syytön vai syyllinen- Auer?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja syy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jännä, mitenihmisillä on niin varmoja mieleipiteitä tähän asiaan, vaikka kukaan ei tiedä totuutta. Itse olen sitä mieltä, että on syyllinen. En osaa perustella oikein mitenkään.
Ilmeisesti kuitenkin vapautetaan, kun syyllisyyttä ei voida varmasti osoittaa. Niinhän se tietty on toimittavakin.

Jostain ihmisistä tulee sellainen tunne niinkun tästä, että pitää varoa. En ole tosiaan yhtään perillä koko hommasta sen enempää, mutta kaikki vaistot näyttää että elä ole missään tekemisissä.

[QUOTE="niin";24098705]syyttömäksi todettiin, mutta eihän se aina ole koko totuus. Itse uskon vahvasti että hän on s-y-y-l-l-i-n-e-n.[/QUOTE]

Ainahan sitä voi uskoa mitä vaan, mutta sitä kun vaan edelleenkin vaaditaan todisteita syyllisyydestä, että voidaan jonkun sanoa olevan syyllinen. Ihan omiin uskomuksiin ei kannata luottaa.

Syyllinen munkin mielestäni. Tyritty vaan tutkimukset niin, että ehti hävittää todisteet. Saas nähdä, ratkeaako tää juttu joskus. Jotenkin musta tuntuu, että totuus tulee vielä ilmi.

Syyllinen. Olen tutkinut tapausta ihan mielenkiinnosta. Moni asia puhuu syyllisyyden puolesta,muttei ole näyttöä. Mä luulen että Annelilla meni sinä iltana yli. Mutta kuka laittaa lapsensa eeltä katsomaan onko murhaaja vielä talossa?! Hmm vai taisi anneli tietää että mitn murhaajaa ei ole talossa,haluisi lapsen vain pois tieltään tms... Mitenkä rikoton oven lasit olivat ulkona,ikkuna rikottu sisältä päin? Ja nimenomaan murhaaja olisi tullut siitä ikkunasta,eikö lasit olisi sisällä jos ikkuna rikottu ulkoa?
Pariskunta oli riidellyt kun mies oli tullut yöllä kotiin,ompa sattumaa että muutaman tunnin päästä samaisena yönä murhamies murtautuu taloon... yms....
Anneli ei ollut jaksanut huolehtia kotinsa hygieniasta,oliko masentunut,mitä siellä taustalla oli?

Yhteistyössä