Mies ja paras ystäväni

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja valkoiset sukat
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En oo reagoinu mitenkään =) Siinähän viestittelevät, soittelevat ja näkevät keskenään.
Ne on tunteneet toisensa jo ennen kuin mä astuin kuvioihin mukaan.

No meillä tilanne niin päin, että minä vietän aikaa miehen kaverin kanssa.
Käydään syömässä, viedään yhdessä lapset hoitoon jne...
Mies luottaa meihin 100%.

[QUOTE="kääk";24105983]no mikä tossa on se ongelma?[/QUOTE]

Niin siis eihän mulla mitään ongelmaa tässä olekaan :) Kysyin vaan kiusatakseni, kun arvasin että varmasti on niitä, joille tämä olisi ongelma.
Ja vastaus sille, joka ihmetteli miksi ne menisivät saunaan keskenään on se, että mä en tykkää saunoa tai jos saunon niin lähden aikaisemmin aina pois.
Mies jää joko ystäväni ja hänen miehensä kanssa saunaan tai jos ystäväni mies lähtee aikaisemmin niin jäävät sitten keskenään.
Miekkonen on muuten nukkunutkin ystäväni kanssa samassa sängyssä kun itse olin muualla :D Ja mä ystäväni miehen vieressä :D

Voi jestas sentäs. :D Mun läheisen ystävän mies soittelee mulle silloin tällöin, käydään saunassa yhdessä ja justiinsa yhtenä päivänä oltiin koko päivä purjehtimassa kahdestaan. :D

Olen minäkin kaveria miesteni kavereiden kanssa, saunassa käydään yhdessä vain jos miehenikin on mukana(ja itse tykkään käyttää biksuja).
Eipä viestitellä muuta kuin satunnaisesti liittyen yleensä yhteisiin menoihin tms. (joissa siis miehenikin mukana;) ) Nämä yleensä sinkkuja/seurustelevia, jos vaimoke mukana kuvioissa niin enemmän olen niiden naisten kanssa tekemisissä.
Itselläni taas naispuoliset ystävät vähissä ja mieheni ei niistä paristakaan juuri perusta ...
En kuvaamasi kaltaista menoa kyllä ilman selityksiä katsoisi?

No tuskinpa mitenkään jos se olisi ihan rehellisesti kaikkien tiedossa ja siinä ei ole kyse muusta kuin ystävyydestä. Mut jos muuttuisi mitenkään seksahtavaksi niin sit tietty en siitä pitäisi.
Tosin mulla ei ole ns. parasta ystävää :)

Yhteistyössä