jos mies on kiinnostunut sinusta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "liisa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

"liisa"

Vieras
Niin ottaako hän aina yhteyttä? KUn välillä lukee että nainen ei saa olla yhtään aktiivinen ja välillä taas lukee että naisen pitäisi olla nykypäivänä aktiivinen. Onko tässä joku "kultainen " sääntö mitä kaikki noudattavat?

No en tiedä.

Sillon ku mun mies iski silmänsä minuun, niin se kyllä piiritti ihan kunnolla. Minusta se oli ihanaa =)

Mut nyt olen seurannut yhden sinkkututtavan tyttisetsintää, niin hällä tuntuu olevan aina mielessä, "ettei vain olis liian innokas". Mä koitan rohkaista häntä ottamaan enempi yhteyttä ja hän vaan himmailee. En ymmärrä :saint:

Niin no minua ei ole kukaan koskaan kunnolla piirittänyt. =( Siis että oikeasti sellainen josta olisin kiinnostunut niin piirittäisi. Sellaiset satunnaiset tutut jotka ei niin kiinnosta niin on ottaneet yhteyttä.

Niin ja olen kuullut että olen kaunis, olen koulutettu ja kuulemma mukavakin joten ihmettelen missä vika? =( Onko rakkaus liian yliarvostettua? Vai pitäisikö sitä tavoitella?

Tulipa vaan mieleen tämä :D

funny-graph-how-women-flirt.gif

• Tykkää
Reactions: Jehnny Tightlips
Jos olet parisuhteeseen haluava sinkku, niin kokeilepa seuraavaksi mielenkiintoisen miehen kohdalle osuessa olla itse aloitteellinen. Et nimittäin voi hävitä mitään (jollei mies ole ihan hullu.) Pahimmassakin tapauksessa päädyt jatkamaan sinkkuilua, eli mikään ei muutu.
Miehen Huomautus™: Aloitteellisuudesta puhuttaessa se ei sitten tarkoita sitä, että esim. kehut miehen paitaa, ja sen jälkeen odotat, että se pyytää sinua ulos. Ei. Se tarkoittaa sitä, että aktiivisesti itse pyydät miestä ulos.

Miehen Huomautus™: Aloitteellisuudesta puhuttaessa se ei sitten tarkoita sitä, että esim. kehut miehen paitaa, ja sen jälkeen odotat, että se pyytää sinua ulos. Ei. Se tarkoittaa sitä, että aktiivisesti itse pyydät miestä ulos.

Mutta eikö ne dominoivat naiset juuri pelota miestä? Siis että itse on aloitteellinen ja pyytää ulos? Itse en ole dominoiva koska en ole koskaan uskaltanut tuota taktiikkaa kokeilla, jännitän liikaa. =(

[QUOTE="liisa";24146451]Mutta eikö ne dominoivat naiset juuri pelota miestä? Siis että itse on aloitteellinen ja pyytää ulos? Itse en ole dominoiva koska en ole koskaan uskaltanut tuota taktiikkaa kokeilla, jännitän liikaa. =([/QUOTE]
No jo on vellihousu mies, jos pelkää naista, joka pyytää treffeille. Onko tuo viisaus revitty jostain Cosmopolitanista, vai kuka tuota paskaa naisille oikein suoltaa? :D

• Tykkää
Reactions: Kerpele
[QUOTE="liisa";24146451]Mutta eikö ne dominoivat naiset juuri pelota miestä? Siis että itse on aloitteellinen ja pyytää ulos? Itse en ole dominoiva koska en ole koskaan uskaltanut tuota taktiikkaa kokeilla, jännitän liikaa. =([/QUOTE]

Liiallinen dominoivuus tarkoittaa lähinnä että nainen on hyvin päällekäyvä ja hallitseva.

No ei se kaikinpuoleinen dominoivuus ole sama asia kuin ulospyytäminen. Itse en ainakaan ole dominoivaa nähnytkään ja silti olen joskus nuorena parin miehen kohdalla tehnyt aloitteen. Kumpikaan tapaus ei johtanut katastrofiin.
Eivätkö miehet juosseetkaan karkuun samalla ulostaen kontrolloimattomasti kauhun vallassa? :| Pitänee ilmoittaa cosmon toimitukseen.

Luin kyllä joskus nuorena yhden sellaisen suhdeoppaan, jossa yksilöitiin aika tarkasti, kuinka vaikeasti tavoiteltavaa naisen tulee esittää onnistuakseen. Kerran kokeilin, ja opit kyllä ainakin siinä tapauksessa toimivat, mutta enhän minä sitten loppujen lopuksi itse pitänyt siitä miehestä :(

Onhan miehillekin oppaita, joissa kerrotaan jopa mistä suunnasta naista tulee lähestyä :p Toimivat kyllä, mutta jos haluaa onnellisen pitkän parisuhteen on parempi olla oma itsensä.

Luin kyllä joskus nuorena yhden sellaisen suhdeoppaan, jossa yksilöitiin aika tarkasti, kuinka vaikeasti tavoiteltavaa naisen tulee esittää onnistuakseen. Kerran kokeilin, ja opit kyllä ainakin siinä tapauksessa toimivat, mutta enhän minä sitten loppujen lopuksi itse pitänyt siitä miehestä :(

Ehkä vaan törmännyt johonkin ääliöön mieheen netissä jolla oli omia ongelmia suhteissaan naisiin ja kävi terapiassa. Sanoi minun tarvitsevan pitkää terapiaa koska voin olla liian miesmäinen käyttäytymisessä. =) Olenkin sitä ihmetellyt. Minusta ei miesmäistä saa millään! Mitäköhän sillä tarkoittanut? Niin ja millainen on päällekäyvä nainen? Vetaa housut jalasta väkisin vai? =) Entä dominoiva? hallitsee keskustelua koko ajan antamatta suunvuoroa? Niistä en ole kumpaakaan!

[QUOTE="liisa";24146616]Ehkä vaan törmännyt johonkin ääliöön mieheen netissä jolla oli omia ongelmia suhteissaan naisiin ja kävi terapiassa. Sanoi minun tarvitsevan pitkää terapiaa koska voin olla liian miesmäinen käyttäytymisessä. =) Olenkin sitä ihmetellyt. Minusta ei miesmäistä saa millään! Mitäköhän sillä tarkoittanut? Niin ja millainen on päällekäyvä nainen? Vetaa housut jalasta väkisin vai? =) Entä dominoiva? hallitsee keskustelua koko ajan antamatta suunvuoroa? Niistä en ole kumpaakaan![/QUOTE]

Olet vain oma itsesi rohkeasti ja uskallat kysyä miestä treffeille. Miehiä ja naisia on erilaisia, kyse on vain sopivan parin löytämisestä.

• Tykkää
Mutta jos en vain uskalla pyytää ulos? Siis vaan jännitän liikaa enkä kestä niitä pettymyksiä ettei tulekaan. Eikä oikein ole tilaisuuksiakaan pyytää missään. Baareissa käyn harvoin. Niin ja miten se tapahtuu edes? Siis eihän tässä ole muuta kuin olla yksin sitten.

Niin ja äidin neuvo on että ei saa olla liian päällekäyvä vaan miehen pitää tehdä aloite ja jahdata niin siitä syntyy hyvä suhde. Tuo ulos kysyminen taas sotii sitä neuvoa vastaan.

mä en ole koskaa ajatellu, et miehen pitäs ottaa yhteyttä jos hän on kiinnostunu. Reippaasti puhelin kouraan ja soittoa miehelle, jos hän ei olekkaan kiinnostunu, niin ei välttämättä vastaa/ soita takasin. Ei siinä mitään häviä, jos yrittää...

• Tykkää
[QUOTE="liisa";24146843]Mutta jos en vain uskalla pyytää ulos? Siis vaan jännitän liikaa enkä kestä niitä pettymyksiä ettei tulekaan. Eikä oikein ole tilaisuuksiakaan pyytää missään. Baareissa käyn harvoin. Niin ja miten se tapahtuu edes? Siis eihän tässä ole muuta kuin olla yksin sitten.

Niin ja äidin neuvo on että ei saa olla liian päällekäyvä vaan miehen pitää tehdä aloite ja jahdata niin siitä syntyy hyvä suhde. Tuo ulos kysyminen taas sotii sitä neuvoa vastaan.[/QUOTE]

Äitisi neuvo on vanhentunut, luovu siitä. Jos et uskalla pyytää ulos, niin voitko sanoa ihastukselle että toivoisit tapaavasi hänet uudestaan?

[QUOTE="liisa";24146843]Niin ja äidin neuvo on että ei saa olla liian päällekäyvä vaan miehen pitää tehdä aloite ja jahdata niin siitä syntyy hyvä suhde. Tuo ulos kysyminen taas sotii sitä neuvoa vastaan.[/QUOTE]

Jos äidin neuvolla ei ole tähän mennessä onnistunut, niin kannattaisiko vaihtaa taktiikkaa ja kokeilla vaihteeksi jotain muuta?

