ateisti
PEESIJos et usko, niin et. Liity siis seuraani ja näytä mallia että uskonnotonkin voi olla hyvä ihminen.
PEESIJos et usko, niin et. Liity siis seuraani ja näytä mallia että uskonnotonkin voi olla hyvä ihminen.
- pienet tissit
Tuo on helppo uskoa, syytöstä taas eiAlkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24144001:En nalkuttanut kertaakaan. Et ole koskaan oikeasti nähnyt minua.
Täällä on ollut jo römpsä- ja tissiketjut, jotka pääsivät iltapäivälehtiin. Ei enää, kiitos.Eikö näiden clusterfuck lärvikuvaketjujen sijaan voisi aloittaa vaikka tissi/persekuvaketjun. Lupaan lukea sen kokonaan!
Joo juuri näin. ei voi vertailla koska jokaisella on niin erilainen maku. Itsellä on miespuolisia ystäviä ja niiden maku poikkeaa täysin mun mausta sama myös toisinpäin mulla ja ystävillä on ihan erilainen miesmaku.Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;24144813:Kauneusihanteet on melkein kaikilla erilaiset- jos ei nyt pidä jotakuta kauniina, niin ei sitä tarvitse ruveta haukkumaan ja loukkaamaan. Ja sit mä en tykkää myöskään sellaisesta että vertaillaan kuka on kauniimpi jne, se on omasta mielestäni inhottavaa(jopa inhottavampaa kuin tuo haukkuminen, en pidä siitä että esim. mua verrataan johonkuhun toiseen- tuksin kukaan tykkää)
...sitten tulee noi henkilökohtaisuudet, jotka ei liity ulkonäköön mitenkään, esim. mun tapauksessa noi hurri-jutut
Ja ei kannata ottaa tosissaan näitä ketjuja- kenenkään.
Tiina Jylhän klinikalla voisin käydä,mutta huulille enkä muutenkaan kasvoille tekemässä mitään..Oon ollu tyytyväinen huuliin ym sellaisina kuin ovat aina olleetEläköön Tiina Jylhän duckface-klinikka!!
Kiitos.Alkuperäinen kirjoittaja röppö;24133624:
Vaikka joidenkin mukaan ne ilmeisesti jo on turhankin suuret
joo ei se mitenkään yllättävää ole että joka ketjussa on negatiivisia kommentteja harmailta, sitä en ihmettele niinkään vaan sitä että on olemassa ihmisiä joiden elämä on niin pientä ja köyhää että heidän, mitä ilmeisimmin, suurin ilon aihe on repiä toinen toistaan raastavampia kommentteja itselleen tuntemattomien henkilöiden ulkonäöstä.Mukavahan teitä on katsella. Mietin kuitenkin hiukan sitä, että kuinka näissä ketjuissa aina ihmetellään harmaiden negatiivisia kommentteja -mitä muuta täällä voi odottaa? Ainahan meininki on samanlaista, oli kyse sitten mistä tahansa.
no tuokin on totta, pitäisikin noissa ketjuissa yksinkertaisesti vaieta ne harmaat kuoliaaksi, niin ettei kukaan reagoisi harmaitten räksytykseen mitenkäänAlkuperäinen kirjoittaja päätön;24145741:harmaa räkyttää vain ja ainoastaan niin kauan kun joku kiinnostuu harmaan kommenteista.
Ne oli ja meni jo. Pääsivät iltalehtiinkin... siis ei kuvat vaan uutisena. Akat oikeen römpsistään laittoi kuvia, varmaankin samat muijat, jotka muutenkin lähettelee jatkuvasti pärstäkuviaan tänne. Booty, Sirkkis, Riepu ja knitEikö näiden clusterfuck lärvikuvaketjujen sijaan voisi aloittaa vaikka tissi/persekuvaketjun. Lupaan lukea sen kokonaan!
Tässä olen, enkä muuta voi. No ei tosiaan kolahda uskonto noin fanaattisesti kuin lahkolaisilla. Olen vaan 'perususkovainen'; käyn kirkossa jouluna, lapset on kastettu ja minut vihitty sekä kuolleet kuopattu.Jos et usko, niin et. Liity siis seuraani ja näytä mallia että uskonnotonkin voi olla hyvä ihminen.