Kuka odottaa perjantaita ja saavansa Rammsteinin konserttiin liput?

icy
Meillä oli 3 puhelinta jonossa. Netistä sain tilattua, kun päivystin jo valmiiksi.
Meillä taas nettisivut lakkasi toimimasta täysin joku klo: 9.50, toimipisteeseen kun kaahasin niin jono oli semmonen 10 henkeä ja soitin koko ajan itse samalla, sitten soitin äitinikin koneen ääreen päivystämään :D Saa nähdä kuinka kauhea lasku tosta puhelimessa jonottamisesta tuli, viime vuonna tuli 40€. Tosin nyt ei ihan niin kauan tarvinnut linjoilla roikkua. Mies vielä soitti mulle ja sanoi ensin, ettei ole lippuja enää. Sitten antoi mun kirota aikani ennen kuin sanoi että "meille on silti kaksi lippua varattu". :kiss:

icy
[QUOTE="mmm";24145393]En tiedä! Äskenkin pääsin taas valitsemaan lippuja ja sitten "virhe".[/QUOTE]

Yrittäkää nyt ihmeessä soittaa! Huuto.nettiin näköjään taas ilmestynyt, kivan hintasia... 300€ 2kpl katsomoon ja kauas vielä...

"mmm"
Alkuperäinen kirjoittaja pypylleröinen;24145515:
Mäki oon jonossa, ollut viimiset 10 minuuttia... Netistä koitan, välillä tulee, että sais jotain lippuja välillä, mutta kun siirtää ostoskoriin, se ilmottaa, että kävi virhe.
Sitähän se on tehnyt mulle nyt...hmmm... 1½ h, siis oonko mä niin kauan tässä yrittänyt saada jotain lippuja :D?

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja pypylleröinen;24145515:
Mäki oon jonossa, ollut viimiset 10 minuuttia... Netistä koitan, välillä tulee, että sais jotain lippuja välillä, mutta kun siirtää ostoskoriin, se ilmottaa, että kävi virhe.
Tasan samaa herjasi mulle kahdella koneella, pääsin valitsemaan mutta liput ei siirtyneet eteenpäin ostoskoriin vaan heitti virheilmoituksen. Mutta mulla on nyt liput, kiitos taas kerran meidän Ärrälle - sen kautta sain liput aikoinaan myös Depeche Modeen v. 2010 :)

"kisu"
Siis mä olen luullut, että Ärrältä voi käydä ostamassa liput jotka varataan tuolta lippupisteestä (en ole lukenut tätä ketjua sen emempää enkä tutustunut aiheeseen enemmän), miten se sitten oikeasti menee?

icy
[QUOTE="kisu";24145586]Siis mä olen luullut, että Ärrältä voi käydä ostamassa liput jotka varataan tuolta lippupisteestä (en ole lukenut tätä ketjua sen emempää enkä tutustunut aiheeseen enemmän), miten se sitten oikeasti menee?[/QUOTE]

Useimmilta Ärriltä voi ostaa lipun suoraan ilman varausnumeroa (tapahtumanumero tarvitaan?), mutta esim. täällä meillä ei pysty kuin varausnumerolla. Heillekin pitäisi tulla muutos siihen systeemiin lähiaikoina kun alkaa taas jääkiekkokausi jne.

"vieras"
[QUOTE="kisu";24145586]Siis mä olen luullut, että Ärrältä voi käydä ostamassa liput jotka varataan tuolta lippupisteestä (en ole lukenut tätä ketjua sen emempää enkä tutustunut aiheeseen enemmän), miten se sitten oikeasti menee?[/QUOTE]

Sieltä saa ostaa suoraan lippuja SEKÄ lunastaa netissä tai puhelimella Lippupisteestä varattuja lippuja. Ostamista paikan päällä auttaa Event-lehdestä tai Lippupisteen sivuilla konsertin omalta myyntisivulta löytyvä konsertin tapahtumanumero (Rammstein oli 100691), ja huomioitavaa on myös että Ärrän kautta ei välttämättä ole aina kaikki eri katsomovaihtoehdot myynnissä. Esim. Madonnaan 2009 meillä ainakin sai vain c-kenttälippuja.

"mmm"
Useimmilta Ärriltä voi ostaa lipun suoraan ilman varausnumeroa (tapahtumanumero tarvitaan?), mutta esim. täällä meillä ei pysty kuin varausnumerolla. Heillekin pitäisi tulla muutos siihen systeemiin lähiaikoina kun alkaa taas jääkiekkokausi jne.
Siis soitin tuohon lähi-ärrälle ja siellä tyttönen sanoi, että kyllä niitä lippuja tällä on... täh?

Yhteistyössä