Saako v*tuttaa? Puolisolla harrastuspäivä.

• Viestiketjun aloittaja nalk
  • Ensimmäinen viesti
nalk
Tunnin treeneihin yhtäkkiä mennytkin kaksi, eikä mitään ilmoitusta. Miehen mielestä minä valitan turhasta, minua taas vituttaa kun en ehtinyt enää lähteä kauppaan hakemaan huomisia ruokatarvikkeita yms. Mun mielestä on normaalia toimintaa ILMOITTAA jos suunnitelmiin tulee selvä muutos. Tunnin treeneissä se selvä muutos on yli puolen tunnin heitto.

Kerrottakoon sekin, että treeneihin kuluva aika on kerta kerralta lisääntynyt sen jälkeen, kun yhdistivät naisten ja miesten harrastusporukat. Kuinka "sopivaa". Nyt jos valitan siitä, että toinen tulee tunnin myöhemmin kuin piti, niin mies kääntää sen niin että olen vain perusteettomasti mustasukkainen :headwall: Toi mies on välillä niin pälli!!!

huhhahhei
Jumalauta jos mulle kitistäis kotona siitä että olen jossain kaksi tuntia niin haistattaisin paskat ja olisin seuraavalla kerralla pois viisi.
Ihan järjetöntä edes arvioida kauanko treeneissä menee, mene sinä kauppaan äläkä huolehdi toisen omasta ajasta.

nalk
Jumalauta jos mulle kitistäis kotona siitä että olen jossain kaksi tuntia niin haistattaisin paskat ja olisin seuraavalla kerralla pois viisi.
Ihan järjetöntä edes arvioida kauanko treeneissä menee, mene sinä kauppaan äläkä huolehdi toisen omasta ajasta.
No vittu kun tää on ihan jatkuvaa, että sovituista ajoista viivytetään milloin tunti, milloin kolme ja milloin viis. Ja se vaikuttaa mun menoihin, kun ei vaivauduta ilmoittamaan. Jos mä oon jossain tunnin pidempään, niin saatana soitellaan kyllä perään, että missä viivyn.

willi wee
Myöhemmin? Kaupat meni kiinni. Mun mielestä siinä on eroa, että meenkö yksin käymään illalla kaupassa vai raahaanko kaikki lapset huomenna mukaan kauppaan 5km päähän kävellen (koska mies ottaa auton).
Toivottaavasti osa lapisistasi on kävelykykyisiä ja pyöräilykykyisiä ja loput voit sitä kyyditä pyörällä/rattailla. Teette kivan retken ja tulee kuntoiltuakin samassa.

"vieras"
Heh, vai että oikein miesten ja naisten porukat yhdistyivät. Varmaan siellä "sitä" harrastavat sen toisen tunnin. Kesällä eri joukkueiden vuoroja yhdistellään, koska porukkaa käy harjoituksissa vähemmän. Laittamalla useampi porukka yhteen, saadaan joka kerta tarpeeksi väkeä mukaan.
Kesällä myös usein tulee yllättäen vapaita vuoroja, kun seuraavalle vuorolle ei joukkuetta tulekaan. Usein pelit tuolloin venyvät porukan jaksamisen mukaan. Vartilla, puolella tunnilla tai koko tunnilla, miksi antaa mennä ilmaisen vuoron mennä hukkaan. Pitäisikö tästä sitten ilmoittaa kotiin, on jokaisen perheen oma asia. Nopeatempoisen pelin tiimellyksessä se saattaa silti joskus unohtua. Meillä mitään ylimääräisiä juomataukoja ei ainakaan pidetä, vaan pelit jatkuvat jos seuraavia ei kuulu. Kentällä menee minuutti-pari kerralla ja vaihdossa sama. Ei siinä välttämättä tekstareita aina muista alkaa naputtamaan. Usein puhelin on myös pukukopissa.

Niin ja kyllä, kesällä harjoitellaan ja pelataan yhdessä naisten joukkueen kanssa. Intohimoa tai seksiä en ole vielä kentällä tai kentän reunalla nähnyt. Siis seksuaalista. Ehkä minäkin sitten jonain päivänä. :xmas:

• Tykkää
Reactions: JonTriplet
"vieras"
Jos minulla olisi kotona tuollainen jollain saatanan nettipalstalla valittava ja omista menoistani jatkuvasti nalkuttava ämmä, olisin taatusti kotoa pois jokaisen hetken minkä vain suinkin voisin. Kannattaa joskus katsoa peiliin eikä tulla tänne heti hakemaan miehenlynkkausapua kun joku asia alkaa vituttamaan. Muutos lähtee sinusta itsestäsi jos sellaista haluat, ei palstaämmistä.

"kaskas"
- miten se on niin vaikea ymmärtää, että jos omat menot vaikuttaa toisen menoihin, niistä ja muutoksista olis ihan fiksua ilmoittaa toiselle?

