vesirokkorokote

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Onko teidän lapsille tullut mitään oireita tuosta rokotteesta? Kuinka pitkän ajan päästä rokotteen antamisesta oireet ilmenivät?

Meidän pojalle annettiin tuo tänään ja nyt jännään tuleeko siitä mitään.

Hullu kun otit... Itse sain vesirokkorokotteen lapsena ja murrosikäisenä puhkesi vyöruusu, mitä ei siis voi tulla, ellei vesirokkovirusta ole elimistöön pumpattu. Sitä kun ei pois saa enää ikinä...

Turhaa, flunssakin kuolee enemmän porukkaa kun vesirokkoon. Tekee hyvää sairastaa se lapsena.

jIVulv
1Ir00C
WGuZqg
m4CcmW
mDEUUw
yP9q9k
KgXkvi
KxeNMU

minulla itselläni on ollut lapsena vesirokko tosi pahana ja muutama vuosi sitten tuli vyöruusu. pojallani oli myös vesirokko todella kovaoireisena reilu vuosi sitten.miehelläni taas ei oel ikinä ollut vesirkkoa. tämän takia päädyimme nyt rokotukseen.
ja vyöruusu siis nimenomaan tulee siitä hermojuureen jääneestä vesirokosta, eli sillä ei ole varsinaisesti tuon rokotteen kanssa mitään tekmistä, yleensä se taitaa puhjeta vanhemmille ihmisille vasta.

mutta se ei ollut pointti, vaan että koska niitä oireita on odotettavissa ja mitä teidän lapsille tullut vai onko tullut mitään?

mulla oli lapsena vesirokko ja aikuisena vyöruusu. :( Ei pitäis olla mahollista.

Vyöruusu on vesirokkoviruksen aiheuttama. Ja tuo vesirokkorokote sisältää nimenomaan pienen määrän kyseistä virusta, joka jää selkäytimeen talteen ikään kuin henkilö olisi normaalisti sairastanut sen. Varsinkin jos vesirokkoa ei sairasta lapsena isosti koko laajuudessaan, niin on hyvin suuri todennäköisyys, että virus lähtee vanhempana kummittelemaan vyöruusun muodossa...

Yhteistyössä