Kuvaketju, ne jotka eivät kestä meidän naamoja, älkää avatko :D

?
[QUOTE="vieras";24143494]Niin minäkin ajattelin; jotta nähtäisiin mimmosia ihmisiä täällä on. Vaan voi prkl!!! Aiiiiiiiiiiina nää samat naamat tukkii koko ketjun.[/QUOTE]

No minkä ihmeen takia selaat ketjuja jos tiiät ketä kuvia laittaa...? Masokisti kenties?

Tuosta kuvien poistosta, en mä ainakaan poista kuvaa jonkun kommenttejen takia jos naamani tänne laitan,ja otan tietoisen riskin, koska kaikkia ei voi miellyttää ja vapaa palsta, sananen vapaa vaikka kuinka toivoisimme että kaikki "käyttäytyisi nätisti":)
Mulla vain tapa, että kun poistun palstalta, poistan kuvanikin samalla...eli hetkellisesti [/url]
Mulla ei ole mitään syytä jättää kuvaa tänne pitkäksi aikaa. Oikeassa elämässä saadun palautteen johdosta en myöskään ihan pienestä negatiivisesta palautteesta hätkähdä :D Olisihan se tietysti viihdyttävää, jos kerran eläissään kuulisi jonkun persoonallisen, ainutlaatuisen haukun eikä aina niitä samoja. Oman kuvani laitan siksi hetkeksi, että edes jotkut näkisivät että on täällä muitakin "hyväihoisia" ;)

• Tykkää
Reactions: HelgaP
[QUOTE="vieras";24143494]Niin minäkin ajattelin; jotta nähtäisiin mimmosia ihmisiä täällä on. Vaan voi prkl!!! Aiiiiiiiiiiina nää samat naamat tukkii koko ketjun.[/QUOTE]

Minä en kovin usein laittele kuviani :)

"diu"
[QUOTE="öööö";24143495]Ok. En tiedä näitä hienouksia, palstailen niin vähän. Mutta toihan on oikeesti aika huono juttu, sen kun osaa, niin voi laittaa kommentit väärään piikkiin.[/QUOTE]

Noh, eiköhän sellaiset poisteta aika nopeasti kuitenkin. Siis tarkoitan sitä että kun lainaa jotakuta, niin se lainaus tulee tähän kirjoituskenttään näin:

[ QUOTE="öööö";24143495 ]Ok. En tiedä näitä hienouksia, palstailen niin vähän. Mutta toihan on oikeesti aika huono juttu, sen kun osaa, niin voi laittaa kommentit väärään piikkiin.[ /QUOTE ]

Ja jos noista alun ja lopun quote-jutuista poistaa ees yhden merkin niin lainaus näyttää siltä kuin se lainaaja olis kirjottanut koko tekstin. Tai sitten tuohon voi muuttaa nimimerkin paikalle minkä vain nimimerkin haluaa mutta tosiaan eiköhän ne poisteta aika nopiasti ja tullee bannia. :D

Kamalaa millaista saastaa ihmiset on. "Mä pidän vain hauskaa", "ihan huumorin varjolla", "joskus on kiva vähän v*ttuilla", "no mitäs laitatte kuvanne näkyviin", "tartteeks aina olla samat naamat, näpäytän vähän", "sohin vähän murkkupesää kun se on niin ihquu".

Mahdatte saada paljon paskaa naamalle omasta rumuudestanne, sisäisestä ja ulkoisesta, kun on niin helvetin paha olla että pitää purkaa kaikki skeida muihin sitten nimettömänä. Menkääs ennen nukkumaanmenoa sanomaan omalle äijällenne että kyllä oot ruma läskiperse niin kenties se vähän sivaltaa takaisin, vaikkapa nyrkillä?

Kauniita unia kaikille kauniille kuvansa laittaneille ja kauniisti kommentoineille, rumille paskapäille painajaisia.

• Tykkää
Reactions: Wicked Mary

Yhteistyössä