Mitäs mieltä olette tästä kihlasormuksesta? *kuva*

• Viestiketjun aloittaja "mmmmmm"
  • Ensimmäinen viesti
"mmmmmm"
Noh tulipa paha mieli , pitikin tulla täältä kyselemään.. Mies kun toi ulkomailta tämmöisen yllärin.. Itsekkään en olisi valinnut juuri tämmöistä jos oisin saanut valita. Mutta olen kyllä pikkuhiljaa alkanut tykkäämään siitä...

"..."
[QUOTE="mmmmmm";24075915]Noh tulipa paha mieli , pitikin tulla täältä kyselemään.. Mies kun toi ulkomailta tämmöisen yllärin.. Itsekkään en olisi valinnut juuri tämmöistä jos oisin saanut valita. Mutta olen kyllä pikkuhiljaa alkanut tykkäämään siitä...[/QUOTE]

No tykkäätkö oikeasti siitä itse? Eikö miehesi tiedä sun makuasi paremmin?

"mmmmmm"
[QUOTE="...";24075928]No tykkäätkö oikeasti siitä itse? Eikö miehesi tiedä sun makuasi paremmin?[/QUOTE]

Eipä se tainnut oikeen tietää makuani sormuksista... Ainoastaan joskus olen maininnut että sitten joskus kun se aika koittaa, niin sormus on oltava valkokultaa..

Rehellisesti?

En ikinä laittais moista sormeeni ja jos mies minulle sellaisen kiikuttaisi, pitäisin asiaa ensin vitsinä ja jos olis tosissaan, miettisin et tunteeko mies mua ollenkaan... :ashamed:

MUTTA, tää on vaan minun mielipiteeni ja omakohtainen ajatukseni, joku toinen voi tuollaisesta tykätä ja sormus olla ihan hänen "näköisensä". :)

kultaseppä
Kyllä tuohon saa aivan hyvin kultaseppä tehtyä vihkisormuksenkin kaveriksi ;)
Sormus mukaan kun menette kultasepän pakeille, hyvä siitä vihkisormuksestakin tulee :)
Nämä palstamammat nyt vaan on tottuneet että sormuksen pitää olla jotain kalevalaa tai normaalia sileätä kultyaa johon voi hankkia toisen normaalin sileän kaverikseen.

"mmmmmm"
Tykkään siis tästä sormuksesta, nättihän tämä on, mutta minun näkökulmani KIHLAsormuksista oli hieman erilainen...
Eikä se nyt ollut päällimmäisenä "huolena" että miten se vihkisormus sitten... Se tuskin tulisi olemaan ongelma. Ja häitä ei tulla tanssimaan vielä "pitkään" aikaan... Ne on jossain kauempana tulevaisuudessa.

"mmmmmm"
http://imageshack.us/photo/my-images/694/dsc01481h.jpg/
tässä kuva siitä sormesta.
se ei näytä sormessa NIIN isolta miltä se vaikuttaa tuossa ensimmäisessä kuvassa.

Eiku
Ns. perinteisen kihlasormuksen varmasti tietävät kaikki, tämä ei ollut sellainen :D . Kihlasormukselle ei kuitenkaan ole olemassa standardia. Ihan sillä pääsiäismunasormuksella on ihan samalla tavalla kihloissa kuin tuhannen euron timanttisormuksellakin. Jos perhosmalli kantajalleen sopii, niin mikäs siinä!

Alkuperäinen kirjoittaja kultaseppä;24075957:
Nämä palstamammat nyt vaan on tottuneet että sormuksen pitää olla jotain kalevalaa tai normaalia sileätä kultyaa johon voi hankkia toisen normaalin sileän kaverikseen.
Mun mielestä tuo on epäkäytännöllinen kihlasormukseksi. Tarttuu kiinni vaatteisiin ja sitä joutuu putsaamaan kun tekee ruokaa.

Ymmärrän että ap harmittelee kun ihmiset ei niin paljon tykännyt. Vastaukset olisi varmaan olleet erilaisia jos olisit vaan kysynyt mitä mieltä sormuksesta. Kun se kihlasormus yleensä mielletään hyvin simppeliksi... ja niin että molemmilla on samanlaiset, mahdollisesti miehellä paksumpi rengas mutta sama muotokieli...

Mutta eikö tärkeintä ole että sä tykkäät. ei elämää voi toisten mieltymysten kautta elää vaan siten mikä antaa itselle iloa.

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja kultaseppä;24075957:
Kyllä tuohon saa aivan hyvin kultaseppä tehtyä vihkisormuksenkin kaveriksi ;)
Sormus mukaan kun menette kultasepän pakeille, hyvä siitä vihkisormuksestakin tulee :)
no ei oo mulla ainakan vaikka epäilin ette tolle saa vihkiä kaveriks. tääl kukaa tykkäis munkaa sormuksista. kihla on terästä ja vihki hopeaa. ei timantteja, topaasi vihkisormuksessa :)
miehen kihla oli sellanen malliltaan että siihen ei saanut vihkiä kaveriksi niin jäi kihla kaappiin kun vaihsettiin sormukset vihkimistilaisuudessa. senki takia että mä en osaa laittaa koruihin niin paljon rahaa että olis ihan teetetty sille toinen sormus kaveriksi :)

Yhteistyössä