Kuvaketju, ne jotka eivät kestä meidän naamoja, älkää avatko :D

jaahas..
harmittaa ja ihmetyttää kun aina joku aloittaa näissä ketjuissa tuon saman ilkeilyn ja naljailun:(
onko tämä aina sama ihminen vai voiko tosiaan olla näin paljon idiootteja jotka saavat tyydytystä toisten haukkumisesta?
Olisi kiva joskus näiden ilkeilijöiden kuvat nähdä;en usko että ootte kovin nättejä kun pitää muihin,kauniisiin naisiin turhautumisensa purkaa....
kuten otsikko jo varoitti;älkää tulko näihin ketjuihin jos teitä niin risoo nää kuvat,en siis vaan tajua että mikä pakko teidän on itseännekin kiusata??
Muistakaa että vaikka ootte vaan nimimerkkejä täällä palstalla(te harmaat),nolaatte silti itsenne täällä noilla tyhmillä kommenteilla!

Kiitos.....

• Tykkää
Reactions: säpäle
"Elämän kevät"
Ei teillä mustillakaan taida kaikki olla kotona, joka kerta sama virsi, perustetaan kuvaketju, jee jee hetken on kivaa ja kehutte kilpaa toisianne. Kunnes ilmestyy joukko harmaita ärsyttämään teitä, ja mitä te teette?!?! TE LÄHDETTE SIIHEN VÄÄNTÄMISEEN MUKAAN! Olisiko järkevämpi jättää nuo kommentit ihan vain omaan arvoonsa?? Joka kerta sivutolkulla riitelyä

ok
[QUOTE="Elämän kevät";24141755]Ei teillä mustillakaan taida kaikki olla kotona, joka kerta sama virsi, perustetaan kuvaketju, jee jee hetken on kivaa ja kehutte kilpaa toisianne. Kunnes ilmestyy joukko harmaita ärsyttämään teitä, ja mitä te teette?!?! TE LÄHDETTE SIIHEN VÄÄNTÄMISEEN MUKAAN! Olisiko järkevämpi jättää nuo kommentit ihan vain omaan arvoonsa?? Joka kerta sivutolkulla riitelyä[/QUOTE]

Niinpä, ei yllätä että sivulla 20 kommentit on TAAS "miksi pitää sanoa ilkeästi? Miksi ei voi olla hiljaa? Sanotteko muka irl noin suoraan?"

Miksi ei saisi ottaa pois, meinaatko pitkäänkin katsella näitä kuvia?
jaa, ennen oli ainoastaan kuvaketjuihin osallistuminen kiellettyä, ja nyt ei enää saisi katsellakaan ??
Niin no, ehkei tälläisen vanhan kääkän parane katsella nuorien nättien naisten kuvia, voipi vielä kateus iskeä ja sen mukana kiusaus heittäytyä harmaaksi ilkeyksien huutajaksi kuten muuan toinenkin jopa minua hiukan varttuneempi nimeltä mainitsematon naishenkilö tällä palstalla...

ok
jaa, ennen oli ainoastaan kuvaketjuihin osallistuminen kiellettyä, ja nyt ei enää saisi katsellakaan ??
Niin no, ehkei tälläisen vanhan kääkän parane katsella nuorien nättien naisten kuvia, voipi vielä kateus iskeä ja sen mukana kiusaus heittäytyä harmaaksi ilkeyksien huutajaksi kuten muuan toinenkin jopa minua hiukan varttuneempi nimeltä mainitsematon naishenkilö tällä palstalla...
Ihme asenne sulla. Kunhan kysyin, aiotko jatkossa katsella.

virus
[QUOTE="Elämän kevät";24141755]Ei teillä mustillakaan taida kaikki olla kotona, joka kerta sama virsi, perustetaan kuvaketju, jee jee hetken on kivaa ja kehutte kilpaa toisianne. Kunnes ilmestyy joukko harmaita ärsyttämään teitä, ja mitä te teette?!?! TE LÄHDETTE SIIHEN VÄÄNTÄMISEEN MUKAAN! Olisiko järkevämpi jättää nuo kommentit ihan vain omaan arvoonsa?? Joka kerta sivutolkulla riitelyä[/QUOTE]

Siitä riitelystä on pakko saada jotain tyydytystä? Ehkä se on se, ME-henki, kun haukutaan haukkujia. Saadaan siinä samalla haukut hyväksytysti haukuttua, kun muuten ei kehtaa ja ilmeisesti tarvetta on?

