sullahan on mainio nimimerkki, olisi mulle just passeliMusta on kiva katsella "vanhojen" ja "uusien" kuvia. Mun kuvaa täällä ei tulla näkemään, suurin syy juurikin tuo ikävä arvostelu. Vaikka saiskin positiivista palautetta, nii siitä huolimatta en laita. Vaikka kaikkien ulkonäkö ei miellytä, nii en silti rupee heittää hurttia huumoria haukkumalla kyseistä henkilöä...
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;24133624:
Timmi nainen! :O Minkä ikäinen olet?
Joo kävin tuossa viime syksyllä Turkissa ja kyllä siellä tunsi olonsa aika suosituksi Samanlainen meno oli sitä edellisen kerran Meksikossa Tuntu välillä hullulta että jotkut (niin miehet, naiset kuin lapsetkin) oikeasti sekoaa kun näkevät vaaleita ihmisiä. Lapsia sai kyllä vahtia tarkkaan ettei kukaan oikeasti nappaa mukaansa.Kiva kuulla että joku tykkää tästä yhdistelmästä mutta hei sinisilmäset vaaleet on ulkomailla varsinaista herkkua
Ohhoh hurjaa meininkiä maailmalla ja kaikki ulkonäön vuoksiJoo kävin tuossa viime syksyllä Turkissa ja kyllä siellä tunsi olonsa aika suosituksi Samanlainen meno oli sitä edellisen kerran Meksikossa Tuntu välillä hullulta että jotkut (niin miehet, naiset kuin lapsetkin) oikeasti sekoaa kun näkevät vaaleita ihmisiä. Lapsia sai kyllä vahtia tarkkaan ettei kukaan oikeasti nappaa mukaansa.
Mutta silti, jos saisin valita niin kyllä mä mieluummin ne ruskeat nappisilmät ottaisin ja olenkin miettinyt että josko ottais taas vaihteeksi ne ruskeat piilarit...
Kai tuo meininki on rauhoittunut kuitenkin mitä se oli joskus 90-luvulla. Äiti kertoi että mut oli lapsena yritetty vaihtaa kameliin Marokossa. Siis joku mies oli ihan oikeasti tullut tarjoaa mun vanhemmille ties kuinka monta kamelia että olisivat luopuneet musta ja olisin kenties jäänyt vaimoksi tuolle miehelle! Olin siis vaalea, suomalainen nuori tyttö, ehkäpä about 10-12v silloin. Ja vanhemmat oli aluks naureskellut tälle kamelijutulle mut ihan tosissaan oli tämä mies ollut. Onneks mun isä ei kiskassut turpaan sitäOhhoh hurjaa meininkiä maailmalla ja kaikki ulkonäön vuoksi
Tää on jo huolestuttavaa, kun oikeen sivuja lasketaan...Niinpä, ei yllätä että sivulla 20 kommentit on TAAS "miksi pitää sanoa ilkeästi? Miksi ei voi olla hiljaa? Sanotteko muka irl noin suoraan?"
Wicked wanha punkkari on aina ollut outo.Ihme asenne sulla. Kunhan kysyin, aiotko jatkossa katsella.
Aamen! Oletpa surkea tapaus.Siitä riitelystä on pakko saada jotain tyydytystä? Ehkä se on se, ME-henki, kun haukutaan haukkujia. Saadaan siinä samalla haukut hyväksytysti haukuttua, kun muuten ei kehtaa ja ilmeisesti tarvetta on?
Täällä ei ole ollut rumaa kuvaa kenestäkään, mutta jos joku tahallaan haluaa ärsyttää ja sanoo yäk! Niin kaikkien on siinä samassa keskityttävä siihen haukkujaan, vaikka näkee et eihän se voi olla totta!
Joo ja hyvä iho.Mukava talo taustalla
Korjataanko asia? Täällä on hei äitejä ja jos tänne eksyy joku ihan pikkupoika niin ei sitä lytätä.Jostain syystä minulle ei ole kuitenkaan ilkeilty
Egyptissä ne tarjoo kameleita isoilla nähtävyyksillä, mutta se on leikkiä. Varmaan, kun noita tarinoita on kerrottu, niin ne ajattelee, että vaikkei enää kukaan tosissaan meinaa ostaa naista kamelilla, niin turistit saattaisivat pettyä, jollei joku tulisi sitä kliseetä sanomaan.Oot todella kaunis PölyEsteri
Sporttismama: (laitan samaan viestiin ettei tule taas minun viestejä tuplana pian joku hermostuu. varsinkin nuo vieraat tuppaavat hermoilla) Oon myös kuullut noita kameli tarinoita mutta myöskin vuosien takaa. Kyllä mä silti olisin varuillani tuolla ulkomailla etenkin jos ei ole miestä mukana! Miehen kanssa on vain juuri tuo riski minkä mainitsit ; voi pätkästä turpiin :kieh:
Kiitos, se on oikeastaan koneen kameralla otettu.Oi, onpa kaunis kuva :heart:
En halua kuulostaa rasistilta mutta ilman miesseuraa en kyllä esim muslimimaihin lähtisi. Juurikin tuo viime syksyinen Turkin reissu todisti sen että jos jopa miehen seurassa porukka menee tuollaiseksi niin mitä se ois sit naisporukassa. Ja Turkki kyllä kesy verrattuna just esim Marokkoon ja Egyptiin, turkkilaiset ei sentään tuu niin iholle kuin Afrikan puolella. Meksiko oli kylläkin hauska kokemus eikä siellä porukka ollut niin tosissaan kuin muslimimaissa, he olivat sillä tavalla hyvällä tavalla höppänöitä, halusivat samaan kuvaan ja silittivät hiuksia. Oikein mukava kansa :heart:Oot todella kaunis PölyEsteri
Sporttismama: (laitan samaan viestiin ettei tule taas minun viestejä tuplana pian joku hermostuu. varsinkin nuo vieraat tuppaavat hermoilla) Oon myös kuullut noita kameli tarinoita mutta myöskin vuosien takaa. Kyllä mä silti olisin varuillani tuolla ulkomailla etenkin jos ei ole miestä mukana! Miehen kanssa on vain juuri tuo riski minkä mainitsit ; voi pätkästä turpiin :kieh: