Valkoinen ruokapöytä lapsiperheessa. Onko kellään? kokemuksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mietiskelijä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
oli ja ihan hyvin toimi. Ei eroa tummemman suhteen - molemmissa naarmut ym. sotkut näkyvät. Pidimme pöydästämme, mutta jäi pieneksi perheen ja asunnon kasvun myötä :)

meillä on ja ihan yhtä puhtaan näköinen se on kuin jos olisi vaikka ruskea. pöydän pinta on yleensä sellaista materiaalia että pyyhkiminen on helppoa joten kun ruokailun jälkeen pöydän pyyhkäisee niin valkoisena pysyy.

Itse meinasin uusia ruokailuryhmän nimenomaan kokovalkoisiksi, meillä on 4 lasta. Ei kai se sen kummempi ole kuin muutkaan vaihtoehdot. Meillä on tuo nykyinen pähkinänvärinen massiivipuinen pöytä ihan kamalassa kunnossa, täynnä pikkunaarmua... :whistle: Joten ei se pahemmaksikaan voi menää :laugh: Ajattelin kyllä suojata vaikka tableteilla tai jos löytyisi kiva vahakangas (mitä vähän epäilen...).

Kai se sotku ja paska näkyy ihan yhtälailla valkoisessa kuin tummassa pöydässä. Ei mulle oo tullu ikinä mieleen että joku voi miettii pöydän väriä lasten kannalta.
Sen ymmärrän että mietitään voiko lapsiperheeseen ostaa valkoista sohvaa, mutta että pöytä :D

Meillä on, mitä haluat tietää? Edelleen on valkoinen usean vuoden jälkeen, sitä rättiä pitää vaan käyttää. Ainoa pieni läntti on jäänyt kynttilän steariinista, olisi varmaan jäänyt minkä tahansa väriseen pöytään.

Juuri sitä puhtaanapitoa ja valkoisena pysymistä mietin. Toinen vaihtoehto on tumma/musta. Kyllä mä rätin kanssa osaan heilua, joten valkoinen pöytä vakavaan harkintaan. Kiitos vastauksista:)

Maalasin meillä vanhan pöydän valkoiseksi - ainoa ero entiseen on -. että teetahrat ei oikein hyvin lähde , ei tietty mistään väristä.
Lapset juovat harvoin teetä, joten noihin tahroihin olen syypää minä:)
Muut tahrathan lähtevät jollain aineella ...

Yhteistyössä