mitä teillä lukee kihlasormuksissa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja niinnu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miehen nimi ja päivämäärä.
Harmittaa vähän ettei tullut laitettua miehen lempinimeä koska en häntä koskaan etunimellä kutsu. Samoin miehen sormuksessa lukee mun nimi ja päivämäärä vaikka ei hän koskaan mua etunimelläni kutsu.

miehen nimi ja päivämäärä :D
miehellä on mun nimi ja sellanen sydän ja sit päivämäärä. en tiedä miksi sille on laitettu sydän ja mulle ei...kumpaankaan sormukseen sitä ei erikseen kyllä pyydetty :)

Nimikirjaimet :heart: välissä ja päivä. Olisin halunnu lisäks et ikuisesti, mut, hyvä et saatiin nimikirjaimet mahtumaan.

Ups olikin kyse kihloista :ashamed: Siinä on mullakin miehen nimi ja päivä

Alkuperäinen kirjoittaja niinnu:
tietääks joku saako siihen sydäntä siis sillee esim. m<3m?vai tekeeköhän ne sen sillee et m&m?ja tieten päivämäärä..

Luulisin että käsinkaiverrettuna saa mut konekaiverruksella ei. Se käsinkaiverrus on vaan vähän kalliimpaa. Ihan varma en kyllä tästä oo... :/

Mieheni kosi minua romanttisessa paikassa ulkomailla, joten kihlasormukseen kaiverrettiin tuo kyseinen kaupunki ja kosinnan päivämäärä. Mielestäni se on parempi, kyllä minä ainakin oman mieheni nimen muistan ilman sen kaivertamista sormukseen.. ;) Eräällä ystäväpariskunnalla lukee kihlasormuksissa "ikuisesti sinun" ja sitten päivämäärä.

Yhteistyössä