Kuvaketju, ne jotka eivät kestä meidän naamoja, älkää avatko :D

"öööö"
[QUOTE="Hih";24143295][QUOTE="öööö";24143275]

Satuitko huomaamaan että tuo lainaus oli ihan päin p:tä tehty :D
Ei Claara sitä ollu lainannu...[/QUOTE]

Kuten sanoin, katsoin ja kommentoin lainausta ja siksi ihmetyttikin. Onhan täällä näitä kiinnijääneitä mustia harmaita ollut, kuulemma. Ajattelin et siinäpä yksi. :)

"diu"
[QUOTE="öööö";24143377]Kuten tarkkasilmäiset huomaa lainaukset sekoilee. Tästä voikin tulla mielenkiintoinen ketju.[/QUOTE]

Ei ne mitään sekoile kun joku kirjoittaja poistaa lainauksesta ne lainausmerkit niin sitten kaikki siitä jatkettavat lainaukset menee myös 'pilalle'. Jos kukaan muukaan jatkossa lainaaja ei ymmärrä laittaa niitä lainausmerkkejä takaisin paikoilleen.

"vieras"
[QUOTE="diu";24143424]Ei ne mitään sekoile kun joku kirjoittaja poistaa lainauksesta ne lainausmerkit niin sitten kaikki siitä jatkettavat lainaukset menee myös 'pilalle'. Jos kukaan muukaan jatkossa lainaaja ei ymmärrä laittaa niitä lainausmerkkejä takaisin paikoilleen.[/QUOTE]
Sama suomeksi.

"öööö"
[QUOTE="öööö";24143351]

Ei sulla tunnu olevan mitään rajaa. Harmittaako sua että mä olen saanut hyviä kommentteja kun yrität mustamaalata mua? Miksi ihmeessä ensin kehuisin häntä ja sitten laittaisin harmaana paskaa perään? Ihmeellinen mielikuvitus sinulla ei voi muuta sanoa.
Voihyvääpäivää, kuka tässä mustamaalaa? Sun mielikuvitus tekee nyt tepposen. Johan mä selitin että tuo jonkun tekemä lainaus näyttää sun kirjoittamalta. Mitä sä et ymmärrä. Katso nyt hyvä ihminen itse. :D
Btw mä olin ihan eka joka kehu sun silmiä. Mut unohda se. :D

Mä en ymmärrä mikä osa ketjun otsikkoa on vaikeasti ymmärrettävä? Ne, jotka eivät kestä meidän naamoja älkää avatko on yhtä kuin älkää tulko ilkeilemään. Tämän ketjun tarkoitus on ymmärtääkseni laittaa kuvia jotta nähtäisiin minkänäköisiä ihmisiä täälä pyörii ja toki kehut jokainen ottaa mielellään vastaan. Kuka ei ottaisi? Voidaan sitten tehdä erikseen ketju ARVOSTELLAAN toisiamme plussat ja miinukset. Ei tarvitse tulla sanomaan mikä toisessa on rumaa tai millainen ilme kuvassa pitäisi olla. Jos ei miellytä ole hiljaa. Kenelläkään terveellä ei ole tarvetta tulla antamaan TUNTEMATTOMILLE ihmisille kritiikkiä ulkonäöstä.

Tuosta kuvien poistosta, en mä ainakaan poista kuvaa jonkun kommenttejen takia jos naamani tänne laitan,ja otan tietoisen riskin, koska kaikkia ei voi miellyttää ja vapaa palsta, sananen vapaa vaikka kuinka toivoisimme että kaikki "käyttäytyisi nätisti":)
Mulla vain tapa, että kun poistun palstalta, poistan kuvanikin samalla...eli hetkellisesti Aijaa.com - 8288161.jpg

"vieras"
Mä en ymmärrä mikä osa ketjun otsikkoa on vaikeasti ymmärrettävä? Ne, jotka eivät kestä meidän naamoja älkää avatko on yhtä kuin älkää tulko ilkeilemään. Tämän ketjun tarkoitus on ymmärtääkseni laittaa kuvia jotta nähtäisiin minkänäköisiä ihmisiä täälä pyörii ja toki kehut jokainen ottaa mielellään vastaan. Kuka ei ottaisi? Voidaan sitten tehdä erikseen ketju ARVOSTELLAAN toisiamme plussat ja miinukset. Ei tarvitse tulla sanomaan mikä toisessa on rumaa tai millainen ilme kuvassa pitäisi olla. Jos ei miellytä ole hiljaa. Kenelläkään terveellä ei ole tarvetta tulla antamaan TUNTEMATTOMILLE ihmisille kritiikkiä ulkonäöstä.
Niin minäkin ajattelin; jotta nähtäisiin mimmosia ihmisiä täällä on. Vaan voi prkl!!! Aiiiiiiiiiiina nää samat naamat tukkii koko ketjun.

"öööö"
[QUOTE="diu";24143424]Ei ne mitään sekoile kun joku kirjoittaja poistaa lainauksesta ne lainausmerkit niin sitten kaikki siitä jatkettavat lainaukset menee myös 'pilalle'. Jos kukaan muukaan jatkossa lainaaja ei ymmärrä laittaa niitä lainausmerkkejä takaisin paikoilleen.[/QUOTE]

Ok. En tiedä näitä hienouksia, palstailen niin vähän. Mutta toihan on oikeesti aika huono juttu, sen kun osaa, niin voi laittaa kommentit väärään piikkiin.

Tuosta kuvien poistosta, en mä ainakaan poista kuvaa jonkun kommenttejen takia jos naamani tänne laitan,ja otan tietoisen riskin, koska kaikkia ei voi miellyttää ja vapaa palsta, sananen vapaa vaikka kuinka toivoisimme että kaikki "käyttäytyisi nätisti":)
Mulla vain tapa, että kun poistun palstalta, poistan kuvanikin samalla...eli hetkellisesti Aijaa.com - 8288161.jpg
Wau kaunis! Mustat hiukset sopii sulle todella hyvin.

Yhteistyössä