Täällä ei ole ollut rumaa kuvaa kenestäkään, mutta jos joku tahallaan haluaa ärsyttää ja sanoo yäk! Niin kaikkien on siinä samassa keskityttävä siihen haukkujaan, vaikka näkee et eihän se voi olla totta!

"diu"
[QUOTE="vieras";24141452]Tätä en kyllä ymmärrä???[/QUOTE]

Hei Marilii älä jaksa... :D

Muthei Röppö, tosi hieno muutos ja kaunis olet mutta pakko kysyä että miksi sulla on joka kuvassa toi duckface? :D Oikeesti, se rumentaa. Muuten olet kaunis mutta kun vielä ilme olisi jotain muuta kuin tuo.. :D

"diu"

Niinpä ja kun ne haukkujat nimenomaan haluaa sitä huomiota, ei ne muuten jaksais kirjotella noita viestejään, niin sitten nää muijat laumalla lähtee oikein antamaan niille kicksejä. Järjetöntä ja voisi naiset nyt tästä kerrasta edes vähän viisastua.

[QUOTE="diu";24142349]Hei Marilii älä jaksa... :D

Muthei Röppö, tosi hieno muutos ja kaunis olet mutta pakko kysyä että miksi sulla on joka kuvassa toi duckface? :D Oikeesti, se rumentaa. Muuten olet kaunis mutta kun vielä ilme olisi jotain muuta kuin tuo.. :D[/QUOTE]

mikä hiton duckface? Ku mä en törötä mun huulia yhtään mitenkään :( Kai ne sit on vaan liaan isot ja luonnostaan töröllään...:ashamed:

Mitä ilkeilypolikkaan tulee, tuo huumori-kortti on kans jo niiiiiin kulunut. Ei kai kenestäkään voi oikeasti olla hauskaa haukkua toisia? Myönnän kyllä oman huumorintajuni rajoittuneisuuden, mutta en vain osaa ajatella, että toisen rumaksi haukkumisesta voisi saada hupia.

"diu"
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;24142385:
mikä hiton duckface? Ku mä en törötä mun huulia yhtään mitenkään :( Kai ne sit on vaan liaan isot ja luonnostaan töröllään...:ashamed:
No kyllähän törrötät, ei ne nyt voi olla noin luonnostaan :O Vai etkö muka...uskoisko tuota :D Kun kuitenkin joissakin kuvissa näyttää 'normaalilta' ilmeeltä, jos törrötät huomaamattas :D No, miten vain.. nätti oot silti. Tuo duckface on nykyään niin muotia niin kelasin että sinäkin teet sen tarkotuksella AntiDuckface :D

Ei mua ainakaan ole kehuttu (ihan pari kommenttia sain). Ja yritän olla tarttumatta yksityiskohtiin, kunhan olen yleisesti kirjoitellut tästä älyttömästä kommentointityylistä, mitä harmaat enimmäkseen harjoittavat.

Voi kuule mä tekisin mitä vaan että olisin perinyt myös isäni ruskeat silmät (olen myös luonnostani vaalea), mutta näihin sinisiin simmuihin on ollut tyytyminen. Välillä olen kyllä ostanut itselleni ruskeat piilarit ja ne on vaan niin hienon näköiset vaaleiden hiusten kanssa. Eli tommosen bussihuutelijan jutut voi jättää ihan omaan arvoonsa.
Kiva kuulla että joku tykkää tästä yhdistelmästä :) mutta hei sinisilmäset vaaleet on ulkomailla varsinaista herkkua ;)

Musta on kiva katsella "vanhojen" ja "uusien" kuvia. Mun kuvaa täällä ei tulla näkemään, suurin syy juurikin tuo ikävä arvostelu. Vaikka saiskin positiivista palautetta, nii siitä huolimatta en laita. Vaikka kaikkien ulkonäkö ei miellytä, nii en silti rupee heittää hurttia huumoria haukkumalla kyseistä henkilöä...

Yhteistyössä