Kuka odottaa perjantaita ja saavansa Rammsteinin konserttiin liput?

Khimaira
No sori ei sitä kait niin olis pitän ottaa, kun mä en sitä ilkkumisena tarkoittanut.
Vaan lähinnä vastasin mitä sylki suuhun tuo.

Aina ei se budjettikaan salli, että hyppää kaikki keikat läpi, saati ne, mitkä ei niin kauheasti miellytä. =)
Mulla ei montaa juttua ole mitä haluan nähdä ja tuo on yksi niistä harvoista. Todellakaan ei ole vara hypätä jokaisessa, enkä edes mene sellaisiin mitkä eivät ole "must see" - siksi mua ottaa niin sikana aivoon jäädä taas roikkumaan ilman.

Tiedän että suhteilla saa ja hevosella pääsee, mutta jos ei ole kumpaakaan niin sit ei ole.

"rtee"
Mulla ei montaa juttua ole mitä haluan nähdä ja tuo on yksi niistä harvoista. Todellakaan ei ole vara hypätä jokaisessa, enkä edes mene sellaisiin mitkä eivät ole "must see" - siksi mua ottaa niin sikana aivoon jäädä taas roikkumaan ilman.

Tiedän että suhteilla saa ja hevosella pääsee, mutta jos ei ole kumpaakaan niin sit ei ole.
Joo, toi on oikeesti niin ärsyttävää. Vitsi mä tiedän sen jännityksen ja sitten sen järkyttävän pettymyksen jos ei saa lippuja. Niin toivon, että saat!

Mä odottelen perjantaita ihan eri syystä nimittäin Maidenin konsertin takia :) Mun vaan pitää aina tunkea jokaiseen keikkaketjuun :D

"vieras"
Mulla on jäänyt nyt Nightwishin keikka (sillon kun oli se viiminen End of an Era keikka) ja viimeks Rammstein, ja se vitutuksen määrä molemmilla kerroilla oli niin suuri että teki mieli potkaista jokaista joka riemuitsi lipuistaan Facessa tai muualla... Olin kateellinen enkä kiellä sitä :D

"rtee"
Joo, mutta kuvitelkaa sitä tunnetta kun on onnistunut saamaan lipun 16 vuotta fanittamansa bändin keikalle ja sitten hukkaa sen lipun. :snotty: Joo oma moka kun hukkasin, mutta saa se silti vituttaa.
Voi ei! Miten tuo on edes mahdollista? :D Mua ainaki vituttais vielä enemmän jos on oma moka. Jos ei saanu lippua ni sille ei voi mitään, sitte ei saanu.

[QUOTE="vieras";24128861]Toi vituttais varmaan vielä enemmän, kun olisi kuitenkin maksanut lipun jne. Kai se lippu edes löytyi seuraavana päivänä?[/QUOTE]

Sitä ei ole löytynyt vieläkään. Me ollaan muutettu tuon jälkeen eikä ole lippua tullut vastaan. Jos olisin sen löytänyt niin olisin kehystänyt ja laittanut yläpuolelle tekstin: tästä jäin paitti. :D

"rtee"
[QUOTE="vieras";24128881]Ärsyttää kun sen pitää olla Lippupisteessä, niiden systeemit menee aina jumiin. Lippupalvelu toimis paljon paremmin, mutta ei..[/QUOTE]

Niin totta. Lippupalvelu toimii paljon paremmin, mutta nykyään melkein kaikki isojen bändien keikat myydään Lippupisteessä.

[QUOTE="rtee";24128877]Voi ei! Miten tuo on edes mahdollista? :D Mua ainaki vituttais vielä enemmän jos on oma moka. Jos ei saanu lippua ni sille ei voi mitään, sitte ei saanu.[/QUOTE]

Mä en tajua mihin se lippu meni! Mä laitoon sen kirjahyllyyn kuores kirjojen väliin. Ei ollu siellä ei. Bändikin niin pieni tuntemattomuus kuin U2... Mutta mä lupasin tällä palstalla, että jos mä joskus olen miljonääri niin se bändi tulee Teuvalle. :D

Khimaira
[QUOTE="rtee";24128779]Joo, toi on oikeesti niin ärsyttävää. Vitsi mä tiedän sen jännityksen ja sitten sen järkyttävän pettymyksen jos ei saa lippuja. Niin toivon, että saat!

Mä odottelen perjantaita ihan eri syystä nimittäin Maidenin konsertin takia :) Mun vaan pitää aina tunkea jokaiseen keikkaketjuun :D[/QUOTE]

Täytyy myöntää että tuonne Maideniin minäkin tulen =)

"rtee"
Mä en tajua mihin se lippu meni! Mä laitoon sen kirjahyllyyn kuores kirjojen väliin. Ei ollu siellä ei. Bändikin niin pieni tuntemattomuus kuin U2... Mutta mä lupasin tällä palstalla, että jos mä joskus olen miljonääri niin se bändi tulee Teuvalle. :D
Eikä! Aivan ihme juttu! Mä laitan aina lipun jääkaapin oveen ja vähintään neljällä jääkaappimagneetilla :D

[QUOTE="rtee";24128962]Eikä! Aivan ihme juttu! Mä laitan aina lipun jääkaapin oveen ja vähintään neljällä jääkaappimagneetilla :D[/QUOTE]

Mä en tuollaasia halua laittaa jääkaapin oveen kun voi siitä lähtiä johonkin kun likka siirtelee magneetteja harva se päivä.

Arvatkaa oliko Bon Jovin lippu hyväs talles. :whistle: :D Kyllä täs asias kerrasta oppi...

Mä en tuollaasia halua laittaa jääkaapin oveen kun voi siitä lähtiä johonkin kun likka siirtelee magneetteja harva se päivä.

Arvatkaa oliko Bon Jovin lippu hyväs talles. :whistle: :D Kyllä täs asias kerrasta oppi...
Joo, lapsiperheessä ei ehkä sopis tuo jääkaapin ovi. Mä tykkään siitä, että voin päivittäin tarkistaa, että se on vielä tallella :D

Näin meilläki. Sekä minä, että mies tykätään tosi paljon. Oltiin kattomassa se 2010 keikkakin <3 Ja ketuttaa niiiiiiin paljon, jos en saa lippuja, joudun niitä yksin koittamaan, koska mies on töissä... Meillä kävi vielä hyvä tuuri, kun hehkutin äitille, että on Rammsteinin keikka tulossa, sanoi, että maksaa meille sitten liput joululahjaksi! :D

Khimaira
Ja mä olin varma, että oon ainoa palstalta :D Tuota keikkaa oon oottanu syksystä asti. Ne on aina niin huippuja livenä.
Mulle se ei ole mikään ihan must, mutta mies on kuunnellut vuodesta nakkisota. Hyvää musaahan ne mustakin toki soittaa ja lämppärinä Cooper :xmas:

Mut toi Rammstein...sen tiketin edestä antaisin vaikka vasemman keuhkon ja peremman jalan et pääsen sinne :ashamed:

Yhteistyössä