[QUOTE="Minna";24085207]Peesi. Tulen äänestämään Haavistoa, vaikka tiedän että hänellä (niin kuin ei kenelläkään aikaisemmalla Vihreällä ehdokkaalla) ole minkäänlaista mahdollisuutta päästä toiselle kierrokselle.
En äänestäisi kokoomusta, mutta jos toisella kierroksella olisi Soini ja Niinistö, niin todellakin Niinistölle menisi ääni. En oikein usko muutenkaan, että tällä hetkellä yhdelläkään toisella ehdokkaalla on sellaisia mahdollisuuksia kuin Niinistöllä, pidän aika varmana sitä, että hän on seuraava presidentti. Demareilla ei ole ketään riittävän karismaattista, keskustalaisista puhumattakaan. Vasemmisto ja kristilliset on ihan yhtä nollamahdollisuuksilla kuin vihreät.[/QUOTE]
Vihreitä äänestäessä ääni menee aina hukkaan ja kaikki lupaukset tulevat petetyksi! :attn.