Dechsin rukous- ja ennustusketju jälleen avoinna!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja dechs
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";23829785]O Holy D! Tarvisin positiivista energiaa huomisiin sivuainekokeisiin. Kotimainen jumaluus vois olla hyvä, kun ne on suomen kielen kokeet.[/QUOTE]
Tapio sinut on siunannut, ja hyvin on kokeesi menevä. Varmemmaksi vakuudeksi voisit ostaa lähikaupasta nautaa ja uhrata sen paistinpannulla.

Miten minä voin voittaa lotossa jättipotin? ONNEA TÄNNEPÄIN KIITOS...........
Etkö lukenut aloitusviestiä? Siellä nimenomaan sanottiin selkeästi, etten vastaa tuollaisiin pyyntöihin, joiden lopputulos on selkeästi todennettavissa. Siitähän näkisi samantien, että ennustaminen ja rukoilu on pelkkää soopaa! Kysy jotain epämääräisempää, ole hyvä.

Mulla on sellainen mielikuva, että olen kysynyt samaa asiaa ennenkin, mutta antaa mennä toisen kerran kun asia on nyt ERITTÄIN ajankohtainen ja sun kristallipallo taisi viime kerralla olla vähän samea. :(

Kertoisitko siis, suuri Dechs, mitä ylihuomisessa lääkiksen pääsykokeessa kysytään? Ja olis ihan super, kun saisi samalla sellaiset vastaukset, joista tulee täydet pisteet. :) Täällä on viime hetken kauhu ja ahdistus päällä ja olis kiva ettei tarvis tota koko opusta enää plärätä hädissään läpi. Kiitos!

Etkö lukenut aloitusviestiä? Siellä nimenomaan sanottiin selkeästi, etten vastaa tuollaisiin pyyntöihin, joiden lopputulos on selkeästi todennettavissa. Siitähän näkisi samantien, että ennustaminen ja rukoilu on pelkkää soopaa! Kysy jotain epämääräisempää, ole hyvä.
No hitto, mäkin luin aloitusviestin kunnolla vasta nyt. :( No kerro silti saatko jotain hyviä viboja, että pitäiskö nyt keskittyä kertaamaan hormoneja vai esimerkiksi ruuansulatusta?

T. Edellinen vieras

[QUOTE="vieras";23830112]No hitto, mäkin luin aloitusviestin kunnolla vasta nyt. :( No kerro silti saatko jotain hyviä viboja, että pitäiskö nyt keskittyä kertaamaan hormoneja vai esimerkiksi ruuansulatusta?

T. Edellinen vieras[/QUOTE]
Kyllä mun vibat on nyt sellaiset, että ruuansulatukseen kannattaa perehtyä tarkemmin. Se tosin saattaa johtua noista pöydällä makaavista vuohensuolista, joita käytän ennustuksiin.

Onko minulla ja miehelläni edessä vielä montakin tervettä vuotta?
Saanko minä itseni henkisesti kuntoon? On niin rauhaton ja ahdistunut olo =(
Jumalat sanovat, että sinun pitää luottaa heihin. Älä vain itse tee aktiivisesti mitään asioiden parantamiseksi, vaan rukoile ja ylistä jumalia päivittäin. Vain näin olosi paranee. Xenu sydämessä, onni elämässä.

Semmonen kysymys olis, et kun lähdetään rakkaani kanssa sukuloimaan ens viikolla, niin missä välissä pääsemme harrastamaan seksiä? Mitä näät ensi viikolle? Kova panetus olisi, mutta ei vieraiden nurkissa viitsisi. Rukoillakin saat, jos huvittaa.

Semmonen kysymys olis, et kun lähdetään rakkaani kanssa sukuloimaan ens viikolla, niin missä välissä pääsemme harrastamaan seksiä? Mitä näät ensi viikolle? Kova panetus olisi, mutta ei vieraiden nurkissa viitsisi. Rukoillakin saat, jos huvittaa.
Ennustan, että sukulaistesi naapuritalo on ensi viikon tyhjillään. Voitte vehdata sen pihalla huoletta näkösuojassa.

[QUOTE="Maria";24095513]Voitko rukoilla minun ja mieheni puolesta voimaa jatkaa eteenpäin?
Meillä tilanne se,että laskut kaatuu päälle ja töitä ei ole.
Olen itsekkin rukoillut apua.[/QUOTE]
Toki. Tilanteen vakavuuden huomioon ottaen katsoin parhaaksi rukoilla kahta jumalaa, niin teho on parempi. Xenu ja Allah ovat vastaanottaneet tiedon tilanteestasi, ja katsovat mitä asialle voisi tehdä.

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;24095520:
rukoiles jotain sääjumalaa että heinäkuun toisena viikonloppuna olis kuiva ilma ja lämmintä parinkympin paikkeilla.
Rukous välitetty. Jumala oli vähän sitä mieltä, että periaatteessa ei pitäisi sorkkia säitä yhden ihmisen toiveiden mukaan, kun sitten voi sateet siirtyä useamman ihmisen loman päälle tai jotain. Että jää nyt nähtäväksi. Kaikkivoipa Jumala ei sentään voi olla kaikille mieliksi.

Yhteistyössä