Jos saisit olla kenen tahansa näköinen, niin kenet valitsisit? (kuvapino!)

Monet tähän vastenneista muistuttaa jollain tapaa linkittämiensä kuvien naisia. Esim. Phoebsi ja Lucy Liu, silmissä jotain samaa. Suzyanne ja hänen linkittämänsä nainen - silmissä jotain samaa. Sama jassåån ja PinkLilyn kuvien kanssa. Ja sanon tämän ihan vaan niiden kuvien perusteella, mitä he ovat joihinkin kuvaketjuihin laittaneet. :)

Viimeksi muokattu:
Ken guru
Monet tähän vastenneista muistuttaa jollain tapaa linkittämiensä kuvien naisia. Esim. Phoebsi ja Lucy Liu, silmissä jotain samaa. Suzyanne ja hänen linkittämänsä nainen - silmissä jotain samaa. Sama jassåån kuvan kanssa. Ja sanon tämän ihan vaan niiden kuvien perusteella, mitä he ovat joihinkin kuvaketjuihin laittaneet. :)
Ha, se on muuten totta :D, ja täähän tarkoittaa että....:D

"vieras"
Monet tähän vastenneista muistuttaa jollain tapaa linkittämiensä kuvien naisia. Esim. Phoebsi ja Lucy Liu, silmissä jotain samaa. Suzyanne ja hänen linkittämänsä nainen - silmissä jotain samaa. Sama jassåån ja PinkLilyn kuvien kanssa. Ja sanon tämän ihan vaan niiden kuvien perusteella, mitä he ovat joihinkin kuvaketjuihin laittaneet. :)
Onko päättömällä tuollainen kampaus vai korvat :D

[QUOTE="vieras";24120938]Onko päättömällä tuollainen kampaus vai korvat :D[/QUOTE]

En mä väittänyt, että kaikki näyttävät. :D Mutta ainakin siis nuo mainitsemani.

Kai sitä viehättyy henkilöistä, jotka muistuttavat itseään tai sitten ovan jollain tavalla paranneltu versio itsestään. En mä tiedä. :)

Yksvaan, neljän äiti
Alkuperäinen kirjoittaja häh;24120392:
Mun on pakko sanoa, että täällä on vaikka kuinka monta, joita en tajua ollenkaan!! Esim. nuo Reese Whiterspoon, Kirsten Dunnst ja Scarlett Johnson. Varsinkaan tuota ensinmainittua en voi ymmärtää että KUKAAN pitää kauniina, se leuka on ihan härski!!! :O
Oon NIIN samaa mieltä. Vieläkö joku linkittää jonkun Cameron Diazin tänne, niin loppuu sekin vähä ymmärrys...

"Vieras"
http://www.gym-trainer.com/wp-content/uploads/2011/02/cheryl-cole.jpg

CHERYL COLE.

Ja kyllähän sitä usein ihannoidaan jotain sellaista joka jollain lailla muistuttaa omia piirteitä. Itse löydän cherylistä samoja piirteitä kuin itsestä, vaikka en toki edes samassa sarjassa kilpaile :) Sitten taas esim. angelina jolie jumbohuulineen tai lucy liu silmineen ei säväytä oikein mitenkään, ne on niin kaukana minun muotista. Jotkut toki ihannoi ihan itsensä vastakohtaa ja haaveilee olevansa jopa toista rotua.

Yhteistyössä