Kuka odottaa perjantaita ja saavansa Rammsteinin konserttiin liput?

Khimaira
Alkuperäinen kirjoittaja pypylleröinen;24129063:
Mä oon nyt tyhmä, mut mikä tää vip-lippujuttu on? Missä niitä on, mitä niihin kuuluu, jne..?
Liput, ruokailu hartwallin private- raflassa, VIP- lippu, vaatesäilytys, dj ja illan isäntänä Jone Nikula :saint:

Mulle se ei ole mikään ihan must, mutta mies on kuunnellut vuodesta nakkisota. Hyvää musaahan ne mustakin toki soittaa ja lämppärinä Cooper :xmas:

Mut toi Rammstein...sen tiketin edestä antaisin vaikka vasemman keuhkon ja peremman jalan et pääsen sinne :ashamed:
Mä pidän sulle peukkuja! Muistan niin hyvin tuon tunteen kun antais mitä vaan kun yritin saada lippuja ensimmäiselle Bon Jovin keikalleni.

Siis meillähän on ihan samanlainen musiikkimaku :D Tykkäsitkö? Perjantaina on mun neljäs keikka ja ne on mun mielestä aivan mahtava livebändi.
Oli se aivan ok, mutta en mä mikään fani oikiastaan ole. Oli esiintymäs Nummirockis jossa olin joka tapaukses niin tuli sitten kattottua keikka. Enemmän kyllä tykkäsin Deep Purplesta joka oli kans tuona vuonna siellä.

Ne tulee huomenna myyntiin.
Mihin? Mulla on mennyt ihan ohi... Eipä taida silti mies niille lämmetä... :) Ja me ollaan lähdössä miehen veljen ja sen vaimokkeen kanssa, tulis kallis paukku ostaa neljälle tollaset liput... :p No, ehkä mä sit vaan vittuunnun, kun menee kuitenki liput ohi...

Mulla on käynyt hiton hyvä tuuri aina noissa lipuissa, viimeks päästiin tilaamaan netistä Rammsteinin liput heti tasalta. Metallicaan aikoinaan sain viimiset liput, mitkä oli kaikki vierekkäisillä paikoilla... Taas ei varmasti käy yhtä hyvä tuuri... Ilman jäädään, oon ihan varma siitä, kun nii innoissani sitä odotan... :/

icy
Kiitos että mainitisitte, en olisi yhtään tiennyt että Rammstein on tulossa keikoille tänne. Että saitte ainakin yhden kilpailijan lisää :D Täytyy keksiä joku sotasuunnitelma, viimeksi jäin myös minä ilman, kun ei ollut varaa huutiksesta lähteä 200€:lla enää ostamaan. Kahdella puhelimella ja netissä yritin.

Khimaira
Alkuperäinen kirjoittaja pypylleröinen;24129682:
No mikä hitto toi sit on?? o_O Sieltäkinkö saa noita helsingin lippuja? Millä systeemillä?
Rammstein fan-klubi. Jäsenyys maksaa 25e/ vuosi ja sieltä kautta liput voi hankkia huomenna. Tosin onko niitä lippuja kaikille jäsenille vai pitääkö niistäkin tapella...

Yhteistyössä