Asioita, joiden suosiota et ymmärrä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja .....
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
lenkkari hevarit
suomi räp
leggarit vielä ymmärrän, mutten sitä että rintsikoiden olkaimet vilkkuu painijanselkätopeissa/ olkaimettomissa topeissa.
miksi ihmeessä ihmisen täytyy survoutua liian pieniin vaatteisii (oli minkä kokoinen tahansa). liian pienet vaatteet saa jokaisen tursuamaan ja näyttämään suuremmalta kuin on.

trampoliini
lentomatkustaminen
värikuulasota
kalliit vaatteet teineille
mansikoiden pakastus- parempia saa talvella kaupan pakastealtaasta helvemmalla
keikkalippujen trokaus
vahinkoraskaudet

koiran ulkoiluttaminen pyörän selästä

Ne typerät muoviaurinkolasit, joita varsinkin teineillä näkee. Ihan samalla tyylillä voisi vetää punaisen pelletekonenän päähän

Mä en tajua miksi legginsejä verrataan pitkiin kalsareihin. Itse miellän ne enempi samaan kastiin sukkahousujen kanssa koska ne on usein melkolailla samaa matskuakin. Ns. pyöräilyhousut on niitä jotka on enemmän pitkien kalsareiden matskua (paksummat). Legginsit on hyvät lyhyehkön helman kanssa ja jos ei halua kamalasti vilautella raskausarpia tai atooppista ihoa tmv. reisissään jne. tai jos kokee, että on rumat polvet. Mielestäni ne ovat ihan yhtälailla hyvä lisä asukokonaisuuteen kuin sukkahousutkin. Ne ovat vain ilmavammat kun ei ole sitä sukkaosaa ja avokkaat/sandaalit sopii niiden kanssa paremmin tuosta samasta syystä. Lisäksi korkkareissa ymv ei liu'u jalka sen jalkaterän liukkaan materiaalin takia sitten. En näe leggareissa kuin pelkkää plussaa :)

Pettäminen on asia jota en ymmärrä. Jos ei kykene yksiavioisuuteen niin ulos suhteesta ja sitten uusiin seikkailuihin.

Samoin väkivalta. Kukaan täysijärkinen ihminen ei kykene satuttamaan muita vaan ajattelee usein asiaa omalta kannaltaan. Itse ainakaan en kykene satuttamaan muita koska jo pelkästään elokuvissa oleva väkivalta tmv. saa kuvittelemaan miten ko. uhria sattuu ja se on inhottavaa. Myös henkinen väkivalta on todella typerää, usein sen tarkoitus on nostattaa vain omaa paremmuudentunnettaan (tmv) - koska ei ole itsellä eväitä omilla teoilla tuntea hyvää oloa itsestään.

(voipi olla vähän huonosti selitetty)

• Tykkää
Reactions: Fortune
Fingerpori. En vaan käsitä kuka tykkää niistä halvoista muka-vitseistä.
(viivi ja wagner mene samaan kastiin, tosin sillä erotuksella että vuosia sitten se oli ihan oivaltava).

Petri Nygård. Aikuinen äijä huutaa ja kiroilee kuin kapinoiva teini, ilman mitään järkevää agendaa/sanomaa/kykyä.

Moni moni moni muukin suomalainen artisti.
Kymmenet amerikkalaiset rap/r n' b-artistit, joilla ei ole enää mitään agendaa (toisin kuin alkuaikojen rap-artisteilla), kuin huorat ja raha. Se tyhmyyden palvonta ei mee kaaliin.

Josta pääsemmekin suurimpaan; uskonnot. En ole tyhmä, ymmärrän suosion, mutta siltikään en halua ymmärtää. :)

(karppauksessa ei muuten syödä enempää lihaa kuin ihan suositelluissa virallisissa ruokavalioissa, arvostelijalle tiedoksi).
Lady Gagan suosion ymmärrän mainiosti, mimmihän on luonut aivan uskomattoman ilmiön itsestään. Multilahjakkuudet ja erikoisuudet kiinnostavat aina ihmsiä.

Alkuperäinen kirjoittaja muun muassa. Hyvä ketju;24148341:
koiran ulkoiluttaminen pyörän selästä

Mikäli koiralla ei ole juoksukaveria jne. jotta tulisi välillä juosseeksi varsin hyvä tapa hieman liikuttaa koiraa. Samoin jos ei vaikka juoksujen aikana uskalla pitää koiraa vapaana voi pyörällä juoksuttaessa saada koiran käyttämään koko liikerataansa (johon harvemmin isommat koirat pystyy jos ovat vain hihnassa kiinni).

• Tykkää
[QUOTE="...";24148249]
- Valjaat koiralla (normi kävelyllä)
- Flexi
- Koirapuistot[/QUOTE]

Miten näitä ei voi ymmärtää?
valjaat monella koiralla auttavat vetämiseen tai ylipäänsä liikkumisen helpottamiseen. Flexi on oivallinen esim metsälenkeillä tai rauhallisilla poluilla, joissa ei voi päästää irti, mutta antaa koiralle liikkumavapautta. koirapuistot taas kaupunkialueilla mainioita, turvallisia kohtauspaikkoja ja vapaana liikkumisen mahdollistajia. Ei oo munkaan lempipaikkoja, mutta tietyissä tilanteissa paikkansa ajavia.

• Tykkää
Ette oo tainnu oikeesti ymmärtää niitä nygårdin biisejä...raukat...
Petri on ihana ja siitä ei oo mitään keskusteltavaa.

Onko siinä niin kamalasti ymmärrettävää, kun hoilataan "selvästi hyvä päivä, siis hyvästi selvä päivä jee jee ja vitun Suomirockia".
Todella syvällistä! :O

Crocsit
Tatuoinnit
Lävistykset
Guess
Reimatec
Salatut elämät
Olut
Light-juomat
Kulutusluotot ja osamaksut
Heavymusiikki
Suomi hiphop jossa lauletaan jotain kovista kulmista ja poliiseista :laugh:

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Wc Ankka
Ette oo tainnu oikeesti ymmärtää niitä nygårdin biisejä...raukat...
Petri on ihana ja siitä ei oo mitään keskusteltavaa.

Tää on ehkä onnettomin kommentti, joka tykätään esittää just Nygårdia tai fingerporia puolustettaessa.
Ongelmahan on juuri se, että minä todellakin ymmärrän ne sanat ja "pointit".

Miten näitä ei voi ymmärtää?
valjaat monella koiralla auttavat vetämiseen tai ylipäänsä liikkumisen helpottamiseen. Flexi on oivallinen esim metsälenkeillä tai rauhallisilla poluilla, joissa ei voi päästää irti, mutta antaa koiralle liikkumavapautta. koirapuistot taas kaupunkialueilla mainioita, turvallisia kohtauspaikkoja ja vapaana liikkumisen mahdollistajia. Ei oo munkaan lempipaikkoja, mutta tietyissä tilanteissa paikkansa ajavia.

Itse koen omillani ko. välineet täysin turhiksi. Koira oppii kulkemaan vetämättä ilman valjaitakin. Puolikuristavat pannat on paljon nopeampia laittaa koiralle ja ottaa pois kuin valjaat. Flexi on todella ikävä kädessä. Koirapuistoissa omat koirat ei ainekaan ole kiinnostuneita juoksemaan. Ja itseäni tympii paikallaan seisominen. Mielummin kävelen ja koirat liikkuu vapaina ympärillä.

No niinku et ole OIKEASTI kuunnellu...

Eikä edes kiinnosta kuunnella. Jos en pidä musiikista tai "musiikista" muutaman kuuntelukerran jälkeen, niin en halua edes perehtyä syvemmin. Ja en tosiaankaan usko, että noissa kappaleissa on mitään syvällisempää. Toki jos itse löydät jotain mieltä ylentävää sanomaa niistä, niin kivat sulle.

musiikkimausta kun oli puhe, niin en tajua sitä että täytyy jumittua johonkin tiettyyn genreen. itse olen sellainen että kuuntelen kaikkea laidasta laitaan, kunhan biisi on itselle iskevä. tunnen monta psychobillyä, rockabillyä, hevaria, räppäriä jne jotka "salaa" (muussa seurassa kuin genreen sopivassa) kuuntelee kaikkea muutakin mutteivät voi julkisesti kuunnella muuta koska uskottavuus menee. lol :D

[QUOTE="...";24148445]Itse koen omillani ko. välineet täysin turhiksi. Koira oppii kulkemaan vetämättä ilman valjaitakin. Puolikuristavat pannat on paljon nopeampia laittaa koiralle ja ottaa pois kuin valjaat. Flexi on todella ikävä kädessä. Koirapuistoissa omat koirat ei ainekaan ole kiinnostuneita juoksemaan. Ja itseäni tympii paikallaan seisominen. Mielummin kävelen ja koirat liikkuu vapaina ympärillä.[/QUOTE]

Juu, mutta ymmärräthän että kaikki eivät asu maalla/taajamissa. Koirapuisto voi olla lähistöllä ainoita paikkoja joissa koira voi olla vapaana/tavata kavereita.
Minusta flexi ei ole ikävä kädessä, vaikken sitä käytäkään. Puolikuristavaa suosin itse myös, mutta yksi koiristani oppi parhaiten kulkemaan valjailla. Yksilöitä, siis.

Fingerpori. En vaan käsitä kuka tykkää niistä halvoista muka-vitseistä.
(viivi ja wagner mene samaan kastiin, tosin sillä erotuksella että vuosia sitten se oli ihan oivaltava).

Fingerpori on huomattavasti parempi kuin V&W. No viime aikoina ei ole ollut mitään varsinaisia helmiä, mutta vanhemmat Fingerporit oli hauskoja. Joskus vaatii vähän ajankohtaisen asian tai populäärikulttuurin tuntemista, että tajuaa vitsit, mutta usein on Fingerpori saanut minut repeämään. Joskus sanaleikitkin ovat onnistuneita, mutta ehkä mä sitten tykkään vähän ääliöhuumorista, kerta mua huvittaa ne "Juhannussimaa" -jutut. :D

Yhteistyössä