mies pahoitti eilen mielensä suihkussa, miten hyvittää?

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"mie"
voi ei, kuulostaa vähän kurjalta jos et voi vaan repiä housuja pois ja käydä hommiin? Tai siis, meillä ainakin on pakko harrastaa seksiä just noin, koska ikinä ei tiedä millon lapsi/lapset herää unilta. onko mies sitten muuten vähän sulkeutunut seksiasioitten kanssa, vai oletko sinä? meinaan jos et tosiaan voi "repäistä" ja riisua miestä ilman että pelkäät munaavasi jotenkin?

mutta kai voit hyvittää siten että oot tänään oikein ihana, halailet ja pussailet.. ehkä se sitten illan mittaan johtaa johonkin muuhunkin?

[QUOTE="vieras ap";24139833]jospa jätän tämän nyt harkintatasolle vielä ennen tositekoja, etten munaa itseäni ihan perusteellisesti..? :D mutta kiitos jos teillä on jotain ideoita antaa :)[/QUOTE]

Hei, seksi on iloinen asia eikä siinä mitään munaamisia kannata miettiä. :) Ei se ole niin vakavaa etkä uskoakseni voi pahasti mokata jos heität vähän spontaaniutta kehiin. Mä saatan joskus vaan tokaista miehelle että housut pois, mua panettaa. Yleensä tottelee. Ja jos ei tottele niin tempaisen itse ne housut pois, ei se pahemmin vastaan pistä. ;)

[QUOTE="mie";24139887]voi ei, kuulostaa vähän kurjalta jos et voi vaan repiä housuja pois ja käydä hommiin? Tai siis, meillä ainakin on pakko harrastaa seksiä just noin, koska ikinä ei tiedä millon lapsi/lapset herää unilta. onko mies sitten muuten vähän sulkeutunut seksiasioitten kanssa, vai oletko sinä? meinaan jos et tosiaan voi "repäistä" ja riisua miestä ilman että pelkäät munaavasi jotenkin?[/QUOTE]

Yleisesti ottaen moni ihminen on sen verran ujo, ettei pysty (varsinkaan parisuhteen alussa) tuollaisiin ns. radikaaleihin akteihin. Ei kaikilla ole tarpeeksi itsevarmuutta lähteä vetelemään mieheltä housuja nilkkoihin noin vain, sillä välttämättä ei ole mitään tietoa siitä, kuinka mies reagoisi. Tuskin kaikki miehet syttyvät samalla tavalla.

Itselläni kaikki ymmärrys ja myötätunto ap:lle. Ymmärrän hyvin tilanteesi ja ns. "nolaamisen pelon". Tsemppiä kuitenkin! Toivottavasti jossakin vaiheessa pystyt antautumaan täysin tilanteisiin, etkä enää nolostele mitään miehesi läsnäollessa! :) Se voi kuitenkin viedä aikaa ja vaivaa. Kaikilla tuo ei toteudu koskaan täysin.

hahaha
Entäs jos tekisit muuten vain jonkun romanttisen yllätyksen? Mun mielestä kaikkein parasta ja romanttisinta on sellaiset yllätykset, joille ei ole mitään erityistä syytä. Tekee esim rakkauslauluista CD:n ihan vain, koska rakastaa toista.

Itsekin kaipaisin vinkkejä yllättää miehen ja tapoja, joilla voisi välittää rakkautensa. Noita CD:tä olen jo kaksi vääntänyt hienoilla itse otetuilla kansikuvilla jne. Olen valmis panostamaan tällaisiin juttuihin, sillä itsekin nautin siitä askartelusta :)
Ja sun mieskin varmaan nauttii ja diggaa niistä sun lässy-levyistä? :D Anteeksi nyt vaan kun joudun sut palauttamaan maan pinnalle, mutta tuskin kovin moni mies olisi oikeasti kauhean innoissaan jos koittaisi edellistä seksin torppaamista hyvittää jollain rakkauslauluilla. :D

"vieras"
[QUOTE="vieras";24139721]sitä halusin hyvittää, kun pilasin meidän pitkästä aikaa ainoan yhteisen intiimin hetken, kun lapsikin oli hoidossa. en kaipaa sättimistä, kiitos vaan.[/QUOTE]

Et se sinä ollut joka hetken pilasi, vaan miehesi noilla kilareillaan! Minusta ihan luonnollista tuossa tilanteessa, etenkin kun suihkussa jo valmiiksi olitte, peseytyä ensin vielä kun sen on ehtinyt jo aloittaakin suihkuun menemällä. Sulla olis mennyt siinä ehkä minuutti joten minusta miehesi käytös on aivan ihmeellistä.

