Mulla on nenä saanu pienen tällin nyrkkeilyottelussa, eikä rusto asettunu toivotusti, ja nyt se jotenkin kiinnitetään ja suoristetaanMiksi sun nenää leikataan? Toivottavasti tekevät siitä yhtä hyvän
Mulla on nenä saanu pienen tällin nyrkkeilyottelussa, eikä rusto asettunu toivotusti, ja nyt se jotenkin kiinnitetään ja suoristetaanMiksi sun nenää leikataan? Toivottavasti tekevät siitä yhtä hyvän
jaa että nokan saa oiottua leikkauksella ? :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;24135677:Mulla on nenä saanu pienen tällin nyrkkeilyottelussa, eikä rusto asettunu toivotusti, ja nyt se jotenkin kiinnitetään ja suoristetaan
Saahan sitä oiottua talttaa ja vasaraa käyttäen...Alkuperäinen kirjoittaja päätön;24135717:jaa että nokan saa oiottua leikkauksella ? :xmas:
Oi miten mukavalta operaatiolta kuulostaaAlkuperäinen kirjoittaja jassåå;24135726:Saahan sitä oiottua talttaa ja vasaraa käyttäen...
mä oon suunnitellu iskua toisesta suunnasta, voi vaan mennä niin vielä enemmän vinoon.Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;24135726:Saahan sitä oiottua talttaa ja vasaraa käyttäen...
Hyiiiii!Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;24135677:Mulla on nenä saanu pienen tällin nyrkkeilyottelussa, eikä rusto asettunu toivotusti, ja nyt se jotenkin kiinnitetään ja suoristetaan
Sitä mäki huutelin jo !!!Niin ja piti sanomani että tää on ihan paska ketju. Puolet kuvista on poistettu. VAADIN ne takaisin!
Nih!
Mulla odoteltiin 4kk että toi asettuisi- no ei asettunu, kaikista inhottavinta oli niistäminen(karsee kipu ja rutina)... koht on naama kivan näkönen kun ne rupee tota korjaamaan ja kiva kun taapero käy välillä töytäsemässä nokkaa :kieh:Hyiiiii!
Multa koira veti nenän poskelle ja mun nenä kursittiin leikkurissa kasaan. Oli elämäni yksi karuimpia kokemuksia, enkä kestä vieläkään, että joku koskee nenääni.
Leikkauksen jälkeen et varmaan hetkeen niistä. Mulla oli semmonen saakelin tamppooni nenässä varmaan viikon, kun ensin vuoti verta ja sitten räkää. Yyh.Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;24135927:Mulla odoteltiin 4kk että toi asettuisi- no ei asettunu, kaikista inhottavinta oli niistäminen(karsee kipu ja rutina)... koht on naama kivan näkönen kun ne rupee tota korjaamaan ja kiva kun taapero käy välillä töytäsemässä nokkaa :kieh:
naispuolinen Klonkku :O
Upeat hymykuopat sinulla! :heart:
Hihii, hyvä että arpomisen jälkeen kuitenkin postasit kuvan. Tykkään niin hurjasti sun aidosta hymystä, joillekin se vain sopii luonnostaan kasvoille. Tuli déjà vu, että olisin aiemminkin sinulle kommentoinut jotain valovoimaisesta hymystäsi... Ehkä olin vain ajatellut itsekseni ääneen, parempi varmuuden vuoksi vielä kirjoittaa. Olet sen näköinen, että mikäli pyörisit kotikulmillani, tulisin heti tutustumaan! Varo vain.
naurua kuuluu tässä talossa! kiitosHihii, hyvä että arpomisen jälkeen kuitenkin postasit kuvan. Tykkään niin hurjasti sun aidosta hymystä, joillekin se vain sopii luonnostaan kasvoille. Tuli déjà vu, että olisin aiemminkin sinulle kommentoinut jotain valovoimaisesta hymystäsi... Ehkä olin vain ajatellut itsekseni ääneen, parempi varmuuden vuoksi vielä kirjoittaa. Olet sen näköinen, että mikäli pyörisit kotikulmillani, tulisin heti tutustumaan! Varo vain.