?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
no ei ole. Kyllä minä saa äitiyslomallani tehdä mitä haluan ja matkustaa ulkomaille. Ei katkea äitiyspäiväraha!!!
Toki voit lähteä. Työttömyyskorvausta tosin maksettaisiin vain kuudelta arkipäivältä.
Näin on mun ystävälle käynyt, lähti 2 viikoks etelään ja piti ostaa paluu lippu sit kelan tuesta, mutta joku oli menny ilmottaan kelaan, että kyseinen ihminen on ulkomailla, ni kas, ei tullu rahoja... Voiko näin oikeesti tehdä.. Ystävä on siis edelleen siellä ulkomailla kun ei ole rahaa tulla poisHotelli lasku vaan kasvaa
![]()
Niin ja siis sen vielä lisää, että ei ole sossun tai kelan rahoilla siellä etelässä.. Vaan ihan omilla säästöillään.. Kai työttömälläkin on oikeus lomaan???
Näin on mun ystävälle käynyt, lähti 2 viikoks etelään ja piti ostaa paluu lippu sit kelan tuesta, mutta joku oli menny ilmottaan kelaan, että kyseinen ihminen on ulkomailla, ni kas, ei tullu rahoja... Voiko näin oikeesti tehdä.. Ystävä on siis edelleen siellä ulkomailla kun ei ole rahaa tulla poisHotelli lasku vaan kasvaa
![]()