esikoinen masussa
[QUOTE="vieras";24138147]Miten kuvanlaitto voi olla noin vaikeeta?[/QUOTE]
minuako tarkoitit? etkö kopiomalla pääse eteenpäin
minuako tarkoitit? etkö kopiomalla pääse eteenpäin
Olet persoonallisen kaunis nainen jolla on todella kauniit silmät.kokeillaas...
Jotain tuolta väliltä olisi varmaan paras. Jos saisit vaikkapa 5kg. lisää painoa, olisit täydellinen. Ainakin kasvoiltas.Alkuperäinen kirjoittaja röppö;24138104:Olo ei oo riutunut..
Päinvastoin paljon energisempi ja parempi,kuin silloin,kun ahteri painoi niin paljon ettei sitä meinannut saada penkistä ylös
Mä olen luullut sinua tosi hoikaksi. :OMuorin ristiäiset 2kk sitten.
Niin paljon ei sentään kiinnosta, että vaivautuisin.minuako tarkoitit? etkö kopiomalla pääse eteenpäin
? siis etkö tuotakaan :O osaa?minuako tarkoitit? etkö kopiomalla pääse eteenpäin
kiitos sinua ei tainnut haitata, että jouduit kopioimaan osoitteenOlet persoonallisen kaunis nainen jolla on todella kauniit silmät.
Sitäpä juuriOotko wannabee tuksu???
Oot niitä vähälahjaisia, joille ei kannata selittää.mitä TUOTA mahdat tarkoittaa???? selvennykseksi samantien, jos sulta sattui menemään ohi, että laitoin kuvan osoitteen kopioitavaksi osoiteriville ja joku koki sen niin, etten kuvaa osaa laittaa ja epäilin sen tarkoittavan juuri minua.. joten siis, mitä muuta mä en osaa
JuuPystyykö kuvan lisätä ja poistaa esim tunnin päästä?
olin kysymässä samaa kuin rinsu. Tuolla Ahaan sivullahan lukee että itse kuvaa ei voi poistaa? Jos linkittää kuvant tänne ja poistaa sen jälkeen linkin niin pystyykö kuvaa etsimään ahaa palvelun kautta? Vai onko tuolla edes mitään listaa lisätyistä kuvista?
kuule elämä on liian lyhyt suuttumaan näin mitättömästä asiasta. ja tottakai saan arvostella kun tämä vastaaja arvosteli minulle jassååta. eriävät mielipiteemme tuomme ilmi tässä. että minä en näe pölyä kaunottarena. en minä ole tämän keskustelun jeesus vaikka yhtä naista ehkä kehunkin. ei tarkota että kehuisin kaikkia seinästä reväistyjä suomursuja samaan syssyyn. ja ei, pölyesteri ei ole seinästä reväisty suomursu vaan ihan nätti ihminen, ei vaan kuitenkaan mikään filmitähtimäinen kaunotar...Sä suutut ja haukut arvostelijan, joka arvostelee Jassåån ulkonäköä, mutta itse saat arvostella Pölyesterin ulkomuotoa??