Tilitys

Joo mä myönnän, että mulla on ollut aika tyhmiä juttuja varattujen miesten kanssa. Ajattelemattomia ja noin. Mutta silti mua ottaa päähän, että jokku naiset täällä sanoo, että oon helppo jne. jne. Mitä välii vaikka olisin. Jokainen vastaa omista teoistaan ja se on se mies joka tekee väärin kun pettää. EN mä.

Miksei sinkkuna saisi harrastaa seksiä ihan niin monen miehen kanssa kuin lystää. Vieläkin semmoinen vanhanaikainen näkemys nostaa päätään. Ukot kyllä on sankareita, mitä useempia sänkyynsä kaataa...

Mut kyl mä etsin ihan oikeeta suhdetta. Ilmeisesti oon etsinyt vääränlaisia miehiä, mutta vaikee sitäkään on muuttaa, mimmoset ukot saa "jalat menemään alta"...

Ja kyllä mua piirittää aika moni sellainenkin mies, jolle en anna mitään mahiksia. Että jos helppo oisin, niin saishan tässä koko ajan olla niissä puuhissa.

Olen 23v ja olen ollut seksipuuhissa 22 miehen kanssa. Onko se nyt nykyaikana kauheen ihmeellistä. Kerran vaan olen seurustellut pidempään, 2 vuotta, itse lähdin ja mitään pettämisiä ei ollut.

No mä en huolis miestä, joka on ns. helppo, joten varmaan on myös miehiä, joka ei huoli ns. helppoa naista...
toisinsanoen, kyllä mulla on väliä sillä, mitkä kumppanin arvot on ja naiko se kaikkea mikä liikkuu, jos mieli tekee, kun kerran on vapaa, eikä tee ketään kohtaan väärin.
Mä luulen, että niin miehelle kun naiselle on oikean suhteen löytyminen aika vaikeaa, kun on kerran hankkinu itselleen tietyn maineen.

Mun ongelma on se, että tunne vetoa yleensä vähän itseäni vanhempiin miehiin. Ainakin 5v, yleensä ehkä 10-15 v ikäeroo. Ongelma on se, että ton ikäsistä hyvistä äijistä suuri osa on varattuja. Oman ikäsissä hyvissä tyypeissä tilanne ei oo sama. Mut kun ne ei (vielä) oo niin hyviä tyyppejä.

Ja emmäkää tiedä, että onko se hyvä tyyppi semmonen joka vehtaa nuoren naisen kanssa vaikka on vaimo ja lapsia. Ei kai sitten. Mutta on semmosiakin, jokka on vaan eksyneet "väärän" kanssa naimisiin.

Oon päättänyt etten enää lähe mihinkään "epäsopivaan", joten en tuu enää kirjoittelemaan, että "hups tulipa hypättyä sänkyyn varatun miehen kanssa". Pari viimeistä tapausta on aukaisseet silmäni ja oon tosta jutellut kaverieni kanssakin.

[QUOTE="joku";24157883]No mutta on sinussakin vikaa jos varattujen miesten kanssa olet tietoisesti. Ihan selvä lutka[/QUOTE]

Oon aika nuori ja virheitä tekee kaikki. Jokku valitsee väärän miehen ja elää sen kanssa kiltisti koko elämänsä. Ei sekään välttämättä hyvä oo.

No mä ainakin aion kääntää uuden lehden elämässäni. Että kiitti vaan kannustuksesta sullekki.

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;24157852:
Jos sä tiedät, että mies on varattu, sä olet ihan yhtä syyllinen kuin se ky**llään ajatteleva ukkokin.
ihan samaa mieltä. varattuihin vaan ei kosketa ja jos tietää miehn olevan varattu, on siinä sinkunki moraalissa aika pahasti vialla. no sen edestään löytää, minkä taakseen jättää vai miten se menee..
miehet ei millään tavalla oo sankareita vaikka panis ketä, paitsi ehkä miehen omasta mielestä..

"vieras"
Oon aika nuori ja virheitä tekee kaikki. Jokku valitsee väärän miehen ja elää sen kanssa kiltisti koko elämänsä. Ei sekään välttämättä hyvä oo.

No mä ainakin aion kääntää uuden lehden elämässäni. Että kiitti vaan kannustuksesta sullekki.
Katoppa kun se lehti minkä olet nyt piirrellyt, seuraa sinua koko alämäsi, ei sitä niin vain käännetä uutta sivua, kerran jakorasia aina jakorasia.