- meilläkin mies touhuilee omiaan, enkä niistä ole kiinnostunut, paitsi silloin, jos täytyis omia juttuja suunnitella - ja silloinkin vastauksen saan vasta kun olen perustellut, että hänen liikkeensa A vaikuttaa minuun/ muuhun perheeseen siten, että valitsemme joko liikkeen B, C tai D, sen mukaan, miten liike A menee

nalk
Mä en oleta, että ne siellä harrastaa seksiä tai että siinä olis mitään seksuaalista. Mutta toi kääntää kaikki mun sanomiset siihen, että olen vaan mustasukkainen kun siellä on naisia :headwall: Keskustelu menee näin: Minä sanon, että olisit voinut ilmoittaa että aiot olla pidempään kuin sanoit, en ehtinyt kauppaan. Mies: No helvetti oli muutakin tekemistä, onko pakko aina kytätä, mä en jaksa tota mustasukkaisuutta. Minä: Ei oo kyse mustasukkasuudesta vaan siitä, että on ihan normaalia ilmoittaa jos suunnitelmat muuttuu kun tietää, että toisen menot on niistä riippuvaisia. Mies: Siitäkö tässä muka on kyse, eikä siitä että siellä on naisia? yms.

Ja voin sanoa, että en ole jumalauta kymmeneen vuoteen sille ollut mistään mustasukkainen :headwall: En ole kytännyt, mutta on se kumma että ei mee perille että mun menot riippuu sen menoista, kun lapset on kotona. Mutta toinen ei voi ottaa mua edes tosissaan, vaan kääntää sen aina niin ikään kuin mä olisin vaan hysteerinen ja epäluuloinen ja luulen sen nussivat joka toista vastaantulijaa (Kertaakaan en ole mitään sellaista edes vihjannut!)

Sitä paitsi hän tiesi, että mun olisi pitänyt ehtiä kauppaan ennen kuin se menee kiinni. Ei vaan viitsinyt vaivautua ilmoittamaan. Joten kyllä mua vituttaa. Tästä on puhuttu nätisti ja tästä on puhuttu rumasti, on riidelty ja yritetty sopia sääntöjä, muttei mee perille. Joten myönnän, että mun hermo tän suhteen on tosi herkässä, koska mua ei vituta vaan tää kerta vaan ne kaikki edelliset myös (on ollut tilanteita että oon joutunut esim ottamaan lapset mukaan töihini, kun mies ei ole ilmoittanut että on kolme tuntia myöhässä). Miehen mielestä taas kaikki edeltävät kerran ei liity ikinä juuri siihen kertaan, aina on kyse vain siitä että hän on YHDEN KERRAN myöhästynyt ja on ihan kohtuutonta suuttua siitä. Mun mielestä taas kyse ei ole vain yhdesta kerrasta, jos se toistuu jatkuvasti.

nalk
[QUOTE="vieras";24087648]Jos minulla olisi kotona tuollainen jollain saatanan nettipalstalla valittava ja omista menoistani jatkuvasti nalkuttava ämmä, olisin taatusti kotoa pois jokaisen hetken minkä vain suinkin voisin. Kannattaa joskus katsoa peiliin eikä tulla tänne heti hakemaan miehenlynkkausapua kun joku asia alkaa vituttamaan. Muutos lähtee sinusta itsestäsi jos sellaista haluat, ei palstaämmistä.[/QUOTE]

No onnea sulle vaan.

nalk
[QUOTE="mie";24087694]Saa vituttaa, Mua vituttais myös. Ei se tunti itsessään, vaan se, että omat suunnitelmat menee mönkään. Sanokoot muut mitä tahansa.[/QUOTE]

Just tää on se pointti. Ja kun tää ei ole ainoa kerta vaan tää on ihan jatkuvaa. Jos toinen vaivautuisi edes ilmoittamaan mitä aikoo, niin olisin voinut sanoa, että joo heitän sut treeneihin autolla ja meen lasten kanssa kauppaan, ja tuut ite takas sieltä jonkun kyydillä. Tai jos vois ilmoittaa, että menee vielä yli tunti tms, niin olisin ehtinyt soitella läpi tuttuja että kuka voi tulla tänne vahdiks kun meen fillarilla kauppaan.

Just tää on se pointti. Ja kun tää ei ole ainoa kerta vaan tää on ihan jatkuvaa. Jos toinen vaivautuisi edes ilmoittamaan mitä aikoo, niin olisin voinut sanoa, että joo heitän sut treeneihin autolla ja meen lasten kanssa kauppaan, ja tuut ite takas sieltä jonkun kyydillä. Tai jos vois ilmoittaa, että menee vielä yli tunti tms, niin olisin ehtinyt soitella läpi tuttuja että kuka voi tulla tänne vahdiks kun meen fillarilla kauppaan.
Jos toi on toistuvaa, niin kai osaat jo arvella, että voi mennä pidempään etkä siten tee suunnitelmiasi juuri sille hetkelle kun miehen pitäisi tulla? Kaikilla vaan ei noi aikataulut pidä nalkuttamisesta huolimatta, kokemusta on.. Silloin pitää itse asennoitua toisin.

nalk
Jos toi on toistuvaa, niin kai osaat jo arvella, että voi mennä pidempään etkä siten tee suunnitelmiasi juuri sille hetkelle kun miehen pitäisi tulla? Kaikilla vaan ei noi aikataulut pidä nalkuttamisesta huolimatta, kokemusta on.. Silloin pitää itse asennoitua toisin.
Kuvittelen edelleen, että joku päivä aikuinen ihminen oppisi tajuamaan, että sen teoilla on merkitystä ja että vastuuta voi kantaa muustakin kuin itsestään :headwall: Tyhmä kun olen.

