Kuvaketju, ne jotka eivät kestä meidän naamoja, älkää avatko :D

Dude looks like a lady
Kaikki ketjun naiset ovat ihan nättejä. Rumaksi ei voi sanoa ketään :D
Kivannäköisiä flikkoja!
Pääasia että Scarlett ei tullut pilaamaan ketjua pottunokallan ja punakalla pönäkällä yh-mamma lookilla, kera kauheiden kulmien ja junttimaisen pohjalaismurteen.

"vieras"
[QUOTE="vieras";24141083]a pois, siis ripsari.[/QUOTE]
En kyllä osaa neuvoa. Jos sinä tunnet olevasi kaunis niin se riittää. Miinun kuvani voisit nähdä erään naisten lehden muuttumisjutuissa. :)

"vieras"
Kaikki ketjun naiset ovat ihan nättejä. Rumaksi ei voi sanoa ketään :D
Kivannäköisiä flikkoja!
Pääasia että Scarlett ei tullut pilaamaan ketjua pottunokallan ja punakalla pönäkällä yh-mamma lookilla, kera kauheiden kulmien ja junttimaisen pohjalaismurteen.
Mua taas ei Scarlett harmita; lähetin sille Joulutervehdyksenkin. Tuo vitun naakka: pöly mua eniten 'riepoo'; omahyväinen paska, kuten muutkin uskikset.

[QUOTE="vieras";24141215]Mua taas ei Scarlett harmita; lähetin sille Joulutervehdyksenkin. Tuo vitun naakka: pöly mua eniten 'riepoo'; omahyväinen paska, kuten muutkin uskikset.[/QUOTE]

Edes ateistit eivät ole vapaita uskonnon perusteella tuomitsemisesta :(

Mä pystyn jollain tasolla ymmärtämään sen, että joku kokee oikeudekseen haukkua jonkun kuvaketjuun kuvansa laittaneen ulkonäköä. Mutta että jotkut tulevat satunnaiseen ketjuun kyttäämään, olisiko se joku tietty laittanut kuvia ja vaikkei olisikaan, niin haukutaan silti. :O

Ei kyllä paljon päätä pakota, ei.

"vieras"
Mä pystyn jollain tasolla ymmärtämään sen, että joku kokee oikeudekseen haukkua jonkun kuvaketjuun kuvansa laittaneen ulkonäköä. Mutta että jotkut tulevat satunnaiseen ketjuun kyttäämään, olisiko se joku tietty laittanut kuvia ja vaikkei olisikaan, niin haukutaan silti. :O

Mutta melooni poksahtaa ihan just!

"vieras"

Millä tasolla se ymmärrys sitten hävis?

[QUOTE="vieras";24140456]Oletko oikeasti sitä mieltä, että palstalla ollaan samanlaisia kuin irl?[/QUOTE]

No oletan siinä määrin, että jostain ihmisen sisimmästä ne rumat ja loukkaavatkin sanat kumpuaa. Ei kukaan voi esittää olevansa ilkeä täällä, etenkään kun sitä tehdään täysin nimettömänä; kyllä sitä ollaan sitten ihan oikeasti.

Täällä on vain ilmeisesti helpompi olla häijy, kun oikeassa elämässä tilanne voisi kääntyä haitalliseksi itseään kohtaan, jos olisi niin kovin "rehellinen ja suora" vieraille ihmisille ;)

oi
[QUOTE="vieras";24141215]Mua taas ei Scarlett harmita; lähetin sille Joulutervehdyksenkin. Tuo vitun naakka: pöly mua eniten 'riepoo'; omahyväinen paska, kuten muutkin uskikset.[/QUOTE]

Sinä oletkin sitten taas niin ihana ihminen. :hug: Ai että miten hyvät käytöstavatkin. Ole ylpeä itsestäsi.

• Tykkää
Reactions: Kurmeli
"hehe"
[QUOTE="vieras";24141104]Kyllä minäkin sen tajuan nyt, että kaikki ei ota huumorilla ulkonäkönsä arvostelua ja siitä siis kaikille anteeksi. En vaan käsitä, miks täällä pitää ottaa kaikki niin vakavasti.

Minä kun olen puolet ikääni ollut arvosteltavana, niin siihen vaan tottuu. Joskus sanotaan pahasti ja joskus hyvästi... niin kuin poikaystis teki mallintöideni myötä.[/QUOTE]

voi jeesus sentään, pitihän se arvata että marilii se on täällä taas keuhkoamassa...

:(
Musta se on kyllä surullista, että jotkut käy täällä "sohimassa muurahaispesää", ja arvostelemassa toisia ihmisiä varsin rumasti... Saako siitä jotain tyydytystä. Ja sitten sanotaan että leikkiähän tämä vaan on, että ei pidä ottaa niin vakavasti. Olis hirmu kiva ettei kuvia vois kommentoida jollei itse kuvaa laita :D, mutta tämä ei varmaankaan oikein tule toimimaan :D

Voi kiitos :eek: Viime kuussa bussissa eräs tyttö huusi "Kyllä on rumannäköistä kun vaalealla on ruskeat silmät" olisi tehnyt mieli nousta seisomaan ja sanoa että minut nyt vaan on luotu tälläiseksi. Olen siis luonnostaan vaalea. Todella hyvä mieli tuli tästä sun kommentista. Kiitos :heart:

Ja Chala, sun kommentti oli myös sydäntä lämmittävä :heart:
Voi kuule mä tekisin mitä vaan että olisin perinyt myös isäni ruskeat silmät (olen myös luonnostani vaalea), mutta näihin sinisiin simmuihin on ollut tyytyminen. Välillä olen kyllä ostanut itselleni ruskeat piilarit ja ne on vaan niin hienon näköiset vaaleiden hiusten kanssa. Eli tommosen bussihuutelijan jutut voi jättää ihan omaan arvoonsa.

oi
[QUOTE="vieras";24141446]Älä nyt taas sekoita mua muihin 'vieraisiin'. Jollain tavalla olen aina tykännyt Scarlettista ja hänen tavastaan puolustaa itseään ja omia ajatuksiaan.[/QUOTE]

No en sekoitakaan. Luepa itse lainaamani tekstisi uudestaan. Miten kehtaat kirjoittaa tuolla tavalla?

Yhteistyössä