Meillä oli 3 puhelinta jonossa. Netistä sain tilattua, kun päivystin jo valmiiksi.Mies pääsi puhelinpalvelulla läpi, nyt on kaksi lippuahyllyssä jeeeeeeeee :heart:
Meillä taas nettisivut lakkasi toimimasta täysin joku klo: 9.50, toimipisteeseen kun kaahasin niin jono oli semmonen 10 henkeä ja soitin koko ajan itse samalla, sitten soitin äitinikin koneen ääreen päivystämään Saa nähdä kuinka kauhea lasku tosta puhelimessa jonottamisesta tuli, viime vuonna tuli 40. Tosin nyt ei ihan niin kauan tarvinnut linjoilla roikkua. Mies vielä soitti mulle ja sanoi ensin, ettei ole lippuja enää. Sitten antoi mun kirota aikani ennen kuin sanoi että "meille on silti kaksi lippua varattu". :kiss:Meillä oli 3 puhelinta jonossa. Netistä sain tilattua, kun päivystin jo valmiiksi.
Oli alettava jo syömään aamupalaa . Mutta onko se tuo 0600 900 900?Yrittäkää nyt ihmeessä soittaa! Huuto.nettiin näköjään taas ilmestynyt, kivan hintasia... 300 2kpl katsomoon ja kauas vielä...
Mäki oon jonossa, ollut viimiset 10 minuuttia... Netistä koitan, välillä tulee, että sais jotain lippuja välillä, mutta kun siirtää ostoskoriin, se ilmottaa, että kävi virhe.Pääsin jonoon puhelinpalvelussa. Ilmoitan miten kävi kun läpi pääsen...
Sitähän se on tehnyt mulle nyt...hmmm... 1½ h, siis oonko mä niin kauan tässä yrittänyt saada jotain lippuja ?Alkuperäinen kirjoittaja pypylleröinen;24145515:Mäki oon jonossa, ollut viimiset 10 minuuttia... Netistä koitan, välillä tulee, että sais jotain lippuja välillä, mutta kun siirtää ostoskoriin, se ilmottaa, että kävi virhe.
Tasan samaa herjasi mulle kahdella koneella, pääsin valitsemaan mutta liput ei siirtyneet eteenpäin ostoskoriin vaan heitti virheilmoituksen. Mutta mulla on nyt liput, kiitos taas kerran meidän Ärrälle - sen kautta sain liput aikoinaan myös Depeche Modeen v. 2010Alkuperäinen kirjoittaja pypylleröinen;24145515:Mäki oon jonossa, ollut viimiset 10 minuuttia... Netistä koitan, välillä tulee, että sais jotain lippuja välillä, mutta kun siirtää ostoskoriin, se ilmottaa, että kävi virhe.
Siis soitin tuohon lähi-ärrälle ja siellä tyttönen sanoi, että kyllä niitä lippuja tällä on... täh?Useimmilta Ärriltä voi ostaa lipun suoraan ilman varausnumeroa (tapahtumanumero tarvitaan?), mutta esim. täällä meillä ei pysty kuin varausnumerolla. Heillekin pitäisi tulla muutos siihen systeemiin lähiaikoina kun alkaa taas jääkiekkokausi jne.