Kuvaketju, ne jotka eivät kestä meidän naamoja, älkää avatko :D

"..."
Ihanaa että saatiin vakionaama laittamaan oikeen useemman kuvan ja vieläpä kaikki samanlaisia :) Samanlaisia keskenään ja samanlaisia kuten aina. Joskus olisi kiva nähdä pirteitä muutoksia mutta jäämpähän taustalle ruikuttamaan ja annan porukan paistatella naamoineen.

Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24133108:
sulla on ihana tyyli. Oot aika nuori, tai nuoren näköinen tuore kaunis tyttönen.
Hei Kiitsa! :eek:) Mä olla jo 28. Vanha akka. Täällähän on mitä persoonallisempia ihmmeisiä. Hauska nähdä.

(Ihme, että kuva ei saanut ihmisiä takajaloilleen. Olen pikkaisen huppelissa ja kuvaaja pääsi yllättämään :D)

[QUOTE="...";24133433]joku ryppyinen eräjorma täällä mamien keskuudessa heiluttelee....sormiaan näppäimistöllä.
huomasitko, kaks muijaa jo tykkäs sun kuvasta. iske kiinni, kotiäidit on helppoo kauraa ;)[/QUOTE]

Puhutko kenties itsestäsi ;)

minun mielipiteeni
[QUOTE="kiva";24132951]Olen jotenkin aina kuvitellut että täällä pyörii mammoja noin 20-35v mutta kivahan se on huomata että täällä pyörii kohta 50vuotiatakin :)[/QUOTE]

Järkyttävää kun kaikkia yli kolmevitosia täällä sanotaan 50-60-vuotiaan näköisiksi. Oletteko IRL katselleet minkä ikäisiltä tuon ikäiset näyttävät? Eivät todellakaan tältä!

Tämä nainen näyttää ikäiseltään, eli vähän alle nelikymppiseltä, ei yhtään vanhemmalta , on minun mielipiteeni. Sitä paitsi paremmalta kuin moni ikäisensä nainen.

"vieras"
[QUOTE="...";24133408]Ihanaa että saatiin vakionaama laittamaan oikeen useemman kuvan ja vieläpä kaikki samanlaisia :) Samanlaisia keskenään ja samanlaisia kuten aina. Joskus olisi kiva nähdä pirteitä muutoksia mutta jäämpähän taustalle ruikuttamaan ja annan porukan paistatella naamoineen.[/QUOTE]
Tytsi on tuhti emäntä kaulapoimuineen. Punakka, tanakka ja hanakka :LOL:

Alkuperäinen kirjoittaja säpäle;24133446:
Epistä! Miksi toiset näyttää huppelissa tuollaiselta, eikä punoittavilta harosilmiltä? :headwall: :D
Onneksi musta ei ole levinny kuvia, jossa olen huppelissa :D mulla on just sellaset punottavat silmät mitkä harotta mihin sattuu, ja ilmeet on ööö :D

"..."
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;24133578:
Onneksi musta ei ole levinny kuvia, jossa olen huppelissa :D mulla on just sellaset punottavat silmät mitkä harotta mihin sattuu, ja ilmeet on ööö :D
en usko sitä sinusta, olet luonnonkaunis ja sen lisäksi kaunotar. yleensä luonnonkauniit ovat vain nättejä/tavallisia ja kaunottaret ovat meikillä tehtyjä. sinä olet niiden kombinaatio, et tartte meikkiä ja näytät silti KAUNOTTARELTA. tumma komia nainen :)

ph-arvo
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;24133624:
ainut hyvä kuva? puolikasta naamaa kun ei näy. nää on näitä melkeen tyypillisiä teiniajan silmäkuvia, otetaan kuva puolikkaasta naamasta tai silmästä niin saadaan naama näyttämään paremmalta

ph-arvo
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;24133642:
Ei musta saa HYVIÄ kuvia :D
Ja mut on jo haukuttu tällä palstalla lissuksi,teiniksi ja ties miksi muuksi joten..ei tullut mitään uutta :)
hyvähän se on olla nuoren näkönen. mut ota rohkeesti kokonaisii kuvii, ärsyttää puolikkaat kuvat kun ei niissä oo mitään järkeeeee

[QUOTE="vieras";24133560]Peesi. Upea nainen huppelissakin. Tosin ihan hirveä tuo pipo.[/QUOTE]

Heh :D Toi olikin ainutlaatuinen hetki kun minulla ylipäätään on hattu päässä :D Otan neuvosta vaarin enkä enää koskaan kokeile hattua!

Yhteistyössä