Asioita, joiden suosiota et ymmärrä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja .....
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="...";24148249]- Tupakka
- Tatuoinnit
- Ring-elokuvat
- Pillihousut
- Taistelukoirat
- Valjaat koiralla (normi kävelyllä)
- Flexi
- Koirapuistot[/QUOTE]

Aiheen vierestä, miksei valjaita normikävelyllä? Jos vaikka karkailee.
Ja Flexiäkin kyselen että mikset ymmärrä?
Ihan uteliaisuuttani siis vaan.
Mä en ole ikinä osannut katsoa asioita erilaisilta kanteilta. Siksi olen ihan pihalla kaikesta.

Juu, mutta ymmärräthän että kaikki eivät asu maalla/taajamissa. Koirapuisto voi olla lähistöllä ainoita paikkoja joissa koira voi olla vapaana/tavata kavereita.
Minusta flexi ei ole ikävä kädessä, vaikken sitä käytäkään. Puolikuristavaa suosin itse myös, mutta yksi koiristani oppi parhaiten kulkemaan valjailla. Yksilöitä, siis.

ja valjaathan on paljon paremmat kuin panta, koiran kaula ei joudu rasitukselle tässä.
(enkä ole itse puolueellinen, joudun käyttämään omalla koiralla kuonopantaa vedonestona).
flexi on kätevä jos tykkää antaa koiran tutkailla paikkoja, minusta on mukava saurata kun koira kiertää ojat ja metsänvierukset lenkillä ihan onnessaan kun saa pitemmän tilan liikkua. :) makuasia siis.

Mä en ymmärrä että tuhlataan järjetön summa rahaa vaatteeseen/asusteeseen joka on vain hetken muodissa. Ymmärrän esimerkiksi kalliin laukun tai talvitakin jos se on sellainen, mitä aikoo pitää monta vuotta, mutta en ymmärrä sitä että joku ostaa tonnilla neonpinkit kumisaapaskorkkarit jotka on muodissa vain tämän syksyn eikä niitä enää kehtaa pitää sen jälkeen ikinä.

En myöskään ymmärrä huonolaatuisten halpisvaatteiden suosiota, niin että koko vaatekaappi uusiutuu käytännössä vuoden välein kun ostetaan jotain halpoja muotirättejä joita ei enää vuoden päästä ilkeäisi pitää, vaikka vahingossa sinne asti kestäisivätkin.

En myöskään ymmärrä monien kevyttuotteiden suosiota - vältetään rasvaa koska se lihottaa ja lihavuus on epäterveellistä, mutta kevyttuotteiden sisältämien lisäaineiden terveellisyys ei sitten enää kiinnostakaan. Ja itseasiassa niitähän voi syödä kaksinkertaisesti niin tulee kaloreita kuitenkin vaan saman verran kuin normaalirasvaisesta tuotteesta, se siitä laihtumisesta...

Mopoautot. Vanhemmat maksaa montamonta tonttua, jotta niiden jälkikasvu pääsee viikonloppuisin ajelemaan pillurallia pikkukaupungeissa kuskaamassa humalaisia ikätovereitaan, poppimasiinat huutaen. Miksei voi odottaa sitä ihanaa 18 vuoden ikää? Lisää kolareita, lisää vaaratilanteita liikenteessä jne. lista on loputon.

[QUOTE="vieras";24148514]Mopoautot. Vanhemmat maksaa montamonta tonttua, jotta niiden jälkikasvu pääsee viikonloppuisin ajelemaan pillurallia pikkukaupungeissa kuskaamassa humalaisia ikätovereitaan, poppimasiinat huutaen. Miksei voi odottaa sitä ihanaa 18 vuoden ikää? Lisää kolareita, lisää vaaratilanteita liikenteessä jne. lista on loputon.[/QUOTE]

Peesi!

Fingerpori on huomattavasti parempi kuin V&W. No viime aikoina ei ole ollut mitään varsinaisia helmiä, mutta vanhemmat Fingerporit oli hauskoja. Joskus vaatii vähän ajankohtaisen asian tai populäärikulttuurin tuntemista, että tajuaa vitsit, mutta usein on Fingerpori saanut minut repeämään. Joskus sanaleikitkin ovat onnistuneita, mutta ehkä mä sitten tykkään vähän ääliöhuumorista, kerta mua huvittaa ne "Juhannussimaa" -jutut. :D

Edelleen, ei ole kyse siitä, että, ettenkö tuntisi populäärikulttuuria tms. tai en "ymmärtäisi" vitsiä. Ne eivät ole kovin älyllisiä ja oivaltavia. Ymmärrän ne hyvin, mutta ne eivät ole hauskoja. lähinnä ne on ontuvasti kehiteltyjä (usein käytettyjä) sanaleikkejä, jotka eivät toimi.
Juhannussimaa ei ollut huonoimmasta päästä, mutta ei edes hymyilytä tippakaan. Liian halpaa, väkisin väännettyä. Ei toimi- minulla.

- En ymmärrä miksi lasten annetaan käyttäytyä kuinka haluavat
- Miksi otetaan lemmikki, eikä huolehdita siitä?
-Särkänniemi ym. huvipuistot
-Miksi lihavat saavat kommentoida laihan painoa? Päinvastoin ei saa tehdä.
- Autoillessa oikealta tulevien väistäminen
-Lapsille liikaa leluja. Lapset eivät arvosta mitään.

Siis oikeasti??? Minullakin on paljon musiikkia, jota en itse kuuntelisi. mm. klassinen. Ja vaatteita joita en päälleni laittaisi, mm. haaremihousut ja kaikki mekot ja hameet. Ja muutenkin, tiedän varsin hyvin millaiset elämäntavat eivät MINUA kiinnosta. Mutta.... Ymmärrän kyllä, että toiset eivät ajattele samalla tavoin.

Minä ymmärrän hyvin myös tätä ymmärtämättömyyttä, valitettavasti....

Siis oikeasti??? Minullakin on paljon musiikkia, jota en itse kuuntelisi. mm. klassinen. Ja vaatteita joita en päälleni laittaisi, mm. haaremihousut ja kaikki mekot ja hameet. Ja muutenkin, tiedän varsin hyvin millaiset elämäntavat eivät MINUA kiinnosta. Mutta.... Ymmärrän kyllä, että toiset eivät ajattele samalla tavoin.

Minä ymmärrän hyvin myös tätä ymmärtämättömyyttä, valitettavasti....

Noo... jos et ottaisi aloitusta niin tiukkapipoisesti. Tietenkin aikuiset ihmiset ymmärtää, etteivät kaikki pidä samoista asioista, mutta ihan leikkimielellä voi listailla omia asioitaan. Muut voivat sitten vihaisena kommentoida tai synnyttää keskustelua tai väittelyä, jos haluavat. :D

Yhteistyössä