Kuvaketju, ne jotka eivät kestä meidän naamoja, älkää avatko :D

Kauneusihanteet on melkein kaikilla erilaiset- jos ei nyt pidä jotakuta kauniina, niin ei sitä tarvitse ruveta haukkumaan ja loukkaamaan. Ja sit mä en tykkää myöskään sellaisesta että vertaillaan kuka on kauniimpi jne, se on omasta mielestäni inhottavaa(jopa inhottavampaa kuin tuo haukkuminen, en pidä siitä että esim. mua verrataan johonkuhun toiseen- tuksin kukaan tykkää)

...sitten tulee noi henkilökohtaisuudet, jotka ei liity ulkonäköön mitenkään, esim. mun tapauksessa noi hurri-jutut :D

Ja ei kannata ottaa tosissaan näitä ketjuja- kenenkään.

Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;24144813:
Kauneusihanteet on melkein kaikilla erilaiset- jos ei nyt pidä jotakuta kauniina, niin ei sitä tarvitse ruveta haukkumaan ja loukkaamaan. Ja sit mä en tykkää myöskään sellaisesta että vertaillaan kuka on kauniimpi jne, se on omasta mielestäni inhottavaa(jopa inhottavampaa kuin tuo haukkuminen, en pidä siitä että esim. mua verrataan johonkuhun toiseen- tuksin kukaan tykkää)

...sitten tulee noi henkilökohtaisuudet, jotka ei liity ulkonäköön mitenkään, esim. mun tapauksessa noi hurri-jutut :D

Ja ei kannata ottaa tosissaan näitä ketjuja- kenenkään.
Joo juuri näin. ei voi vertailla koska jokaisella on niin erilainen maku. Itsellä on miespuolisia ystäviä ja niiden maku poikkeaa täysin mun mausta sama myös toisinpäin mulla ja ystävillä on ihan erilainen miesmaku.

"Itku"
[QUOTE="diu";24143137]Oikeestiko itse herra Sovinisti Keravalta laittoi tänne oman naamansa :D Asasdasdasdasdasdasdsds[/QUOTE]

Oliks majurilla kuva täällä? Mä olisin halunnut nähdä sen

[QUOTE="vieras";24144013]- pienet tissit
- ruma purukalusto
- kalman näköinen iho
- vaatteetkin kannattais ostaa kaupasta[/QUOTE]

-Sopivat minulle
-Olen ylpeä purukalustostani siitä huolimatta, että hammas on vino
-Ihoni tulee aina olemaan yhtä valkoinen
- Vaate on kaupasta

Mukavahan teitä on katsella. :) Mietin kuitenkin hiukan sitä, että kuinka näissä ketjuissa aina ihmetellään harmaiden negatiivisia kommentteja -mitä muuta täällä voi odottaa? Ainahan meininki on samanlaista, oli kyse sitten mistä tahansa.

Mukavahan teitä on katsella. :) Mietin kuitenkin hiukan sitä, että kuinka näissä ketjuissa aina ihmetellään harmaiden negatiivisia kommentteja -mitä muuta täällä voi odottaa? Ainahan meininki on samanlaista, oli kyse sitten mistä tahansa.
joo ei se mitenkään yllättävää ole että joka ketjussa on negatiivisia kommentteja harmailta, sitä en ihmettele niinkään vaan sitä että on olemassa ihmisiä joiden elämä on niin pientä ja köyhää että heidän, mitä ilmeisimmin, suurin ilon aihe on repiä toinen toistaan raastavampia kommentteja itselleen tuntemattomien henkilöiden ulkonäöstä.
Se että tuonkaltaisia ihmisiä on ihmetyttää ja huolestuttaakin...

"vieras"
Eikö näiden clusterfuck lärvikuvaketjujen sijaan voisi aloittaa vaikka tissi/persekuvaketjun. Lupaan lukea sen kokonaan!
Ne oli ja meni jo. Pääsivät iltalehtiinkin... siis ei kuvat vaan uutisena. Akat oikeen römpsistään laittoi kuvia, varmaankin samat muijat, jotka muutenkin lähettelee jatkuvasti pärstäkuviaan tänne. Booty, Sirkkis, Riepu ja knit :LOL:

[QUOTE="vieras";24146597]Tässä olen, enkä muuta voi. No ei tosiaan kolahda uskonto noin fanaattisesti kuin lahkolaisilla. Olen vaan 'perususkovainen'; käyn kirkossa jouluna, lapset on kastettu ja minut vihitty sekä kuolleet kuopattu.[/QUOTE]

Jos uskot jumalasi hyväksyvän sinut, miin eihän sinulla ole ongelmaa syntiesi kanssa?

Yhteistyössä