Kuvaketju, ne jotka eivät kestä meidän naamoja, älkää avatko :D

"..."
[QUOTE="Viera";24133999]Pölyesteri esimerkiksi on kaunotar. Suora nenä ja klassisen kauniit kasvonpiirteet tekee naisesta kaunottaren. Ei potunokka, pissis-duckface-kuvat eikä silmät jotka näyttää joka kuvassa humalaiselta, ihan niinku jåssoon kuvissa.[/QUOTE]

Minun mielestäni kaunotar ei ole sellainen jonka piirteet ovat kaikki mitäänsanomattomia: kapeat silmät, ohut nenä ja kapeahkot huulet.
Jassååssa on nimenomaan elementtejä jotka täydentävät toisiaan, upeat silmät ja nöpöinen nenä puhumattakaan täyteläisistä huulista. Tiesitkö että yleismaalliseen kauneuden määrittelemiseen kuuluu myös kaunis iho -> hyvä rusketus.
En usko että kauneuskilpailuissakaan pärjättäisiin kalvakalla iholla ja tavallisen suorilla piirteillä, joita sinä ehkä arvostatkin.

Ps. Juu emme me sinun kuvaa tänne haluakkaan, kun tiedämme jo kommenttiesi perusteella miltä saatat näyttää....voimme vain arvailla ;)

Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;24135677:
Mulla on nenä saanu pienen tällin nyrkkeilyottelussa, eikä rusto asettunu toivotusti, ja nyt se jotenkin kiinnitetään ja suoristetaan :D
Hyiiiii!

Multa koira veti nenän poskelle ja mun nenä kursittiin leikkurissa kasaan. Oli elämäni yksi karuimpia kokemuksia, enkä kestä vieläkään, että joku koskee nenääni.

Hyiiiii!

Multa koira veti nenän poskelle ja mun nenä kursittiin leikkurissa kasaan. Oli elämäni yksi karuimpia kokemuksia, enkä kestä vieläkään, että joku koskee nenääni.
Mulla odoteltiin 4kk että toi asettuisi- no ei asettunu, kaikista inhottavinta oli niistäminen(karsee kipu ja rutina)... koht on naama kivan näkönen kun ne rupee tota korjaamaan :D ja kiva kun taapero käy välillä töytäsemässä nokkaa :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;24135927:
Mulla odoteltiin 4kk että toi asettuisi- no ei asettunu, kaikista inhottavinta oli niistäminen(karsee kipu ja rutina)... koht on naama kivan näkönen kun ne rupee tota korjaamaan :D ja kiva kun taapero käy välillä töytäsemässä nokkaa :kieh:
Leikkauksen jälkeen et varmaan hetkeen niistä. Mulla oli semmonen saakelin tamppooni nenässä varmaan viikon, kun ensin vuoti verta ja sitten räkää. Yyh.

Niistämään ei pystynyt pitkään aikaan, kun ei nenään voinut koskea. Mun nenä ei vieläkään ole suora, joten se luvattiin korjata toiseen kertaan. Mutta mä jätin sen ihan suosiolla väliin, koska se ei ole sen arvoista.

"Viera"
[QUOTE="...";24135838]Minun mielestäni kaunotar ei ole sellainen jonka piirteet ovat kaikki mitäänsanomattomia: kapeat silmät, ohut nenä ja kapeahkot huulet.
Jassååssa on nimenomaan elementtejä jotka täydentävät toisiaan, upeat silmät ja nöpöinen nenä puhumattakaan täyteläisistä huulista. Tiesitkö että yleismaalliseen kauneuden määrittelemiseen kuuluu myös kaunis iho -> hyvä rusketus.
En usko että kauneuskilpailuissakaan pärjättäisiin kalvakalla iholla ja tavallisen suorilla piirteillä, joita sinä ehkä arvostatkin.

Ps. Juu emme me sinun kuvaa tänne haluakkaan, kun tiedämme jo kommenttiesi perusteella miltä saatat näyttää....voimme vain arvailla ;)[/QUOTE]

No mä olen toista mieltä, rusketus saa ihmisen näyttämään likaiselta ja suttuiselta.

No miltä sä sitten kuvittelet mun näyttävän?

[QUOTE="Viera";24135996]No mä olen toista mieltä, rusketus saa ihmisen näyttämään likaiselta ja suttuiselta.

No miltä sä sitten kuvittelet mun näyttävän?[/QUOTE]

Täällä missä asun ja US:ssa (ja paaaljon kaikkialla muuallakin) päivettynyt ja ruskettunut iho kuuluu ehdottomasti kauneusihanteeseen. Ei ehkä itsensä kärtsääminen auringossa, kuten joskus... Hyvä niin. Ruskettunut iho näyttää terveeltä ja hyvinvoivalta - kesällä kalvakka ihminen vaikuttaa huonovointiselta ja aneemiselta. Yäks sanon minä, mutta toisaalta on esimerkiksi punapigmenttisiä henkilöitä, jotka eivät luonnostaan rusketu. Heille myös sopii vaalea iho muita paremmin. Minä taas tummatukkaisena näytän tosi kovalta ja goottimaiselta kalpeana ;)

Hihii, hyvä että arpomisen jälkeen kuitenkin postasit kuvan. Tykkään niin hurjasti sun aidosta hymystä, joillekin se vain sopii luonnostaan kasvoille. Tuli déjà vu, että olisin aiemminkin sinulle kommentoinut jotain valovoimaisesta hymystäsi... Ehkä olin vain ajatellut itsekseni ääneen, parempi varmuuden vuoksi vielä kirjoittaa. Olet sen näköinen, että mikäli pyörisit kotikulmillani, tulisin heti tutustumaan! Varo vain.

Hihii, hyvä että arpomisen jälkeen kuitenkin postasit kuvan. Tykkään niin hurjasti sun aidosta hymystä, joillekin se vain sopii luonnostaan kasvoille. Tuli déjà vu, että olisin aiemminkin sinulle kommentoinut jotain valovoimaisesta hymystäsi... Ehkä olin vain ajatellut itsekseni ääneen, parempi varmuuden vuoksi vielä kirjoittaa. Olet sen näköinen, että mikäli pyörisit kotikulmillani, tulisin heti tutustumaan! Varo vain.
naurua kuuluu tässä talossa! :D kiitos :)

ja ohan nuo aika montut poskissa :)

"Mam"
Nättejä naisia löytyy nimimerkkien takaa :)

Joku kohtuullisen kateellinen mamma täällä vissiin jokasta koittaa mollata, mutta onneksi tälläset kauniit naiset ei varmaan tollasesta loukkaannu. :D Kun ovat oikeasti hyvännäkösiä :)

Yhteistyössä