Kuvaketju, ne jotka eivät kestä meidän naamoja, älkää avatko :D

Suzyanne
Hihii, hyvä että arpomisen jälkeen kuitenkin postasit kuvan. Tykkään niin hurjasti sun aidosta hymystä, joillekin se vain sopii luonnostaan kasvoille. Tuli déjà vu, että olisin aiemminkin sinulle kommentoinut jotain valovoimaisesta hymystäsi... Ehkä olin vain ajatellut itsekseni ääneen, parempi varmuuden vuoksi vielä kirjoittaa. Olet sen näköinen, että mikäli pyörisit kotikulmillani, tulisin heti tutustumaan! Varo vain.
Ihan samaa ajattelin, helposti lähestyttävän näköinen ihminen. Ja upea hymy.

tsaba
Mä oon joskus kommentoinut aiemmin näkemääni Phoebsin kuvaa, että näyttää "veemäiseltä ihmiseltä" (sori karu ilmaisu, en nyt äkkiseltään parempaakaan keksinyt). Kuva tosiaan oli ihan eri; siinä ilme oli tosi tuima ja huulet kapeana viivana. Tämän ketjun kuva Phoebsista taas on minusta todella kaunis, ihanaa nähdä sinun hymyilevän. Sulla on vähän sellaiset keijukaismaiset piirteet, ja tuo siis hyvällä sanottu. Mun mielestä näytät tuossa kuvassa jopa vähän ujolta.

Datan "eräjormakuva" on myös jees, hatun takia tuli melkein oma mies mieleen...:D

• Tykkää
Reactions: Data
tsaba
Narikka83 on myös tosi suloisen ja lämpimän näköinen nainen.

Vieläkin ketjusta puuttuu sellainen tummahiuksinen nainen, jolla oli ihan uskomattoman upeat silmät...olen yhden kerran nähnyt hänen kuvansa. Toistekin voisin katsoa. :D

Yhteistyössä