Itse sain piirittää omaa miestäni, kun ei se meinannu tajuta että olen kiinnostunut. Joitakuita miehiä pitää tökkiä vähän enemmän, kyllä ne sitten on ihania <3

Niin, kyse ei ole siitä ettei äidin neuvoilla olisi onnistunut vaan kyse on siitä että kiinnostavat miehet eivät kiinnostu tarpeeksi minusta. Ja nyt en puhu mistään alfauroksista vaan tavallisista miehistä. En ole ekoilla treffeillä antanut seksiä. Mies antaa ymmärtää ja ei pistä peliä poikki muttei tee mitään sitten aloitettakaan vaan pitää minua aina jonain "ystävänä/varalla"
En vaan jaksa tätä. Monesti käynyt niin.=(

Sitten minuun ihastuu ne jotka kaipaavat vielä äitiä ja eivät ole tarpeeksi itsenäisiä ja ovat jotenkin reppanoita.

Niin ja itsetunnossa ei ole minulla vikaa mutta kyllähän se pikkuhiljaa vaikuttaa kun aina saa pakit niiltä kiinnostavilta. =( en varmaan ole ainut tässä asiassa mutta yksinäinen olo silti

[QUOTE="liisa";24147085]Niin, kyse ei ole siitä ettei äidin neuvoilla olisi onnistunut vaan kyse on siitä että kiinnostavat miehet eivät kiinnostu tarpeeksi minusta. Ja nyt en puhu mistään alfauroksista vaan tavallisista miehistä. En ole ekoilla treffeillä antanut seksiä. Mies antaa ymmärtää ja ei pistä peliä poikki muttei tee mitään sitten aloitettakaan vaan pitää minua aina jonain "ystävänä/varalla"
En vaan jaksa tätä. Monesti käynyt niin.=(

Sitten minuun ihastuu ne jotka kaipaavat vielä äitiä ja eivät ole tarpeeksi itsenäisiä ja ovat jotenkin reppanoita.

Niin ja itsetunnossa ei ole minulla vikaa mutta kyllähän se pikkuhiljaa vaikuttaa kun aina saa pakit niiltä kiinnostavilta. =( en varmaan ole ainut tässä asiassa mutta yksinäinen olo silti[/QUOTE]

Onko miehet antaneet pakit vai ovatko he jääneet odottamaan sinun aloitetta jatkoon?

Kyllähän se rasittavaa ja häiritsevää on, kun naiset koko ajan pyytävät ulos. Sitä ei tunne itseään mieheksi enää ollenkaan.

Ja sitten heräsin unesta.

[QUOTE="liisa";24146843]Mutta jos en vain uskalla pyytää ulos? Siis vaan jännitän liikaa enkä kestä niitä pettymyksiä ettei tulekaan. Eikä oikein ole tilaisuuksiakaan pyytää missään. Baareissa käyn harvoin. Niin ja miten se tapahtuu edes? Siis eihän tässä ole muuta kuin olla yksin sitten.

Niin ja äidin neuvo on että ei saa olla liian päällekäyvä vaan miehen pitää tehdä aloite ja jahdata niin siitä syntyy hyvä suhde. Tuo ulos kysyminen taas sotii sitä neuvoa vastaan.[/QUOTE]
Kuten joku jo vihjasikin: Tuo äitisi neuvo todennäköisesti toimii erinomaisesti, jos haluat äitisi ikäisen miehen.

Onko miehet antaneet pakit vai ovatko he jääneet odottamaan sinun aloitetta jatkoon?

No siis se on sellaista että miehet eivät ota yhteyttä minuun eli heistä ei kuulu mitään. Sitten itse otan yhteyttä ja nähdään ja sitten he haluavat seksiä. Niin missä menee vikaan? Mitään lausetta en kuule että olet ihanin nainen maailmassa ja haluan olla sinun kanssasi. Vaan ainoastaan läppää olet kaunis ja ihana jne. mutta siihen jää. Ei mitään rakastan sinua tai olen ihastunut. Aina sama juttu.

Niin ja seksin jälkeen pitää heti lähteä pois tai keksitään tekosyy että on menoa. Ei mitään että milloin nähdään uudestaan ja haluan nähdä mahdollisimman pian.

Tuntuu idiootilta. Kelpaan seksiin ja kaveriksi (satunnaiseksi, kun muita ei tarjolla)
Sitten nämä äidin pojat ja luuserit pyytää tapaamaan ja haluaa nähdä.

Onko minulla väärä kuva itsestäni? Olenko sitten ruma? Miksi sitten minulle on sanottu että olen kaunis ja mallinnäköinen ja kauniit silmät tai että olen hyvännäköinen. Ihan vitsinäkö ne sanotaan?
Vai eikö miehet halua nättiä tai kaunista vaan heitä pidetään vain seksiseurana? Sitten pitää varmaan rumentaa itseä. =)

Pakkeja en ole keltään saanut! Yleensä ei vaan kuulu aikoihin tai sitten kun tavataan niin sanotaan jotain että hei hei ja näkemiin.
=(

vaihtaisin osani jonkun kanssa!

Yhteistyössä