Mistä tietää onko mies kiinnostunut kaverina vai siinä mielessä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "outolintu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

"outolintu"

Vieras
Mulla ei oo koskaan ollu miespuolista ystävää, mutta nyt vaikuttaa siltä että olisin saanut yhden. Mutta välillä tulee sellaisia epämääräisiä hetkiä, jollon mietin, että mitähän tuo mies ajattelee, että ottaako hänkin tuttavuutemme täysin ystävyyden kannalta. Mies on luonteeltaan huomaavainen ja itse olen vähän tälläinen juro, niin siksi tuntuu välillä oudolta jotkut jutut eikä siis välttämättä tarkoita mitään, kun mielestäni mies on sellaista "halaaja-tyyppiä" Mutta mistäköhän tietää onko joku oikeasti kiinnostunut vai ei? Tälläinen juntti kun olen...

[QUOTE="outolintu";22433152]Mulla ei oo koskaan ollu miespuolista ystävää, mutta nyt vaikuttaa siltä että olisin saanut yhden. Mutta välillä tulee sellaisia epämääräisiä hetkiä, jollon mietin, että mitähän tuo mies ajattelee, että ottaako hänkin tuttavuutemme täysin ystävyyden kannalta. Mies on luonteeltaan huomaavainen ja itse olen vähän tälläinen juro, niin siksi tuntuu välillä oudolta jotkut jutut eikä siis välttämättä tarkoita mitään, kun mielestäni mies on sellaista "halaaja-tyyppiä" Mutta mistäköhän tietää onko joku oikeasti kiinnostunut vai ei? Tälläinen juntti kun olen...[/QUOTE]

Se on ihan hyva olla "juntti" joskus noissa asiossa.
Kylla se ajanmyota tulee sevaksi ,mita hanella on mielessa.
Ala sotke kiireella hyvaa alkua.
Love zxz.

[QUOTE="mur";22433229]Mä en oo vielä tavannut miestä, joka ei ennen pitkää olisi alkanut haikailla muunkin kuin ystävyyden perään. Tosi ärsyttävää.[/QUOTE]

Samat sanat.

Tarviiko sitä tietää? Jos ootte vaan ystäviä, ja haluat olla vain ystävä, sillä ei pitäisi olla mitään merkitystä.

Ihan totta :) mutta on se ikävää jos toisella on jotakin sellaisia ajatuksia. Minä olen varattu ja mies sinkku, ja mies kyllä tietää tämän niin, että tuskin edes on mitään sellaisia ajatuksia. Mutta tosiaan, minulla ei ole koskaan ollut miespuolista ystävää, niin siksi kai tämä tuntuu niin jännältä. Sitä paitsi minun mieheni on vahvasti sitä mieltä, että miehiä ei kiinnosta olla naisten ystäviä, vaan heitä kiinnostaa aina vain muut asiat :o

Yhteistyössä