nalk
Tunnin treeneihin yhtäkkiä mennytkin kaksi, eikä mitään ilmoitusta. Miehen mielestä minä valitan turhasta, minua taas vituttaa kun en ehtinyt enää lähteä kauppaan hakemaan huomisia ruokatarvikkeita yms. Mun mielestä on normaalia toimintaa ILMOITTAA jos suunnitelmiin tulee selvä muutos. Tunnin treeneissä se selvä muutos on yli puolen tunnin heitto.
Kerrottakoon sekin, että treeneihin kuluva aika on kerta kerralta lisääntynyt sen jälkeen, kun yhdistivät naisten ja miesten harrastusporukat. Kuinka "sopivaa". Nyt jos valitan siitä, että toinen tulee tunnin myöhemmin kuin piti, niin mies kääntää sen niin että olen vain perusteettomasti mustasukkainen :headwall: Toi mies on välillä niin pälli!!!
Kerrottakoon sekin, että treeneihin kuluva aika on kerta kerralta lisääntynyt sen jälkeen, kun yhdistivät naisten ja miesten harrastusporukat. Kuinka "sopivaa". Nyt jos valitan siitä, että toinen tulee tunnin myöhemmin kuin piti, niin mies kääntää sen niin että olen vain perusteettomasti mustasukkainen :headwall: Toi mies on välillä niin pälli!!!