Kuvaketju, ne jotka eivät kestä meidän naamoja, älkää avatko :D

"hmm"
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;24138104:
Olo ei oo riutunut..
Päinvastoin paljon energisempi ja parempi,kuin silloin,kun ahteri painoi niin paljon ettei sitä meinannut saada penkistä ylös :D
Jotain tuolta väliltä olisi varmaan paras. Jos saisit vaikkapa 5kg. lisää painoa, olisit täydellinen. :) Ainakin kasvoiltas.

[QUOTE="hmm";24138183]Jotain tuolta väliltä olisi varmaan paras. Jos saisit vaikkapa 5kg. lisää painoa, olisit täydellinen. :) Ainakin kasvoiltas.[/QUOTE]

Paras paino mulle on ollut aina 50 kg tuntumassa ja siinä aion pysytellä...

[QUOTE="hmm";24138220]Mä olen luullut sinua tosi hoikaksi. :O
Mutta kaunis olet kyllä, ei voi muuta sanoa. :heart:[/QUOTE]

Heh, mulla on 10kg vielä tossakin raskaudesta jälellä :D Ja näkyy naamassakin ikävästi joten sitä suurempi kiitos :)

esikoinen masussa
[QUOTE="vieras";24138237]:eek: ? siis etkö tuotakaan :O osaa?[/QUOTE]

mitä TUOTA mahdat tarkoittaa???? selvennykseksi samantien, jos sulta sattui menemään ohi, että laitoin kuvan osoitteen kopioitavaksi osoiteriville ja joku koki sen niin, etten kuvaa osaa laittaa ja epäilin sen tarkoittavan juuri minua.. joten siis, mitä muuta mä en osaa :D

[QUOTE="vieras";24137679]No ei noille kateellinen voi olla. Tekee vaan mieli sotkea tätä imelien kommenttien pakkaa. Kun kaikki on ihan taviksia niin en käsitä tätä kaunotar -hehkutusta.[/QUOTE]

Miten se on sulta pois vaikka jotain "tavista" sanottaiskin kaunottareksi tai vaikka joku ihminen joka on sun mielestä tavis niin ajattelis olevansa kaunotar..HUI!

Ja kyllä se taitaa olla niin (vaikka tosi kliseeltä kuulostaa) että jos on tyytyväinen omaan ulkonäköön niin ei ole mitään tarvetta haukkua muita.

Mun mielestä on ainakin kiva katsella minkä näköisiä naamoja nimimerkkien takana on.Ja jos joku ruma ihminen (ketä en tässä ketjussa kyllä ole nähnyt) ajattelee vilpittömästi olevansa kaunis niin eikö se ole vaan hieno juttu? MUn mielestä ainakin.

[QUOTE="...";24135838]Minun mielestäni kaunotar ei ole sellainen jonka piirteet ovat kaikki mitäänsanomattomia: kapeat silmät, ohut nenä ja kapeahkot huulet.
Jassååssa on nimenomaan elementtejä jotka täydentävät toisiaan, upeat silmät ja nöpöinen nenä puhumattakaan täyteläisistä huulista. Tiesitkö että yleismaalliseen kauneuden määrittelemiseen kuuluu myös kaunis iho -> hyvä rusketus.
En usko että kauneuskilpailuissakaan pärjättäisiin kalvakalla iholla ja tavallisen suorilla piirteillä, joita sinä ehkä arvostatkin.

Ps. Juu emme me sinun kuvaa tänne haluakkaan, kun tiedämme jo kommenttiesi perusteella miltä saatat näyttää....voimme vain arvailla ;)[/QUOTE]

Sä suutut ja haukut arvostelijan, joka arvostelee Jassåån ulkonäköä, mutta itse saat arvostella Pölyesterin ulkomuotoa??

[QUOTE="vieras";24138147]Miten kuvanlaitto voi olla noin vaikeeta?[/QUOTE]

V*ttu,miten sen turvan kiinni pitäminen voi olla noin vaikeeta?!

Sori mun asenne mutta näissä kuvaketjuissa käy aina vaan ketuttaa |O Mä en vaan osaa kuvitella että tässä aamukahvia juodessa tulisin aikani kuluksi vähän haukkumaan muita.
En ymmärrä,en.

"..."
Sä suutut ja haukut arvostelijan, joka arvostelee Jassåån ulkonäköä, mutta itse saat arvostella Pölyesterin ulkomuotoa??
kuule elämä on liian lyhyt suuttumaan näin mitättömästä asiasta. ja tottakai saan arvostella kun tämä vastaaja arvosteli minulle jassååta. eriävät mielipiteemme tuomme ilmi tässä. että minä en näe pölyä kaunottarena. en minä ole tämän keskustelun jeesus vaikka yhtä naista ehkä kehunkin. ei tarkota että kehuisin kaikkia seinästä reväistyjä suomursuja samaan syssyyn. ja ei, pölyesteri ei ole seinästä reväisty suomursu vaan ihan nätti ihminen, ei vaan kuitenkaan mikään filmitähtimäinen kaunotar...

"vieras"
En ymmärrä haukkujia mutta en myöskään niitä joiden on ihan pakko, ihan joka kerta, kommentoida kaikkeen paskaan, ihan kuin se siitä loppuis? Se, että typeriin kommentteihin vastaa saa niiden lähettäjän jatkamaan. Mikä tässä on niin vaikeaa ymmärtää?

Toistan taas mielipiteeni: kauneus on yliarvostettua. On kamala ajatuksenakin, että naiset hampaat irvessä yrittäisivät olla toinen toistaan kauniimpia, kun jokainen voisi vain olla oma itsensä.

On selvä, että kaikki eivät voi olla kaunottaria sanan klassisessa merkityksessä. Mutta ihan varmasti jokaisessa kuvansa laittaneessa on jotakin, mistä voi sen positiivisen kommentin sanoa.

Itse en ole osannut koskaan pitää näitä kuvaketjuja minään kauneuskilpailuina - enhän muuten kuvaani näihin laittaisi. Musta on kiva nähdä, minkänäköisiä ihmisiä täällä kirjoittelee. Ja niistä, jotka jo "tunnen", on mukava nähdä uusia, aina vähän erilaisia otoksia.

Mitä joku saa siitä, että haukkuu toisia? Oman elämän kurjuuden purkamistahan se on, sitä kuuluisaa kateutta. Surulluista. Halaus kaikille ilkeilijöille.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä