Minä olin se äiti... :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SporttisMama
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";24121525]Nimenomaan toi tunnistettavuus. Ei tarvitse tuoda koko elämää, kasvojaan, lasten ja puolisoiden kasvoja ja jopa nimiä julki (mä tiedän Riepun miehen ja lapsen nimet)...[/QUOTE]

Niin, jos nyt itsensä haluaa tuoda "palstajulkkikseksi" niin pitäytyisi sitten itsessään eikä sotkisi siihen viattomia perheenjäseniä mukaan.

No saa mutta kun oli puhetta tosta Riepun ylimenneestä huomionhausta. Itse olen sanonut ettei täällä tulla kuviani näkemään IKINÄ koska työnantajani velvoittaa minut käyttäytymään netissä niin ettei mua tunnisteta. Samoin lapsieni nimiä en ikinä tule kertomaan koska heidät tunnistettaisiin välittömästi. Pysyn ikuisesti teille palstalaiset espoolaisena urheilevana vaaleaverikkönä :D
So? Mäkin olen ingocnita täällä, vielä enemmän kuin sinä, mitä siitä? Vai ooksä niitä "aikauhee aikauhee taas se Riepu on laittanut kuvansa voihirvee en mä vaan".

No tämä on keskustelupalsta, jos haluaa saada aikaan keskustelua niin eikö se nyt ole tarkoitus että siihen keskustelun alkuun tarvitaan huomiota??? Pitäiskö otsikkokin olla perussuomalaiseen tyyliin "No en mä nyt mitään halua, minä oon vaan tämmönen joka haluisin jutella yhestä asiasta mut tuskinpa se teitä kiinnostaa ja tuskinpa te nyt minun kanssa kuitenkaan jaksatte jutustella..."???

Juu juu. Mä vaan viikonloppuna taustailin täällä ja lueskelin miten Rieputarallaan päälle käytiin sen takia, että hän hakee huomiota. Kun sitähän me kaikki muutkin... toiset vain ärsyttävät enemmän kuin toiset. Ei mulla muuta tähän. Omat murheet on nyt ihan eri luokkaa näiden näpertelyjen rinnalla.

• Tykkää
Reactions: Kurmeli
[QUOTE="vieras";24121533]Ennen kun mulla oli lapsia, kävi kaupassa näin:
kuljin omissa ajatuksissani kori käsivarrella. Keräsin aina koriin, että tiesin koska on niin paljon että jaksan vielä kantaa.
Jostain hyllyjen välistä juoksee kaksi alamittaista, pienempi edellä sujahtaa mun korin ali (tai jalkojen välistä - vauhtia oli huimasti) ja jälkimmäinen juoksee suoraan päin mun koria. Alkaa parkua - äiti ilmaantuu paikalle. Ja alkaa sättiä mua, ihan kuin mä olisin lyöny sitä lasta korilla päähän! En tod. edes pyörähtäny vaan seisoin paikoillani kuin betoniporsas...

No, nyt tiedän jo väistellä paremmin, kun osaan kuunnella kulman takaa tulevia lasten askelia...[/QUOTE]

No olipa tyly mutsi. Toivottavasti et saanut traumoja! (ja tämä ei ollut sit mitään kettuilua) On meitä rennompiakin mammoja olemassa :)

Juu juu. Mä vaan viikonloppuna taustailin täällä ja lueskelin miten Rieputarallaan päälle käytiin sen takia, että hän hakee huomiota. Kun sitähän me kaikki muutkin... toiset vain ärsyttävät enemmän kuin toiset. Ei mulla muuta tähän. Omat murheet on nyt ihan eri luokkaa näiden näpertelyjen rinnalla.

Sä taisit missata jotain aika oleellista niistä ketjuista...

No tottakai, kaikkihan meistä tarvitsee huomiota! MUTTA sitä huomiota (esim niitä kehuja ulkonäöstä yms.) pitää saada irl eikä kerjätä niitä tuntemattomilta ihmisiltä. Ei tuntemattomien (usein jopa ilkeiden ihmisten) arvosteluilla ole mitään väliä! Miksi ne siis ovat joillekin niin elintärkeitä, minen jummarra!!!

No tottakai, kaikkihan meistä tarvitsee huomiota! MUTTA sitä huomiota (esim niitä kehuja ulkonäöstä yms.) pitää saada irl eikä kerjätä niitä tuntemattomilta ihmisiltä. Ei tuntemattomien (usein jopa ilkeiden ihmisten) arvosteluilla ole mitään väliä! Miksi ne siis ovat joillekin niin elintärkeitä, minen jummarra!!!

Suoraan sanottuna, en ymmärrä minäkään. Mutta luulen sen liittyvän siihen, ettei oma sosiaalinen piiri ole kovin iso, ja toisaalta itsetunto on matalalla.

Suoraan sanottuna, en ymmärrä minäkään. Mutta luulen sen liittyvän siihen, ettei oma sosiaalinen piiri ole kovin iso, ja toisaalta itsetunto on matalalla.

Suomalainen itsetunto (varsinkin tyttöjen) olisi aihe josta voisin puhua maailman tappiin. Se on monilla niin jumalattoman matalalla. Ei kestetä niitä joilla se on korkealla, tai pitäisikö sanoa terveellä tasolla. Mutta nyt alkaa mennä sivuraiteelle vaikkapa haitanneeko tuo mitään, eipä tämä nyt niin erityisen tärkeäaiheinen ketju ollutkaan, kunhan halusin vaan kertoa kuinka vastakohtaisia ihmisiä kaupassa olikaan tänään :D

Täällä on ärsyttävän typerästi käännetty mun ketjut kehujen hakemiseksi kun olin itte miettinyt, että en ole ruma. Mä en ole omasta mielestäni ruma, mutta joskus tuntuu, että joillekin on kova paikka se, että en hauku itteäni petolinnunperseeksi.

[QUOTE="vieras";24121654]Koko kämmiä ei olis käynyt jos ei olis linkittänyt edes sitä yhtä omaa kuvaansa...

Savannalle kävi vastaavanlaisia kämmejä ja jokaikisestä sai bannin.[/QUOTE]

Ja ne kuvat olis saanut piilotettua tai viestiä muokattua kun huomas kämmin. No ei kuulema netti toiminut (näin hän itse perusteli), mutta mä olisin etsinyt sen toimivan netin vaikka naapurista jos olisin huomannut moisen kämmin...

Täällä on ärsyttävän typerästi käännetty mun ketjut kehujen hakemiseksi kun olin itte miettinyt, että en ole ruma. Mä en ole omasta mielestäni ruma, mutta joskus tuntuu, että joillekin on kova paikka se, että en hauku itteäni petolinnunperseeksi.

No ethän sä olekaan ruma! Ja jos tiedät sen itsekin niin mitä ihmeen väliä muiden sanoilla sit on? En mä ainakaan haluis joka kerta lukea joidenkin ilkeämielisten harmaiden kommentteja kun tietää että joku kuitenkin haluaa iskea vyön alle... Eihän niistä tartte välittää MUTTA miksi pitää kaivaa niitä samoja juttuja kerta toisensa jälkeen esiin?

Taas otit itseesi, vaikkei puhuttu susta. Kyse oli tällä kertaa Riepun enhän-oo-ruma-vollotuksesta, ei sun. Joskin kalikka taisi kalahtaa, kun älähdit! :D

[QUOTE="vieras";24121671]No justiinsa. Kaikkien mielestä ne sun rääkyvät kersat ei tosiaan ole suloisia :) toki sä voit itteäs lohduttaa haukkumalla muita rusinanaamoiksi[/QUOTE]

Huomasitko muuten että se kuivunut rusina oli myös vähän niinkuin vitsi. Katsos kun rusina on kuivunut rypäle, voikohan rusina enää edes kuivua???