LLM
Näköjään Jos käytte paikallisissa niin tulkaa nykäsee hihasta. Mä käyn joskus.Meitä suvelalaisia taitaakin palstailla aika monta
Näköjään Jos käytte paikallisissa niin tulkaa nykäsee hihasta. Mä käyn joskus.Meitä suvelalaisia taitaakin palstailla aika monta
taitaa olla samahavanna
Taitaa olla sama täällä Eikä tosiaan houkuttele!Piilopaikka en oo varma et onks lähin, mut veikkaan et on. sinnekki tosin pitäs mennä bussilla en oo käyny, eikä houkuttele
Juu ja siis kuvani saa privana.Näköjään Jos käytte paikallisissa niin tulkaa nykäsee hihasta. Mä käyn joskus.
Kotka?Alvari
havanna nyt ei ruleta olleskaan.. niin mitäs muuta sillä kylällä on, pikku kiuru ja peltohovi ja ens viikolla niityt!kisis rules! tai sitten nöy
Asutko kaarinassa? sielllä on aiankin enen olut kivitasku, sit siellä oli pubi jonka nimi oli LA palomaGoljat,onnen päivät,kivitasku ja entinen hirvenpää(vaihtanut nimeä). Kaikki 0.5km säteellä,kivitaskussa käynyt pari kertaa,goljatissa kerran.:saint:
koiviksen terassi. helmi sikojen joukossa, joskin sinne on matkaa, mutta suosittelen jos niityille aikoo tulla.havanna nyt ei ruleta olleskaan.. niin mitäs muuta sillä kylällä on, pikku kiuru ja peltohovi ja ens viikolla niityt!
Noi paikat on Tampereella.Asutko kaarinassa? sielllä on aiankin enen olut kivitasku, sit siellä oli pubi jonka nimi oli LA paloma
Jotain tuntomerkkejä? Just olin torstaina sattarissaNäköjään Jos käytte paikallisissa niin tulkaa nykäsee hihasta. Mä käyn joskus.
Kuten myösAlkuperäinen kirjoittaja AikaKaukanaTäydellisestä;24157632:Koivu