"heh"
Toivottaavasti osa lapisistasi on kävelykykyisiä ja pyöräilykykyisiä ja loput voit sitä kyyditä pyörällä/rattailla. Teette kivan retken ja tulee kuntoiltuakin samassa.
:LOL:

Joo, tottahan toki. Kas otat yhden lapsista reppuselkään, nappaat pari kainaloon, joku kävelee ja odottelette sitten sitä metrin välein. Jos vielä on lisää lapsia niin kottikärryt mukaan. Ja takas tullessa kannat ne kauppakassit hampaissa. Mies voi sillä aikaa vähän RENTOUTUA omissa pikku harrastuksissaan. Tottahan toki. Näin kaikki palstaäidit tekevät. Mitä sä oikein valitat??!

Todellisuudessa, olisin varmaan ampunut mieheni sun saappaissa.

"kotiäiti"
Mä oon kahden täystuhohirviön kanssa kotona 24/7. 1- ja 3-vuotiaat. Ja KYLLÄ, mulle se tunti olisi helvetin pitkä aika omissa menoissa lisää. Tiukkaa tekee nytkin joka ikinen miehen poissaolo - töissä kun on arkisin päivät 8-17. En viihdy kotona alkuunkaan, olen yksinäinen ja huonolla tuulella. Kun vihdoin mies tulee kotiin, minusta on sietämätöntä, että lähtee samantien uudestaan harrastuksiinsa. Saatikka että ne kestää vielä ekstratunnin!

Tiallne helpottuu kun pääsen itsekin töihin, sillon jaksan kyllä olla illan lasten kanssa kun olen päivän saanut töissä aikuista seuraa.

"ippe"
Muakin vituttais, aivan lapsellinen ukko sulla. Ei siis ota mitään vastuuta perheestään ihan kuin yksi lapsi muiden joukossa. Miksi äitien pitäisi aina joustaa ja alistua! Tehkää ja sopikaa uudet säännöt joita kumpikin noudattaa. Ei sun tarvi aina orjailla miehen ehdoilla.

"ippe"
[QUOTE="heh";24087841]:LOL:

Joo, tottahan toki. Kas otat yhden lapsista reppuselkään, nappaat pari kainaloon, joku kävelee ja odottelette sitten sitä metrin välein. Jos vielä on lisää lapsia niin kottikärryt mukaan. Ja takas tullessa kannat ne kauppakassit hampaissa. Mies voi sillä aikaa vähän RENTOUTUA omissa pikku harrastuksissaan. Tottahan toki. Näin kaikki palstaäidit tekevät. Mitä sä oikein valitat??!

Todellisuudessa, olisin varmaan ampunut mieheni sun saappaissa.[/QUOTE]

Samoin ja kyninyt/kuohinut molemmat ettei pentuja tulisi enää yhtään enempää ;D

kokemuksen äänellä
ymmärrän ap:n pointin täysin.

Ja: Jos siellä reeneissä on naiset samassa, niin ompa niitä vaan sellasiakin naisia paljon joilla ei kiinnosta onko mies varattu vaiko ei, niin ovat kimpussa. että silleen :/

nalk
Alkuperäinen kirjoittaja kokemuksen äänellä;24087894:
ymmärrän ap:n pointin täysin.

Ja: Jos siellä reeneissä on naiset samassa, niin ompa niitä vaan sellasiakin naisia paljon joilla ei kiinnosta onko mies varattu vaiko ei, niin ovat kimpussa. että silleen :/
Siinäpä ovat sitten kimpussa, todella helmen miehen saavat jos lykästää :whistle:

ddsa
Ihme vastauksia. Kyllä muakin vituttais ihan kympillä jos toinen aina venyttäisi menojaan ja tulojaan ilman että edes vaivautuu ilmoittamaan. Kyllä nyt alkeellisimpiinkin käytöstapoihin kuuluu, että pitää ilmottaa jos myöhästyy suunnitellusta jutusta. Niin toimitaan ainakin meidän perheessä.

Ja täällä mammojen mielestä ap:n nyt sitten pitäisi lähteä viiden lapsen kanssa kauppaan kävellen ilman mukinoita, sillä kyllähän mies saa mennä ja harrastaa ilman, että sille tulee paha mieli. Voi herrantähen taas.

Yhteistyössä