa kadulla liikkuva tyttö vai imetystopissa imettävä äiti.
niin, jos äidillä on imetyspaita ja vaikka harso siinä vauvan päällä, niin kuin itse olen imettänyt niin kyllä kyttäämällä saat kytätä että nännin näet, varsinkin kun sen nännin on tarkoitus olla vauvan suussa :D

juu,ei meilläkään pojalle kelvannut tuttipullo missään kohtaa. tissiltä suoraan nokkamukille kun ikää oli tarpeeksi..

ja jos se tissi tosiaan vilahtaa sekunnin tai kaksi,niin miks sä ees tuijottelet muita. koska ilman katsomista sä et sitä huomaa?

"vieras"
mitäs sit kun vauva ei suostu pulloruokintaan ;) ?täällä yks esimerkkitapaus..ei kelvannut tuttipullosta muu kuin vesi ja riisivelli,joten imetin kyllä ihan siellä,missä nälkä iski..isommissa kauppakeskuksissa on onneks hoitohuoneet,missä imettää ettei ohi kulkevat uteliaat kyttää,niin kuin ei ois ikinä vauvan imetystä nähneetkään :D lentokoneessakin imetin ihan vieraan miehen istuessa viereisellä penkillä ja Amsterdamissa metrossa..näköesteeksi voi laittaa vaikka hupparin tai ihan mitä vaan..
Jeps... Ei ne lapset aina suostu kaikkeen, mut sellasta elämä on... Ei meidänkään lapsi meinannu yöllä olla syömättä kunnes oli pakko kun ruokaa ei tippunu enää öisin ja hyvin on kasvanut ihan normaaliksi liki 10 vanhaksi pojaksi vaikka jäi ilman rintaa ja yöruokintaa unikoulun jälkeen.

gd
tänään nähtyä puistossa... yli 3v poika joi äidin tissistä maitoa, ei varmaan muu kelpaa.. rajansa kaikella oikeesti. niinku tossa joku sanoi "lapset eivät aina suostu kaikkeen" mutta kyllä ne nälässä syö, vaikka sitten pullosta pakon edessä. ihme nicopettereiden paapomista taas.

Ksantippa S.
[QUOTE="plop";24166456]niin, jos äidillä on imetyspaita ja vaikka harso siinä vauvan päällä, niin kuin itse olen imettänyt niin kyllä kyttäämällä saat kytätä että nännin näet, varsinkin kun sen nännin on tarkoitus olla vauvan suussa :D[/QUOTE]

Meillä onkin niin eloisa veijari, että harso on sille välitön haaste "kukkuu"-leikkiin. Ja se taas on niin kivaa, ettei nänni todellakaan pysy suussa :) Joten täällä mennään ihan pelkällä imetyspaidalla. Varmaan joku kyttääjä on yhtä ja toista nähnytkin, mutta sen katson jo omaksi mokaksi.

Toisaalta luulisin, että näille julki-imetyksen kauhistelijoille tekee pahaa nimenomaan tietoisuus siitä, että tuossa harson/paidan/huivin alla virtaa ihmisen maito pienemmän ihmisen suuhun. Ei kai se pelkkä nahanpalan näkeminen voi herättää niin voimakkaita vastenmielisyyden tunteita.

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;24166447:
Mielummin katson tissillä olevaa vauvaa kun tissiä vaille jäänyttä teiniä joka heiluu kaupungilla kaljapullo kädessä.
ai toi teinien kaljoittelu johtuu siitä et ei oo saanu rintaa??? :D vittttt et voi olla tosissas!

Yhteistyössä