Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No joo, miten mä en tätä tajunnut! Ehkä mun luottoni Dechsin lahjoihin ei sittenkään ollut tarpeeksi suuri, kun ei tullut mieleen moista ihmetekoa sentään pyytää! Kysymykset tuntui vähän kohtuullisemmalta. Mutta joo, jos ne vastaukset sais niin olis superkiva. Jos et niitä näe tai saa tietoosi, niin kysymyksetkin riittää, luulen kyllä, että pelkästään ne etukäteen tietämällä lääkiksen ovet avautuisivat. Ihan sama miltä jumalalta näitä vastauksia tiedustelet, mutta mielellään tietty useammalta, niin menee varmasti oikein.Alkuperäinen kirjoittaja pörinää;22944270:Höh, eikös olisi helpompi pyytää vastauksia niihin kysymyksiin ni ei tarttisi kahlata ollenkaan.
Rukoilin ahkerasti ja näyttää siltä, että punaiset m&m:t ovat ihan okei. Sinuna välttäisin kuitenkin keltaisia, niissä tuoksuu itse piru!Saiskos valoo pimeään, kuin käy minun rakkauselämän ja kannattaako punaisia m&m karkkeja syödä? Minusta niissä on jotain epäilyttävää. Molemmissa.
Rukoilin ahkerasti ja näyttää siltä, että punaiset m&m:t ovat ihan okei. Sinuna välttäisin kuitenkin keltaisia, niissä tuoksuu itse piru!
Tsot tsot, etkö lukenut aloitusviestiä? Ennustajalta ei saa kysyä noin konkreettisia kysymyksiä, joiden ennusteen oikeellisuuden voisi myöhemmin tarkastaa. Silloinhan paljastuisi, että nämä ihmisten hyväuskoisuuteen perustuvat jumalanpalvonnat ja ennustelut ovat ihan huuhaata.Ennustappa huomisten vaalien voittajapuolue
Tähän päivitys: Sorkin raamatusta sattumanvaraisia kappaleita, ja nyt näyttää vahvasti siltä, että maailmanloppu on siirretty juhannukseksi. Ei siis kannata lähteä mökille ja ruuhkauttaa moottoriteitä. Paras pysytellä kotona ja odottaa, että valitsemasi jumala tulee murhaamaan sinut ja läheisesi tulisella miekalla.Onko Dechs paikalla? Maailmanlopun meininkiin kaivataan kevennystä. Mitä uutta armageddonista? Kerro, oi tietäjä.
Tähän päivitys: Sorkin raamatusta sattumanvaraisia kappaleita, ja nyt näyttää vahvasti siltä, että maailmanloppu on siirretty juhannukseksi. Ei siis kannata lähteä mökille ja ruuhkauttaa moottoriteitä. Paras pysytellä kotona ja odottaa, että valitsemasi jumala tulee murhaamaan sinut ja läheisesi tulisella miekalla.
Kailotin taivaaseen. Jumalat suhtautuivat suopeasti pyyntöösi, ja siirsivät maailmanloppua eteenpäin määrittelemättömäksi ajaksi. Hyvä, kun tulit kysyneeksi. Nyt meitä ei vissiin ihan heti poltetakaan hengiltä.No voi p***eensuti. Etkö voisi kauniisti pyytää jumalia siirtämään maailmanlopun vaikka juhannuksen jälkeiselle viikolle? Ehtisin vielä jussina pikkukumarat napata.
Jumalat eivät halua rahaasi. Mutta suotavaa olisi, että maksat kirkollisveroa, jotta läskit papit saavat rahaa nolladuunistaan.Yksi siunaus, yksi ennustus ja kaksi esirukousta, kiitos. Mielellään suomenkieliseltä tai edes euro-jumalalta. Tosin muutkin huomioidaan. Ja jos ulkolainen on halvempi, otetaan se vaihtoehto lähijumalan ja luomunkin kustannuksella.
Se on nainen. Jeesus kertoi, kun kysyin.
Voit käyttää ties mitä kärpässieniä ja tajuntaa laajentavia aineita, kunhan muistat jälkeenpäin sanoa jumalille "sori". Tämmöistä se Jeesus kertoili asiasta kysyttäessä. Periaate on ilmeisesti se, että kaikki on ok kunhan vähän kadut jälkeenpäin. Melkoista paskaa moraalisäännöksi minun mielestäni, mutta mikäs minä olen kyseenalaistamaan jumalan äpärää?Kun tuo "ota sydämeesi"-juttu ei oikein toimi. Tahtoisin vetää pään täyteen pyhää henkeä ja olla oikeasti sekaisin. Tiiätkö, silleen silmät loistaen ja hymy naamalla. Että olisiko antaa mitään vinkkiä?