Mun ongelma on se, että tunne vetoa yleensä vähän itseäni vanhempiin miehiin. Ainakin 5v, yleensä ehkä 10-15 v ikäeroo. Ongelma on se, että ton ikäsistä hyvistä äijistä suuri osa on varattuja. Oman ikäsissä hyvissä tyypeissä tilanne ei oo sama. Mut kun ne ei (vielä) oo niin hyviä tyyppejä.

Ja emmäkää tiedä, että onko se hyvä tyyppi semmonen joka vehtaa nuoren naisen kanssa vaikka on vaimo ja lapsia. Ei kai sitten. Mutta on semmosiakin, jokka on vaan eksyneet "väärän" kanssa naimisiin.

Oon päättänyt etten enää lähe mihinkään "epäsopivaan", joten en tuu enää kirjoittelemaan, että "hups tulipa hypättyä sänkyyn varatun miehen kanssa". Pari viimeistä tapausta on aukaisseet silmäni ja oon tosta jutellut kaverieni kanssakin.
no usko pois. ei se mies oo mikään hyvä mies jos vaimoaan pettää vaikka vaimo olis kuinka väärä. tässä maassa kun avioeron saa aika helposti, niin kyllä kunnon mies hoitaa sen edellisen suhteen alta pois ennen kun hyppää sun kanssa sänkyyn.
jotain kriisiä ne miehet yleensä lievittää makaamalla nuormman naisen kanssa, ei vika siinä vaimossa ole. niin ku isäni teki joka petti ja jätti äitini kymmenen vuotta nuoremman naisen takia ja edelleen monen vuoden jälkeen katuu sitä että elämänsä pilas.

[QUOTE="vieras";24157906]Katoppa kun se lehti minkä olet nyt piirrellyt, seuraa sinua koko alämäsi, ei sitä niin vain käännetä uutta sivua, kerran jakorasia aina jakorasia.[/QUOTE]

Tuo varmaan pätee siinä ahdasmielisessä pikkujunttilassa missä sä asut. Mutta ei täällä pk-seudulla. Täällä ihmiset on vapaamielisiä jne. Että sun ilkeet kommentit ei mua kyllä heilauta.

"Ellamaaria"
En tiedä oletko tosissasi.

Mun mielestä sinkkuna on vapaa harrastamaan seksiä muiden sinkkujen kanssa niin paljon kuin mieli tekee - onhan varatuillakin oikeus seksiin parisuhteessaan vaikka monta kertaa päivässä.

MUTTA kysymys oikeastaan on:

Tehdäkö siitä numero?
Tehdäänkö asiat "toista kunnioittaen"?
Loukataanko tahallaan jotain?
Sekaannutaanko tarkoituksella varattuihin jne?

En todellakaan usko, että kaikki kuvailemasi ikäluokan miehet olisivat varattuja tai väärän kanssa naimisissa. Pitää vaan sun varoa juurikin sitä, että et nimenomaan opi löytämään hohtoa vain siitä, et joku on toisen oma, ja sä luulet olevas viehättävämpi? Sillä silloin se kertoo siitä, että ei sulla ole halua "suhteeseen". Mikä se on ihan ok kanssa, kunhan ei tahallaan pilata muiden kuvioita.

Olinkohan selkeä? Mulla on sellainen ajatus, että aivan sama, mutta omaan korkean moraalin itse suhteessa muihin seurusteleviin ja toisaalta, en anna todellakaan jokaiselle joka pyytää. Mutta oonkin pitkässä avosuhteessa, joten helppo huudella.

• Tykkää
Reactions: JaJa ja Anatolia
Ellamaaria, kyllä mussa varmaan on jotain vikaa tossa mielessä. Pakko olla, ei se ny ihan sattumaakaan voi olla. Tosin pitää sanoa, että ei ny sentään läheskään kaikki miehet joiden kanssa on ollut seksiä, oo ollu varattuja. Viime aikoina vaan.

Eiköhän sitä vapaissa miehissäkin löytyisi niitä hyviä ja sopivan ikäisiä.
Kyllä sinkkuna saa nainen naija niin monen sinkkumiehen kanssa ku haluaa,mutta ne varatut miehet
vosit jättää panematta.
Eipä ole hyvä mies sellainen,varattu perheellinen joka pettää vaimoonsa.Samalla tavalla se ukko pettäisi sinnuukin,jos tuolaisen kuspään nappaisit itsellesi.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä