Asioita, joiden suosiota et ymmärrä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja .....
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

.....

Vieras
Mä aloitan:
-Suomiräp ja eritoten Petri Nygård. Kappaleet on hölmöjä ja ennemmin ärsyttäviä kuin hauskoja. Raptori on poikkeus, koska ne tekevät tarkoituksella hölmöjä kappaleita, eivätkä yritä olla niin vitun yhteiskuntakriittisiä pelleriimiensä kanssa.
-Viivi ja Wagner-sarjakuvat. En ole koskaan nauranut niille, ideat on ennemminkin nolon lapsellisia kuin hauskoja. Ja strippien on ilmeisesti tarkoitus olla hauskoja.
-Haaremihousut. Näyttää, kuin olisi kakat housussa.
-Crocksit. Tykkään sujauttaa jalkaan, jos teen pihahommia tai juoksen postilaatikolle hakemaan postin. Muuten en käyttäisi, koska ne ovat niin rumat kengät.
-Suomireggae *myötähäpeä*
-Lauri Tähkä ja elonkerjuu *korvani oksentavat verta*

Legginssit aikuisen naisen päällä. Kai miehetkin vois sitten kulkea pitkät kalsarit jalassa!

Lapsille suunnatut väkivaltaa sisältävät pelit/ohjelmat

Kesäkurpitsa, eihän se maistu miltään ja on nihkeää syödä.

[QUOTE="vieras";24148240]Legginssit aikuisen naisen päällä. Kai miehetkin vois sitten kulkea pitkät kalsarit jalassa!
[/QUOTE]

No kuka muka estää? Ehkä ne miehet eivät sitten akkamaisesti vinkuisi niistä legginseistä, jos saisivat itse kulkea kalsareissa.

- legginssit, miksi kukaan haluaisin kulkea julkisesti pitkissä kalsareissa?

- light-limut ja light-siiderit, eikö se aspartaamin maku okseta?

- Lady Gaga, tarvitseeko edes selittää?

- Suomirap :headwall: Voisiko enää nolompaa touhua olla?

[QUOTE="ohoi";24148276]oletko edes ikinä kuunnellut Lady Gagaa?[/QUOTE]

No totta kai olen. Miten tyhmänä sä mua pidät?

En ymmärrä myöskään Jare ja Villegallea, Petri Nygårdia, Cheekiä tai Suomi-reggaeta.

Tupakointikin kuuluu saman listaan. Ja ylisuuret collegehousut + vero modan tekonahkatakki -yhdistelmä.

Kiroileva Siili
Stella-yhtye
Tupakka
Kalja
Viina
Porsaanliha
Makkara
Moottoripyörät
Banaaninmakuiset karkit ja jätskit
Skodat
Maalla asuminen
Värilliset nahkasohvat
Sairaiksi jalostetut koirat

yms yms. Näitä on oaljon mitä mä en ymmärrä...

Yhteistyössä