Älä yleistä; nuo kaikki 'ei niin mairittelevat' kommentit ei ole minun.Miksi ei voi rekisteröityä ja puhua omalla persoonalla? Itseäni ainakaan ei haittaa jos joku tunnistaa tai tietää mut. Ei ole mitään hävettävää. Tosin sitten olisi jos puhuisin toisista ihmisistä tuolla tavalla kuten sinä :$
No heh. Olen nainen ja onneksi ei peilistä näy tuommostaOliko oma kuvas?
Heh, joo, oon joskus aikoinaan saanu kuulla tosta ilmeestä, kun mulla on se kuulemma aina, ei pelkästään kuvissaSulla on ihan mahtava ilme kaikissa kuvissa, tollanen veikee viettelijätär
On pipoja ja pipoja, tai oikeastaan pipon käyttötapoja. Toiset saa aikuisen näyttämään wannabe-teiniltä, toiset oikeasti nuoremmalta - tai sitten ei.Olisinkohan minä nuoremman näköinen, jos vaihtaisin hattuni pipoon? Tai paremminkin, näytänkö talvisin nuoremmalta
Sun kuvassasi nähdään ihan todella, miten meikillä saa paljon aikaan, vaikka ei niin hyvin osaisikaan meikata.Heh, joo, oon joskus aikoinaan saanu kuulla tosta ilmeestä, kun mulla on se kuulemma aina, ei pelkästään kuvissa
Tai siis ku mä oon niin lyhyt ja kaikki joutuu kattoo mua alaspäin, niin pakkohan se on tolleen alta kulmien vähän kattellakki, ku aina jaksa päätäkään nostaa
Ja tätä en tarkoittanut pahalla; minustakin sais ehkä nätin, jos osaisin meikata. Olen vaan jämähtänyt sinne 80-luvulle ja ennen ripasari oli kaikista tärkein. Nyt allergian takia ei pelitä.Jjoo o, näin on. Tosin noitten kuvien välilläkin on aikaa, että on tässä aika ja valvotut yötkin tehneet tehtävänsä. Ei mua tällä hetkellä saa edes meikillä ihmisen näköseksi
Tää pisti silmään, koska mä olen paljon tulistuvampi luonne oikeassa elämässä ja päästelen ties mitä sammakoita suustani.... Täällä en. Siks mä tykkäänkin netistä Kerkee miettii mitä sanoo tai jättää sanomatta.En. Sen sijaan uskon että täällä netissä ihminen uskaltaa paljastaa paremmin perusluonteensa kuin irl.
Kyllä minäkin sen tajuan nyt, että kaikki ei ota huumorilla ulkonäkönsä arvostelua ja siitä siis kaikille anteeksi. En vaan käsitä, miks täällä pitää ottaa kaikki niin vakavasti.Tää pisti silmään, koska mä olen paljon tulistuvampi luonne oikeassa elämässä ja päästelen ties mitä sammakoita suustani.... Täällä en. Siks mä tykkäänkin netistä Kerkee miettii mitä sanoo tai jättää sanomatta.
Sitä mä en älyä että jotkut tulevat "huvittelemaan" ja haukkumaan toisia ihmisiä nettiin... Oikeasti, mikä sadisti pitää olla että on hauskaa heittää jotain "näytät lehmältä", "onpas ruma suu!", "kierot silmät"-kommenttia ja sitten naurattaa kun saa satutettua toista..
Mä niin toivon että paha saa palkkansa.. Tai voihan olla että on jo saanut, äijä haukkuu päivittäin rumaksi läskiksi ja sitä sitten purataan eteenpäin tänne nettiin kun ei voi vastaankaan sanoa kun muuten tulee turpaan...
Tulipas hölötettyä..
Jos olet muutenkin oma itsesi, niin ei sinulla ole patoutumia joita purkaa täällä. Ehkä kyse on sitten luonteen tukahdutettujen puolien ilmaisemisesta osalle? Joillakin voi olla jopa eri palstapersoonia, joiden avulla he heijastavat eri puoliaan persoonastaan.Tää pisti silmään, koska mä olen paljon tulistuvampi luonne oikeassa elämässä ja päästelen ties mitä sammakoita suustani.... Täällä en. Siks mä tykkäänkin netistä Kerkee miettii mitä sanoo tai jättää sanomatta.
Niihän se varmaan on.. On kyllä jotenkin kamalaa jos ihmiset eivät voi olla omassa oikeassa elämässään ihan vaan ittensä kaikkine puolineen :/Jos olet muutenkin oma itsesi, niin ei sinulla ole patoutumia joita purkaa täällä. Ehkä kyse on sitten luonteen tukahdutettujen puolien ilmaisemisesta osalle? Joillakin voi olla jopa eri palstapersoonia, joiden avulla he heijastavat eri puoliaan persoonastaan.
No sen tuntemattoman kommentit ei varmaankaan mitenkään vaikuta. Olkoon ja kommentoikoon... so what?huumorilla? Jos minun ystäväni heittää vitsillä jotain ulkonäköön liittyen -> ymmärrän ja saatan nauraa mutta joku tuntematon palstalla. Hei haloo!
Mene takasin nukkumaan.