"vieras ap"
Yleisesti ottaen moni ihminen on sen verran ujo, ettei pysty (varsinkaan parisuhteen alussa) tuollaisiin ns. radikaaleihin akteihin. Ei kaikilla ole tarpeeksi itsevarmuutta lähteä vetelemään mieheltä housuja nilkkoihin noin vain, sillä välttämättä ei ole mitään tietoa siitä, kuinka mies reagoisi. Tuskin kaikki miehet syttyvät samalla tavalla.

Itselläni kaikki ymmärrys ja myötätunto ap:lle. Ymmärrän hyvin tilanteesi ja ns. "nolaamisen pelon". Tsemppiä kuitenkin! Toivottavasti jossakin vaiheessa pystyt antautumaan täysin tilanteisiin, etkä enää nolostele mitään miehesi läsnäollessa! :) Se voi kuitenkin viedä aikaa ja vaivaa. Kaikilla tuo ei toteudu koskaan täysin.
kiitos sinulle! :)

ja siis näin yleisesti, en voi repäistä housuja jalasta noin vain, koska meillä pyörii täällä pieni lapsi. ja nyt päiväunien aikaan mies on töissä. illalla toki voin repiä housut vaikka saksilla, kun lapsi on saatu nukkumaan. ei ole kyse meidän ujoudesta, vaan arjen haasteista :)

ja joku kun päivitteli, että millainen mies... parempaa saa hakea. tästäkin asiasta minä nyt nipotan ja pähkään, ei mies. että jos joku kuvittelee että minä täällä hyvittelen jotakin jäärää, on väärässä. meillä on jo pitkä avioliitto takana, ja paljon myös aikaa ilman lasta. nyt on oma yhteinen aika ollut kortilla, koska lapsi on vielä pieni, ja meillä on ok-talon rakennusprojekti loppusuoralla.

"vieras ap"
[QUOTE="vieras";24139933]Et se sinä ollut joka hetken pilasi, vaan miehesi noilla kilareillaan! Minusta ihan luonnollista tuossa tilanteessa, etenkin kun suihkussa jo valmiiksi olitte, peseytyä ensin vielä kun sen on ehtinyt jo aloittaakin suihkuun menemällä. Sulla olis mennyt siinä ehkä minuutti joten minusta miehesi käytös on aivan ihmeellistä.[/QUOTE]

käsitit jutun nyt väärin. mies ei ole vetänyt kilareita, mököttänyt tai äksyillyt. totesi vaan ettei touhu ole noin spontaania. ja jatkoimme suihkussa ihan iloisin mielin. ja lähdimme hakemaan lasta hoidosta. eikä mies ole senkään jälkeen mököttänyt, minua tämä on vaivannut. ehkä sitten turhaan..

her
Meillä mies tykkää ihan älyttömästi sellasesta nopeasta meiningistä, silloin tällöin kesken päivän.

Yks kerta lapset oli just alkanu kattoa dinojunaa, ja kysyin vaan miekkoselta, että no mennääks me yläkertaan. Mies oli ihan suu auki, et ai nyt vai.. :D

Piristää kummasti arkea. Iltaisin voi ottaa sit ajan kanssa.

ööh
En lukenu muiden vastauksia mutta mun vastaus on tämä ; olitte siis suihkussa samaan aikaan, eikä mies voinut odottaa sen aikaa, että olisit pessyt itsesi? Hän veti herneen nenään siitä, että olisi pari minuuttia pitänyt odottaa? Mitä helvettiä? Itse olisin tuossa tilanteessa sanonut, että ole sitten ilman pillua, enkä todellakaan miettis että "snifnyyh, miten mä tän hyvitän" , .... !!! Ihme pällinaamoja taas.

"vieras"
Ehkä kyse ei ole siitä parista minuutista, vaan siitä että perheen arjessa parin yhteinen aika jää vähäiseksi. Ja kun siihen yhteiseen kanssakäymiseen tulee yllättäen nopea tilaisuus, on toisen vastaus: joo odota hetki, kuorin perunat/käyn suihkussa/vetäisen imurilla/pyyhin pölyt.

Ehkä mies halusi osoittaa rakkauttaan vaimoa kohtaan ehdottamalla rakastelua, mutta suihkuttelu meni nyt tämän rakkaudenosoituksen edelle. Tyhmä mies kun siitä mielensä pahoitti. Ai niin, jätä se sika - sehän rakastaa sinua.

Me ollaan varmaan sitten jotenkin erikoinen aviopari kun meidän on ollut hiukan pakko tehdä näitä spontaaneja pikapanoja. Siinä ei paljon hiet haittaa kun on 3 lasta ja himot ne on hiirilläkin. Me ei sekstailtas koskaan jos alkaisin miettimään olenko päivän aikana hikoillut liikaa, onko tukka hyvin, miten hyvitän miehelle, hierontoja tai lemmenmusiikkia. Meillä ryhdytään heti toimiin, toki iltaisin on lämmittelyäkin :)

T: hoitoapua ei ikinä saatavilla ja 3 lasta

Yhteistyössä