Kysely: Kahvimukinne

  • Viestiketjun aloittaja ellunnamoi
  • Ensimmäinen viesti
ellunnamoi
Elikkä, tuli tässä iltapäiväkahveja keittäessä mieleen, millaisista kupeista/mukeista itse juotte kahvinne? Onko teillä omat, henkilökohtaiset kupit, vai jokin muu mieltymys tiettyyn kuppiin?

Itse voisin aloittaa sillä, että itse tykkään juoda kahvini suuresta lasituopista, kahvikupit ovat liian pieniä :D
 
"Vilukissa"
Juu, mulla on tasan tarkkaan ihan omat kahvimukit :) - tai ei kait ne oikein mukeista käy, lähinnä vissiin kyseessä ämpärit, kahvia mahtuu kerralla ainakin neljä desiä kahvia :D!
 
"hmm"
meillon muumimukeja, mutta koska meillä ei käy kahvivieraita niin juon yksin poliisimestarimukista kun miehelle ovat kuulemma liian pieniä. töissä on mauton fingerpori-työmuki. suunnitelmissani on ostaa emalinen haisuli-muki ja alkaa käyttämään sitä. :)
 
"vieras"
Mulla on käytössä valkoinen korkea muki jossa kaksi gepardia ja onko tuo sit apinanleipäpuu.
Mä olen saanut sen 11 vuotiaana tädiltäni, ikää mukilla nyt siis kunnioitettavat 18vuotta :D

Jos meillä käy kahvivieraita, ni sit kelpuutan käyttööni Teema-mukin.
 
"vakiovieras"
muumimukeja ja teemamukeja meillä käytetään, on mulla omat suosikkini, mut ei mitään "pakollista" omaa mukia :)

töissä mulla on sellaset läpinäkyvät lähempänä tuoppia kun kahvimukia olevat mukit ja ne on MUN eikä kenenkään muun ,ei maistu kahvi samalta töissä toisesta mukista :D
 
[QUOTE="minä";24105382]Tällainen siis munkin on, mutta punainen. Mulla on niitä onneksi 4, ettei tarvi ei oota kärsiä ;)[/QUOTE]

Mulla on näitä kaksi ja kaksi Satumetsä mukia. Ihana sarja tämä :) silti juon aina samasta mukista...
 

Yhteistyössä